Bekijk originele versie : Wie gaat naar Maroc tss 18 en 21 juli nodig, reis met lege auto, dus wie reist mee...
SirIsaacNewton
13-07-2007, 12:57
Salaam,
Ik rij tussen 18 en 21 juli richting andalusiƫ en rij dus langs malaga en almeria. Ik ga alleen in de auto dus plaatsen zat, als iemand naar almeria of malaga moet, mag hij/zij wel meereizen...you can pm me, zonde van de lege plaatsen. Ohja wie gewoon al met auto gaat, dan stel ik voor om mee te rijden, alleen is gewoon beetje saai :P hahaha
Greetz
malikaa1
13-07-2007, 17:30
gratis vervoer naar marokko nee man kan tog niet wat schuilt er achter haahahhaah
Dayanara
13-07-2007, 17:36
Beetje eng dit. Je weet nooit wie er bij je in de auto komt zitten en of die persoon te vertrouwen is. Andersom ook. Je weet niet bij wie je instapt. Verder kan die persoon je wellicht ergens achterlaten en met je spullen er vandoor gaan of je weet maar nooit....troep in je bagage gooien en je alsnog ergens achterlaten. Of de medereiziger stopt troep in de bagage van de bestuurder.
ieeeeeeeeeeeuw.
Mij niet gezien :S
SirIsaacNewton
13-07-2007, 18:43
Salaam again :)
Ik bedoelde dit goed ...en er zit heus niets achter...ja tegenwoordig weet je nooit, maar je kunt wel wat wikken en wegen, er heeft me zelfs iemand pm gestuurd voor zijn oma en opa...zo kan ik die ook misschien helpen he, ik neem niet de eerste de beste mee :)
Greetz
wel zonde als je el ghair wil doen, dat er meteen meer achter gezocht wordt, maar ja la vie ...
Dayanara
13-07-2007, 19:20
Salaam again :)
Ik bedoelde dit goed ...en er zit heus niets achter...ja tegenwoordig weet je nooit, maar je kunt wel wat wikken en wegen, er heeft me zelfs iemand pm gestuurd voor zijn oma en opa...zo kan ik die ook misschien helpen he, ik neem niet de eerste de beste mee :)
Greetz
wel zonde als je el ghair wil doen, dat er meteen meer achter gezocht wordt, maar ja la vie ...
Ja sorry schat.....ik ga altijd uit van het ergste. Je weet immers nooit tegenwoordig. Een vriend van mij had me ook meegevraagd, gratis vervoer, aangezien ik ook geflasht ben door UFO. Maar ja, niks voor mij. Ik durf dat niet hoor....
SirIsaacNewton
13-07-2007, 20:27
Ja sorry schat.....ik ga altijd uit van het ergste. Je weet immers nooit tegenwoordig. Een vriend van mij had me ook meegevraagd, gratis vervoer, aangezien ik ook geflasht ben door UFO. Maar ja, niks voor mij. Ik durf dat niet hoor....
Ja, voorzichtigheid is aan te raden in het leven maar je mag nog zo voorzichtig zijn : als het mektab is, is het mektab. Ik voelde me ook niet aangevallen, heb er zeker ook begrip voor...Ik discrimineer niet daarom vermeldde ik hij/zij (m of v) maar ik begrijp zeer zeker dat vrouwen niet zomaar met iemand mee kunnen zelf als het een kennis is ...maar bedoelde het zeker niet slecht :). Ik heb al veel alleen kilometers afgelegd, kan nu ook maar help graag :)
Beslema
SirIsaacNewton
13-07-2007, 20:33
Hoeveel vraag je?
pm me ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.