Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een lekker kontje en een dikke auto.

Pagina's : [1] 2 3

younesel18
08-08-2002, 20:38

Zo, ik zit in marokko en kijk een beetje om me heen. Wat zie ik dan? Allemaal gloednieuwe mercedesen, bmw s, en audi. Ook een Porsche heb ik gezien. IK woon precies naast een auto wasserette en de elke dag in de ochtend zie ik dezelfde bmw s en mercedecen van buiten gewassen worden om vervolgens met een muziekje ZO HARD ALS HET MAAR KAN naar de boulevard toe te rijden. Als ik in de cafe zit en er komt toevallig een leuk meisje langs, zie je al die ogen van de ouwe mannen gelijk met elkaar van links naar rechts toe gaan. Allemaal kijken ze naar dat kontje. Van puber is dat wel te verwachten, maar van een ouwe van in de 60????? Ik weet nie.........Ik kom nog even terug op de auto s. Audi S8, de nieuwe bmw 7 serie en de nieuwe mercedes sl 500. Die heb ik allemaal gezien. Ik heb ook een ongeluk gezien. Een oude mercedes taxi en een mooie mercedes E220. Aaaaaa wat zonden. Die nieuwe mercedes helemaal naar de filesteinen. JAmmer........... In al die mooie bolides zie je alleen maar jonge gasten van rond de 24 jaar met een mooi meisje ernaast. Mijn vraag is......... Hoe doen ze dat nou. Ik begrijp er niets van. Het lijkt hier net een Science Fiction film.

Wamen
08-08-2002, 20:43
Weet jij niet hoe ze dat doen de meeste huren die auto en ja sommige zitten in de drugsmilieu.De jongens in mijn omgeving hebben ook autos gehuurd om naar Marokko te gaan zitten pronken ermee. Gewoon schandalig vind ik daarom dat al die marokkanen van Marokko naar hier willen komen.Ze denken dat wij geld hebben en rijk zijn.

tonk
08-08-2002, 20:46
Wahahaha! Een auto huren om daar mee te pronken?! Mannen zijn echt gek. karima_lal

Wamen
08-08-2002, 20:47
Origineel gepost door karima_lal Wahahaha! Een auto huren om daar mee te pronken?! Mannen zijn echt gek. karima_lal Ja wist je dat niet in mijn omgevind de jongens bijna allemaal.En ja sommige hebben het geld om één te kopen ze zitten in de drugsmilieu.

tonk
08-08-2002, 20:51

Ik heb de nieuwste rage gemist, geloof ik.

Wamen
08-08-2002, 20:57
Origineel gepost door rebel Dat hoeft niet altijd zo te zijn, degene die ik ken hebben er allemaal eerlijk voor gewerkt. Zo "raar" is het niet om een dure auto te kopen, gewoon een kwestie van werken, goed met je geld om kunnen gaan, en je tijd nuttig besteden. Heb ik geschreven dat ze allemaal zo zijn??? De meeste zijn zo eenmaal als je in de drugs handelt dan kun je alles permiteren en ja huren kan iedereen.

Asri
08-08-2002, 21:06
Origineel gepost door Larachiya_nl Awili!!!!@rebel :eek: werken en goed sparen?? Mijn ass jah....hoe wil een jongen van 24 jaar (tenzij hij de loterij gewonnen) heeft aan een mercedes E nieuwste klasse komen? Stel hij heeft HBO gedaan...werkt paar jaar...?? Dan nog heeft ie het geld er NIET voor. Dit jaar in Larache...leek wel of alle modellen uit de modebladen gesprongen zijn qua kleding dan....en alle dure auto's die er maar zijn. Even en ikd acht ik sta te kijken naar een uitzending van Mtv *The Cribs*.... Als je goed nadenkt..kan een jochie van 24 geen spiksplinter nieuwe auto(waar je de nieuwheid nog van ruikt...bij wijze van) hebben...was ie 40 50 ok...dan zou je kunnen zeggen hij heeft er voor gewerkt;) Inderdaad de meeste huren die auto's om na de zomer de hele jaar te gaan werken om die kosten te moeten betalen...vraag me af of het wel waard is....maar jah...sommige jongens hebben het waarschijnlijk alles over voor een beetje aandacht van de Ladiez. :rolleyes: Next time als je zo'n auto ziet...loop er heel onopvallend langs en kijk naar de kenteken...als het een huurauto is..dan zie je de naam van dat huurbedrijf ergens bij de kentekenplaat... Thallaw, Larachiya Hey B. :zwaai:

tonk
08-08-2002, 21:09
Proest, ik weet een nieuw spelletje: huurautootje spotten!

