Bekijk originele versie : Marokkanen hater
roosje22
08-08-2002, 19:03
Aap is uit eindelijk uit de mauw
Dit is een citaat dat is geplaatst op de topic "mijn hart bloed",
dacht ik wijs jullie even op iemand van de LPF nime aka RETARD RIMPEL :D
"
Het gaat om het principe, je kunt wel trots zijn op je marokkaanse afkomst maar dat moet jijzelf weten. Hier is Nederland is het dus absoluut NIET stoer om Marokkaans te zijn (tegenover Nederlanders) Omdat ze wanneer je het nieuws e.d. volgt ziet dat ze niet echt goed bezig zijn hierzo..
Dus daarom zeg ik doe maar trots !! jammer dat vele nederlanders niet trots op Jullie kunnen zijn."
NOU DAN ZEG IK HET TOCH NOGMAALS IK BEN TROTS OM MAROKKAAN TE ZIJN...
Origineel gepost door roosje22
Aap is uit eindelijk uit de mauw
Dit is een citaat dat is geplaatst op de topic "mijn hart bloed",
dacht ik wijs jullie even op iemand van de LPF nime aka RETARD RIMPEL :D
"
Het gaat om het principe, je kunt wel trots zijn op je marokkaanse afkomst maar dat moet jijzelf weten. Hier is Nederland is het dus absoluut NIET stoer om Marokkaans te zijn (tegenover Nederlanders) Omdat ze wanneer je het nieuws e.d. volgt ziet dat ze niet echt goed bezig zijn hierzo..
Dus daarom zeg ik doe maar trots !! jammer dat vele nederlanders niet trots op Jullie kunnen zijn."
NOU DAN ZEG IK HET TOCH NOGMAALS IK BEN TROTS OM MAROKKAAN TE ZIJN...
Oke nageboorte22 ik reply even.
Dat mag maar je moet niet denken dat het stoer is tegenover 80% van de rest van de bevolking.
Hindaatje
08-08-2002, 19:39
Origineel gepost door nime
Dat mag maar je moet niet denken dat het stoer is tegenover 80% van de rest van de bevolking.
praat aub voor jezelf en niet voor de rest v/d bevolking.. :kwaad:
wie zegt nou dat het stoer is om te zeggen dat je trots ben op je marokkaanzijn ..??
trouwens wat doe jij op deze site als je toch een hekel hebt aan marokkanen , is het niet logischer je heil te gaan zoeken bij een extreemrechts racistiscche site want zo'n figuurtje ben jij wel
Luister eens cheese burger, moet jij niet ergens KOEIEN melken ofzo..
Oke dag.
roosje22
08-08-2002, 20:29
Omdat ze wanneer je het nieuws e.d. volgt ziet dat ze niet echt goed bezig zijn hierzo..
daar bedoelt nimpfomaan marokkanen dus mee, he volgens mij was Pim Fortuijn vermoord door een nederlander, ja het zijn ook altijd die marokkanen he en die moslims die de nederlands altijd elende bezorgen.
hm
roosje22
08-08-2002, 20:32
Even voor alle duidelijkheid heb echt totaal geen hekel aan Nederlanders hoor ben met ze opgegroeid en heb heeeeel erg veel nederlandse vriendinnen maar heb iets tegen mensen in het algemeen die zo bekrompen nadenken.
roosje22
08-08-2002, 21:37
Zeg niena als je iets zegt wees dan duidelijk en draai er niet zo omheen
Origineel gepost door remii
wie zegt nou dat het stoer is om te zeggen dat je trots ben op je marokkaanzijn ..??
trouwens wat doe jij op deze site als je toch een hekel hebt aan marokkanen , is het niet logischer je heil te gaan zoeken bij een extreemrechts racistiscche site want zo'n figuurtje ben jij wel
je moet nime echt geen aandacht geven joh, we gaan toch niet weer zo'n topic aan hé.
Beslama
Origineel gepost door niena
zeg "roosje", vind ik heel laag van jou.
maarja je hebt van die slijmballen :hihi:
Zeg "Niena", sorry maar je moet het niet over lage niveau's hebben, Roosje vraagt niet welke opleiding je heb gedaan...
Oke dag.
Origineel gepost door Kifaya
je moet nime echt geen aandacht geven joh, we gaan toch niet weer zo'n topic aan hé.
Beslama
Ja je heb gelijk Kifaya.. We know, maar vind het toch lomp dat hij zoiets op een marokko.nl site zegt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.