Bekijk originele versie : bakpapier...!!!
salma1979
15-07-2007, 16:50
ik bekleed de onderkant van mijn cakevorm altijd met bakpapier maar ik kom erachter dat mijn bakpapier op is....:moe:
wat kan ik gebruiken zodat mijn cake niet aan debakvorm blijft plakken...:moe:
aub snelle reacties want ik wil die zo gaan maken...
het beste is goed invetten met boter en dan wat bloem erin, de hele vorm moet bedekt zijn met bloem
salma1979
15-07-2007, 16:53
dank je noona!! ik ga gauw aan de slag!!
dank je noona!! ik ga gauw aan de slag!!
Sucses
serenity
15-07-2007, 17:26
Je kan in het vervolg ook dat bakpapier gebruiken dat je kunt hergebruiken, hoef je 't niet steeds opnieuw te kopen en je kunt 't overal voor gebruiken.
Het is bij de Blokker verkrijgbaar, het ziet eruit als een dik, zwart vel papier (glad).
Romainna
15-07-2007, 18:14
Je kan in het vervolg ook dat bakpapier gebruiken dat je kunt hergebruiken, hoef je 't niet steeds opnieuw te kopen en je kunt 't overal voor gebruiken.
Het is bij de Blokker verkrijgbaar, het ziet eruit als een dik, zwart vel papier (glad).
Die ken ik niet, :jammer: ik koop altijd die gewone bruine bakpapier en die kan je meestal ook hergebruiken.:o
Heb je daar geen foto van?
serenity
15-07-2007, 20:45
Die ken ik niet, :jammer: ik koop altijd die gewone bruine bakpapier en die kan je meestal ook hergebruiken.:o
Heb je daar geen foto van?
Ja maar deze kun je echt 1000x hergebruiken, hij is stevig en je kunt 'm gewoon afwassen. Heb er helaas geen foto van kunnen vinden op internet, maar hij ligt in de Blokker gewoon naast het normale bakpapier, blauw doosje volgens mij met geel.
Heb trouwens je visbestilla weer gemaakt, hij was verrukkelijk! :likje:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.