Bekijk originele versie : Over een paar uur zal het gebeuren..
Cinderella2007
13-07-2007, 12:48
Zoals vele van jullie misschien al weten weet ik sinds vorige week dat ik zwanger ben.
Ik heb het mijn man niet kunnen en willen vertellen omdat hij niet in NL was.
Ik vond het best onpersoonlijk om het over de telefoon te vertellen.
Dus komt hij zometeen thuis en dan zal ik hem met het bericht verassen.
Ik heb een babydienbladje gemaakt met mijn schoonzus en die met een soort van cellofaan laten inpakken met een kleine babykaartje eraan met MABROUK en de datum van 07-07-2007, de dag dat ik wist dat ik zwanger was.
Ik zal straks de foto's hier plaatsen, wellicht een idee voor andere vrouwen die hen mannen nog moeten verassen.
Heb een zilveren dienblad genomen, die gevuld met kleine babynaamkaartjes die je bij bedankjes vindt van meisjes en jongens, een roze beertje erop gezet die een babyflesje vasthoudt op zijn schoot en met zijn andere handje baby olie naast zicht vasthoudt.
Voor het beertje aan de zijkant heb ik een luier gezet die ik gevouwd heb en een strikje omgezet heb. Aan de strikje hangt een meisjeskaart met de naam PAPA ... (naam van mijn man) en aan de andere kant van het strikje een jongenskaartje met de MAMA en dan mijn naam.
Daarnaast allemaal babyzeepjes gezet en verder de 3 testen die ik gebruikt had over de dienblad verspreid.
Voor de voetjes van het beertje heb ik de kaartje gebruikt die ik van de stichting moedes voor moeders gekeregen heb.
Is een kaartje afgebeeld met de voetjes van een baby waarop staat Zwanger? JA! Van harte gefeliciteerd. Als je de kaartje openmaakt vind je de test die hen hebben afgenomen bij me.
Al met al ben ik zooo erg benieuwd naar de reactie van mijn man!
:banana:
:haha: wel leukkkkk
:love: laat ons weten hoe hij gereageerd heeft
bollebuik
13-07-2007, 12:50
als je voor dit al uitgebreid dingetjes hebt bedacht,
wat ga je dan doen voor suikerbonen???
maar je man zal het leuk vinden, is ook leuk
mabroek nog met je zwangerschap
aaah wat leuk..
en spannend....:o
Nogmaals Van harte gefeliciteerd
CryAngel
13-07-2007, 12:55
Aaaah, zo prachtig masha'Allah!
Insha'Allah een fijne avond toegewenst :kus:
PS : Vergis ik me met een ander lid met een soortgelijke nick of probeerde je al 'n tijdje zwanger te worden ?
Cinderella2007
13-07-2007, 12:55
Hartstikke bedankt lieve meiden.
Ik ben zo zenuwachtig, echt kinderachtig gewoon haha.
Bollebuik, het scheelt misschien voor mij omdat ik in de verkoop zat/zit van suikerbonen.
Heb nog thuis dozen vol met verschillende soorten bedankjes, geschenkartikelen etc.
Het is zelfs een kamer vol dozen met feestartikelen, dus tegen die tijd is er insha Allah keuze zat. ;)
Ik heb dit pakketje ook maar voor 5 euro gemaakt. (Babyflesje, zeepjes en de olie)
De rest had ik allemaal thuis en heb ze allemaal van mijn eigen handeltje gebruikt.
Cinderella2007
13-07-2007, 12:59
Aaaah, zo prachtig masha'Allah!
Insha'Allah een fijne avond toegewenst :kus:
PS : Vergis ik me met een ander lid met een soortgelijke nick of probeerde je al 'n tijdje zwanger te worden ?
BarakAllahoefiek.
Volgens mij vergis je je?
We hebben het zwanger worden wel vaker idd geprobeerd, maar heb dit nooit hier neergezet.
Sterker nog, we hebben er met tussenstops bij gerekend zo een 3 jaar over gedaan.
Met mijn laatste menstruatie geloofden we er zelfs heilig in dat ik zwanger was omdat ik 2 weken over de tijd was en al heel wat symptonen had.
Mijn man was erg teleurgesteld toen en ziehier die teleurstelling was geeneens nodig omdat het al7amdoelilah toch mijn laatste menstruatie zou worden.
:banana: meid mabroukkk met je zwangerschapppp...
allah ie kemmel begair...
FF offtopic: hoe kan je 4 weken je mond houden tegen je man over zoiets?? Ik kon geen seconde wachten met bellen....
Imanes_shop
13-07-2007, 13:04
wat leuk joh!
gefeliciteerd en wat spannend allemaal zeg.
bollebuik
13-07-2007, 13:08
Hartstikke bedankt lieve meiden.
Ik ben zo zenuwachtig, echt kinderachtig gewoon haha.
Bollebuik, het scheelt misschien voor mij omdat ik in de verkoop zat/zit van suikerbonen.
Heb nog thuis dozen vol met verschillende soorten bedankjes, geschenkartikelen etc.
Het is zelfs een kamer vol dozen met feestartikelen, dus tegen die tijd is er insha Allah keuze zat. ;)
Ik heb dit pakketje ook maar voor 5 euro gemaakt. (Babyflesje, zeepjes en de olie)
De rest had ik allemaal thuis en heb ze allemaal van mijn eigen handeltje gebruikt.
ha zo daarom !
zie dat je niet weer gaat janken :hihi:
Cinderella2007
13-07-2007, 13:09
FF offtopic: hoe kan je 4 weken je mond houden tegen je man over zoiets?? Ik kon geen seconde wachten met bellen....
Haha nee joh, ik weet het zelfs pas een weekje!
Geloof me, het heeft gekriebelddddd, maar gelukkig kon ik me inhouden! :D
Cinderella2007
13-07-2007, 13:10
ha zo daarom !
zie dat je niet weer gaat janken :hihi:
:haha:
Ik garandeer niks voor nu :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.