Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autoverhuur in Malaga naar Marokko... Heb jullie hulp nodig!!!

Pagina's : [1] 2

mucahid_85
15-07-2007, 13:22

Mensen Ik wil zo midden augustus naar Marokko gaan via malaga. Ik wil dan in Malaga een auto huren waarmee ik Marokko in mag rijden. Ik heb vele verhuurmaatschappijen gebeld, maar geen een tegengekomen waar ik een auto kan reserveren. Weet iemand toevallig een betrouwbare verhuurmaatschappij in malaga die autos verhuurt.. Ik wacht op jullie reacties alvast bedankt

imanou
15-07-2007, 13:45
probeer dit eens http://www.autoeurope.nl/

mucahid_85
15-07-2007, 13:56
probeer dit eens http://www.autoeurope.nl/ Dank je maar bij hun is het niet toegstaan om naar marokko te rijden.. Is er niemand anders die me hulp kan aanbieden?

Larache86
15-07-2007, 15:50
wel irritant, veel auto's mogen afrika niet binnen komen. Maar anders moet je in malaga wat rondvragen... heb echt geen idee.

ilimaroc
15-07-2007, 21:27

Mattie volgens mij komt er niks van.

mucahid_85
15-07-2007, 21:41
Mattie volgens mij komt er niks van. hhahaha ewa jah blijft tog maar een optie over... Wat ik niet begrijp is dat er zoveel mensen zijn die het wel doen die we niet kennen of niet aan komen...

saifedine
16-07-2007, 10:07
Vriend je loopt een beetje achter, indien je een auto in malaga wilt huren naar marokko, dan moet je die al in februari al gereserveerd hebben, want nu ga je echt niks meer vinden

ilimaroc
16-07-2007, 15:54
Vriend je loopt een beetje achter, indien je een auto in malaga wilt huren naar marokko, dan moet je die al in februari al gereserveerd hebben, want nu ga je echt niks meer vinden Vriend het is echt wel mogelijk om een auto te krijgen. Ik heb een paar bedrijfen gevonden je moet alleen 25 jaar en ouder wezen en bij andere bedrijfen zelfs 30 jaar. Leeftijd is het probleem.

youssratetouan
16-07-2007, 16:18
Vriend het is echt wel mogelijk om een auto te krijgen. Ik heb een paar bedrijfen gevonden je moet alleen 25 jaar en ouder wezen en bij andere bedrijfen zelfs 30 jaar. Leeftijd is het probleem. Welke bedrijven zijn dat dan? Of wil je het niet delen:maf2:

ilimaroc
16-07-2007, 18:48
Welke bedrijven zijn dat dan? Of wil je het niet delen:maf2: hahahaha niemand hier is behulpzaam ik heb veel moeten bellen en mailen, maar als je het wilt weten kan ik je wel een prive-bericht sturen met de bedrijven.

chemka
16-07-2007, 18:56
hahahaha niemand hier is behulpzaam ik heb veel moeten bellen en mailen, maar als je het wilt weten kan ik je wel een prive-bericht sturen met de bedrijven. je mag met geen een in europa gehuurde voertuig motor auto marokko in, als je dat toch doet en er gebeurd wat dan ben je niet verzekerd en in marokko wordt je direct in de cel gegooid als je in het verkeer een grote aanrijding veroorzaakt. ik geef je het advies om in marokko iets te huren, dit doe ik zelf ook als ik voor een kort bezoek naar marokko ga. Gr chemka

ilimaroc
16-07-2007, 19:04
je mag met geen een in europa gehuurde voertuig motor auto marokko in, als je dat toch doet en er gebeurd wat dan ben je niet verzekerd en in marokko wordt je direct in de cel gegooid als je in het verkeer een grote aanrijding veroorzaakt. ik geef je het advies om in marokko iets te huren, dit doe ik zelf ook als ik voor een kort bezoek naar marokko ga. Gr chemka Hoe kom je erbij dat een in europa gehuurde auto Marokko niet in mag. Ik ken zelfs een Nederlands autoverhuurbedrijf die het toelaat om met een gehuurde wagen naar Marokko te te gaan en je bent nog verzekerd ook. Als je het niet gelooft geef ik je de site van dat bedrijf en ga maar navragen.

chemka
16-07-2007, 19:07
Hoe kom je erbij dat een in europa gehuurde auto Marokko niet in mag. Ik ken zelfs een Nederlands autoverhuurbedrijf die het toelaat om met een gehuurde wagen naar Marokko te te gaan en je bent nog verzekerd ook. Als je het niet gelooft geef ik je de site van dat bedrijf en ga maar navragen. geef maar dat kan ik goe gebruiken. alvast bedankt Gr chemka

ilimaroc
16-07-2007, 19:22
geef maar dat kan ik goe gebruiken. alvast bedankt Gr chemka ik heb je een prive-bericht gestuurd.

MOBBY
18-07-2007, 14:38

Mensen Ik wil zo midden augustus naar Marokko gaan via malaga. Ik wil dan in Malaga een auto huren waarmee ik Marokko in mag rijden. Ik heb vele verhuurmaatschappijen gebeld, maar geen een tegengekomen waar ik een auto kan reserveren. Weet iemand toevallig een betrouwbare verhuurmaatschappij in malaga die autos verhuurt.. Ik wacht op jullie reacties alvast bedankt als je in malaga bent vraag naar de palestijn die autos verhuurd daar. anders regel ik dat nummer wel voor je. heb fam ide daar huizen hebben. laat me weten

Pagina's : [1] 2