Wamen
08-08-2002, 21:12
Ja je kent jongens willen pronken en scoren.Ze hebben alles voor over om fun en plezier te hebben. Ik kan het begrijpen dat de meeste marokkanen van daar naar hier willen komen.Ze denken dat we geld hebben en rijk zijn.Jongens met hun laatste nieuwe auto's,merkkledij,............ wie moet zo'n jongens hebben.

The_Jackal
08-08-2002, 21:22
Origineel gepost door Wamen Ja wist je dat niet in mijn omgevind de jongens bijna allemaal.En ja sommige hebben het geld om één te kopen ze zitten in de drugsmilieu. er zijn er wel degelijk bij diehet met zuur verdiende geld hebben aangekocht en jij durft dan eens te schreeuwen dat de nederlanders eens durven veralgemenen, had het echt niet van jou verwacht tazz ze3ma een marokkaan kan zich geen mooie wagen permitteren (en neen ik ben niet van die type die in een auto tegelijkertijd een leven ziet !!) :kwaad:

The_Jackal
08-08-2002, 21:34
Origineel gepost door Larachiya_nl Wamen...ben het met je eens....een jochie van 24 kan dat in mijn ogen niet door zuurverdiende centjes.....tenzij zijn ass op 16 jarige leeftijd is begonnen met een 3 ploegendienst. En waarom is het hier altijd als je maar 1 ding verkeerd zegt ze3ma (nadruk op ze3ma) over marokkanen dat je meteen de link legt naar Hollandien? Beetje kritiek van je eigen "nationaliteit" kan toch?Of is hier sprake van de waarheid is pijnlijk?...In that case...kom back 2 reality. Larachiya neen beste meid ik vind het dom van hen die gewoon het rijtje afgaan, zonder er bij stil te staan wat ze zeggen of denk je dat een marokkaan ook niet kan lenen??????? de meesten die rijden met een mooie wagen doen beroep op lening, maar jah, zoals m'n raadgever eens zei : "een blinde iets laten zien is moeilijk, een dove iets laten horen eveneens" .

Wamen
08-08-2002, 21:38
Origineel gepost door Larachiya_nl Wamen...ben het met je eens....een jochie van 24 kan dat in mijn ogen niet door zuurverdiende centjes.....tenzij zijn ass op 16 jarige leeftijd is begonnen met een 3 ploegendienst. En waarom is het hier altijd als je maar 1 ding verkeerd zegt ze3ma (nadruk op ze3ma) over marokkanen dat je meteen de link legt naar Hollandien? Beetje kritiek van je eigen "nationaliteit" kan toch?Of is hier sprake van de waarheid is pijnlijk?...In that case...kom back 2 reality. Larachiya Ja heb je gelijk in als je in Marokka bent rijden ze allemaal met zo'n wagen.En dan nog met een porsche ook nog.

The_Jackal
08-08-2002, 21:43
"frustraties door onmacht"

Wamen
08-08-2002, 21:47
Whahaha gefrustreerd door zo'n gozers echt niet.

The_Jackal
08-08-2002, 21:53

jah amaai anders had je wel anders gepiept aan de hand van je reacties te zien kan ik er bepaalde zaken uit concluderen, alhasol ik wil niet afwijken van het topic en zeg weer: laat de anderen zoals ze zijn rijden ze met en kasteel van een wagen, ewa volg hun voetsporen en doe hetzelfde, wil je het niet, hou dan je mond simpel is het maar ga aub geen ticket plakken op hun vorhoofd zonder je weet met wie je te maken hebt

Pagina's : [1] 2 3