Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spybot Search and Destroy.

chica_amberes
15-07-2007, 15:41

Kan er iemand mij helpen aub? Telkens als ik Spybot opstart om mijn pc te scannen, dan stopt die vanzelf na een tijdje. Hij geeft aan dat de controle-scan is gestopt door gebruiker, terwijl ik dit helemaal niet heb gedaan! Ik heb dit probleem voordien nooit voorgehad, maar nu dus wel sinds enkele dagen. Weet er iemand een oplossing aub? En ja, vóór ik Spybot mijn pc laat scannen, dan update ik het programma natuurlijk.

marocieboy
17-07-2007, 13:01
misschien heb je zoveel spyware of virussen op je pc dat hij "gelokkeert wordt" Kun je een volledige scan maken van je pc met je antivirus? Doe dit dan eerst. Probeer daarna te scannen met AVG AS. Probeer daarna nog spybot. Je bent nu al een aantal uren mee bezig. succes p.s: laat ff weten hoe het ging :)

chica_amberes
17-07-2007, 17:38
Hey Marocieboy, Bedankt voor je reactie. Ik had al eerder mijn pc gescant met een antivirus (avast) en hij heeft geen enkele virus gevonden. Daarna heb ik Ad-Aware laten runnen en dat is ook allemaal gelukt. Maar als ik Spybot gebruik dan zegt die dat de controle is afgebroken door gebruiker. Ik ga straks nogmaals hetgene doen wat jij hebt voorgesteld en dan laat ik jou wel iets weten. Nogmaals bedankt!

chica_amberes
17-07-2007, 17:40
Ik heb geen AVG, moet ik die dan alsnog installeren of is Ad-Aware voldoende?

marocieboy
17-07-2007, 23:49

Ik heb geen AVG, moet ik die dan alsnog installeren of is Ad-Aware voldoende? Ik zou avg antispyware zeker installeren en ook spywareblaster. Update AVG AS en maak een volledige scan, levert dat iets op? succes, niks te danken. :)

chica_amberes
21-07-2007, 12:44
Ik zou avg antispyware zeker installeren en ook spywareblaster. Update AVG AS en maak een volledige scan, levert dat iets op? succes, niks te danken. :) Het is mij gelukt! :banana: Dankzij AVG, SpywareBlaster en SpywareGuard werkt Spybot nu terug optimaal! Ik heb mijn informatie op het forum van Nucia.nl gehaald. Echt een aanrader voor mensen die met computerproblemen zitten! Shoukran Marocieboy voor je hulp! :goedzo:

marocieboy
01-08-2007, 14:04
Het is mij gelukt! :banana: Dankzij AVG, SpywareBlaster en SpywareGuard werkt Spybot nu terug optimaal! Ik heb mijn informatie op het forum van Nucia.nl gehaald. Echt een aanrader voor mensen die met computerproblemen zitten! Shoukran Marocieboy voor je hulp! :goedzo: ik ben blij voor je :goedzo: