Bekijk originele versie : Damessssssssss?? Hoe ziet jullie boodschappenkar eruit bij de kassa?
Vertel eens? Klopt het ook met wat je op je lijstje hebt staan?Of ben je een impulsieve koper als ik, die als een kip zonder kop naar de supermarkt gaat zonder lijst?:hihi:
Mijn man laat mij noooit boodschappen doen...
Hij zegt jij koopt alles behalve echte Eten! :gniffel:
Hahahaha, en dat is? Toetjes, snoep en frituur?:eek:
chemicha
13-07-2007, 15:11
mijn man krijgt een lijstje en er is 1 regel :hadj: alles wat op het lijst staat moet hij halen (ten zij het op is ofzo). Meer spullen mag hij altijd halen maar minder nooit :hihi:
mijn man krijgt een lijstje en er is 1 regel :hadj: alles wat op het lijst staat moet hij halen (ten zij het op is ofzo). Meer spullen mag hij altijd halen maar minder nooit :hihi:
Heb je hem goed opgevoed:goedzo:
ik doe mijn boodschappen zelf want hij haalt toch altijd alles verkeerd. of samen of ik alleen.
bestaat uit: groente afdeling/fruit/brood/toetje altijd:o verder ja wat ik tegen kom waar ik zin in heb van aalles dus:hihi:
Ik ga nooit met een volle of een lege maag boodschappen doen!! Dat werkt bij mij niet!!Met een volle maag zeg ik nee en met een lege maag zeg ik overal ja op!! :moe:
tangia19
13-07-2007, 15:20
ik ben echt een :bril: als het gaat om boodschappen doen.
XCindarellaX
13-07-2007, 15:21
Ik ga ook meestal zonder lijstje je naar de supermarkt. Echt een hele slechte gewoonte. Alleen als me man alleen gaat dan geef ik hem wel een lijstje mee. Wat ik ook vaak doe is boodschappen doen voor het avondeten. Dan heb ik meestal honger en dan koop ik allemaal dingen die ik dan zehma in de avond ga eten. Maar dat doe ik dan niet.
Wij doen altijd samen boodschappen.. We maken geen lijst niks.. soms gaan we om 21:00 en soms vroeg in de ochtend.. we lopen gewoon naar binnen en we komen eruit met zoveel snoep en nu in de zomer ijs ijs en nog eens ijssss.. enige wat gezond is, is de bambix en nutrilon van samia :hihi:
1 keer in de week halen we echt de gezonde boodschappen aardappelen groente en vleees etc..
Wij doen altijd boodschappen samen, altijd zonder lijstje, en het meest kopen we ongezonde dingen.
_BECOOL_
13-07-2007, 15:31
:haha: eerlijk is eerlijk ik ga nooit met een lijst naar een supermarkt ik koop gewoon alles in een keer. ik kijk wat ik thuis wel en wat ik thuis niet heb. voor de rest ben ik zo een persoon als ik iets zie ook al staat het nergens op dan koop ik het gewoon:giechel:
Maar dames? Wát ligt er dan in jullie kar? Ongezonde dingen alleen?
_BECOOL_
13-07-2007, 15:44
Wij doen altijd boodschappen samen, altijd zonder lijstje, en het meest kopen we ongezonde dingen.
Houd jij ook van negerzoenen en hartjes snoep?
_BECOOL_
13-07-2007, 15:45
Maar dames? Wát ligt er dan in jullie kar? Ongezonde dingen alleen?
Nee hoor. van alles en nog wat. Melk vla ijs snoep, koffie yoghurt, macaroni pasta, danoontjes, eieren. pindakaas kaas appels peren etc:p
Met lijst en een volle kar...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.