Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeders van 3 kinderen

Pagina's : [1] 2 3

HoneyBee
13-07-2007, 14:05

Is het te doen met 3 kids? Ik wil graag een derde kindje maar twijfel of ik er goed aan heb gedaan om te stoppen met de pil deze maand. Ik wil het heel graag, maar dan ook weer niet. Wie helpt mij om de twijfels weg te halen. Want ik zit weer te denken dat als ik ongesteld wordt deze maand toch maar weer de pil ga slikken.

ellae
13-07-2007, 14:11
aah joh nemen die handel:hihi: nee hoor, kijk naar je situatie of je het aankan en of jullie het echt willenl;)

HoneyBee
13-07-2007, 14:17
aah joh nemen die handel:hihi: nee hoor, kijk naar je situatie of je het aankan en of jullie het echt willenl;) Tuurlijk kunnen we het wel aan en willen we het ook heel graag. Maar ik twijfel gewoon te veel.

fatt
13-07-2007, 14:18
je moet kijken of je het aankan met je prive situatie.. gewoon alles op een rijtje zetten en naast elkaar.. en kijken of het te doen is... aangezien je natuurlijk ook een autorijschool gaat beginnen, moet jedaar naturlijk ook rekening mee houden als je nog geen personeel hebt... van de andere kant... kolwa7ed kitzaad b zahro o raz9o... Groetjes Fat

ellae
13-07-2007, 14:19

Tuurlijk kunnen we het wel aan en willen we het ook heel graag. Maar ik twijfel gewoon te veel. zodra je zwanger bent ga je er heeeeel anders overdenken:bril:

HoneyBee
13-07-2007, 14:21
je moet kijken of je het aankan met je prive situatie.. gewoon alles op een rijtje zetten en naast elkaar.. en kijken of het te doen is... aangezien je natuurlijk ook een autorijschool gaat beginnen, moet jedaar naturlijk ook rekening mee houden als je nog geen personeel hebt... van de andere kant... kolwa7ed kitzaad b zahro o raz9o... Groetjes Fat Rijschool start ik juist omdat ik nog een derde kind wil. Kan dan makkelijk mijn eigen werktijden indelen hoe ze mij uitkomen. Dus das geen probleem. En ik ga er vanuit dat het natuurlijk ook wel lang kan duren alvorens ik weer zwanger word. Het gaat om de drukte van 3 kinderen, das waar ik zo aan twijfel ook. Tangia, hoe gaat het bij jou allemaal? Jij hebt ook 3 jonge kinderen.

ellae
13-07-2007, 14:26
jou kinders zijn neit meer zo jong dat ze alle aandacht zouden opeisen. waarom zou je er nu dan geen kleine bij kunnen nemen? tangia is weer een huisvrouw dus ander situatie

bollebuik
13-07-2007, 14:26
Rijschool start ik juist omdat ik nog een derde kind wil. Kan dan makkelijk mijn eigen werktijden indelen hoe ze mij uitkomen. Dus das geen probleem. En ik ga er vanuit dat het natuurlijk ook wel lang kan duren alvorens ik weer zwanger word. Het gaat om de drukte van 3 kinderen, das waar ik zo aan twijfel ook. Tangia, hoe gaat het bij jou allemaal? Jij hebt ook 3 jonge kinderen. gallé 3la Laah oe safi :hihi:

power_girl
13-07-2007, 14:28
zodra je zwanger bent ga je er heeeeel anders overdenken:bril: daar heb je helemaal gelijk in...in het begin ga je heel erg twijfelen, maar zodra je eenmaal zwanger bent dan voel je echt heel anders heel blij, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven..!! lieve r'damse wil je graag een 3de ik zou zeggen moet je echt doen, ookal wordt je deze maand ongesteld, niet terug naar de pil je gaat echt heel veel spijt van krijgen..!! incha allah wordt je niet ongi. en dat je snel zwanger wordt. ik zelf heb 3 kids, en het is echt te doen..!!:goedzo:

VaniLLa_flavour
13-07-2007, 14:37
Het is een beetje op jouw eigen gevoel als je nog twijfelt, neem dan nog een maandje de pil en volgende maand kan je stoppen als je niet meer twijfelt isnha'Allah ben je er gauw uit en komt er nog een kindje bij...;)

marocloubna
13-07-2007, 14:41
Hey Rotterdamse, hoe gaat het met het rijden? Was je nog geslaagd voor die ene toets en wanneer krijg je je eigen rijschool??? :D

tangia19
13-07-2007, 14:42
het is soms wel te doen,soms niet :o

fatt
13-07-2007, 14:47
Rijschool start ik juist omdat ik nog een derde kind wil. Kan dan makkelijk mijn eigen werktijden indelen hoe ze mij uitkomen. Dus das geen probleem. En ik ga er vanuit dat het natuurlijk ook wel lang kan duren alvorens ik weer zwanger word. Het gaat om de drukte van 3 kinderen, das waar ik zo aan twijfel ook. Tangia, hoe gaat het bij jou allemaal? Jij hebt ook 3 jonge kinderen. nou als je toch zo wie zo een derde wilt zal ik ervoor gaan, waarom uitstellen joh... misschien is het effe zwaar... maar ik hoor ook van mensen in me omgeving die wat later een derde nemen spijt krijgen en zeggen, dat ze de poepluiers effe niet meer gewend waren en dat ze toch liever hadden dat ze achter elkaar genomen hadden... maar khair inscha allah... inscha allah reageerd iemand ie werkelijk 3 kinderen heeft en hoe die het ervaren heeft...

HoneyBee
13-07-2007, 14:49
daar heb je helemaal gelijk in...in het begin ga je heel erg twijfelen, maar zodra je eenmaal zwanger bent dan voel je echt heel anders heel blij, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven..!! lieve r'damse wil je graag een 3de ik zou zeggen moet je echt doen, ookal wordt je deze maand ongesteld, niet terug naar de pil je gaat echt heel veel spijt van krijgen..!! incha allah wordt je niet ongi. en dat je snel zwanger wordt. ik zelf heb 3 kids, en het is echt te doen..!!:goedzo: Hoe oud zijn jouw kinderen dan?

HoneyBee
13-07-2007, 14:53

Hey Rotterdamse, hoe gaat het met het rijden? Was je nog geslaagd voor die ene toets en wanneer krijg je je eigen rijschool??? :D Jaja, ik heb het gehaald. Was echt zenuwachtig man. Maar ik had een een toffe examinator die dag. Moest file parkeren, vakkenparkeren, hellingproef, straatje keren en bocht achteruit. Gelukkig ging het maar 1 keer mis, maar je kreeg ook maar 1 herkansing. Verder kregen we een verkeersinzichtelijke toets waarbij je 5 fouten mocht maken. Had er 2 fout, dus die is ook binnen. Van 12 man waren er maar 4 geslaagd. Ik ben dus dolblij, want het kost ook nog eens zakken vol met geld zo een examen. Incha'allah in oktober/november zal ik starten.

Pagina's : [1] 2 3