Bekijk originele versie : Hoe maak jij je ogen mooi op?
Salaam aleikum dames,
Wat gebruiken jullie allemaal om je ogen mooi te maken, overdag en s'avonds? (mascara, oogpotlood, eyeliner?) en welke producten zijn goed? ;)
AmazighPearl_
15-07-2007, 17:32
Ja, ik wil t ook weten.. Ik ben echt een ramp daarin..
ik gebruik voor mijn ogen alleen mascara en deze gebruik ik van Bourjois Volume Glamour en ik gebruik die van Maybelline Volum' Express. Ik vind ze beide erg goed, mooi resultaat.
Verder gebruik ik alleen voor feestjes oogpotlood en oogschaduw. Oogpotloden van Miss Helen (Hema) zijn ook goed! Ze zijn goedkoop èn geven een leuk effect!
marokko11
15-07-2007, 17:51
hmm.... ik draag geen make up alleen op feeste en ik smeer snel wat op en hopla niemand let er tog op LOL
miss_berberhof
15-07-2007, 17:57
Mascara van loreal vind ik wel goed of van Maybelline
oogpotlood ook van Maybelline
een oogschaduw heb niet echt een favoriete, gebruik alle kleuren van verschillende merken;)
Mascara is een must en oogpotlood, verder gebruik ik ook wat blush en voila... Vinden jullie ook dat als je haar gedaan is(stijl of krullen) nou jah je weet wel... Je dan niet echt make up nodig hebt!! Ik hoop dat ik duidelijk ben...
bedoel je voor ook voor bruiloften enz??
bedoel je voor ook voor bruiloften enz??
Neen neen :D
SweetRabi
15-07-2007, 18:52
Ik gebruik altijd eyeliner en mascara om mijn ogen mooi te maken.
Eyeliner van de hema (miss Helen) en mascara verschillend :hihi:
Die van L'oreal shocking vind ik super goed!
miss_berberhof
15-07-2007, 19:03
een tip:
doe overdag lichte kleuren, en s'avonds wat donkere kleuren :D
B0LLETJE
15-07-2007, 19:07
ik gebruik mascara van etos
en oogpotlood
B0LLETJE
15-07-2007, 19:08
Mascara is een must en oogpotlood, verder gebruik ik ook wat blush en voila... Vinden jullie ook dat als je haar gedaan is(stijl of krullen) nou jah je weet wel... Je dan niet echt make up nodig hebt!! Ik hoop dat ik duidelijk ben...
ja wollah vind ik ook
Mascara van Loreal
Eyeliner (lijntje onder mijn ogen, soms ook boven)
soms oogschaduww
en wenkbrauwen beetje inkleuren met bruine potlood.
Ja, ik wil t ook weten.. Ik ben echt een ramp daarin..
Jij maakt je ogen mooi op hoor :o
wortelsapje
15-07-2007, 19:33
Ik houd zelf helemaal niet van dat overdreven gedoe. Een natuurlijke look vind ik veel mooier dan zo overdreven opgemaakt of smokey eyes.
Ik doe zelf alleen mascara (van Yves Saint Laurent of die Volume Express van Maybeline) en soms onder mijn bovenste ooglid waterproof oogpotlood. Dus ik bedoel niet bovenop mijn oog, dat vind ik heel lelijk, maar ik bedoel ook niet onder. Dus onder mijn bovenste ooglid. Het voordeel van een waterproof oogpotlood is dat deze niet afgeeft als je knippert. Dus niemand ziet dat ik oogpotlood opheb, terwijl mijn ogen wel meer stralen en tegelijkertijd natuurlijk zijn. Zo'n randje onder vind ik verschrikkelijk. :hihi:
En oogschaduw gebruik ik altijd alleen op bruiloften ofzo, niet voor alle dag.
Oh ja, en wat belangrijk is, is dat je je donkere kringen een beetje wegwerkt met een concealer en dat je goed slaapt. Dan komen je ogen mooier uit. Hebben jullie dat niet dat als je 10 uur hebt geslapen je ogen dan veel mooier zijn dan wanneer je maar een paar uurtjes hebt geslapen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.