Bekijk originele versie : waarom haten marokkaanse jongens marokkaanse meisjes
jullie gaan er toch mee trouwen of nou van marokko of van hier maakt helemaal niets uit.
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
doei :zwaai:
:confused:
sinds wanneer haten marokkaanse jongens, de marokkaanse meisjes
:watte?:
HaagseMoCro
02-10-2003, 14:27
Ik zal het uit eigen ervaring je psychologisch proberen te beredeneren.
Ik denk namelijk dat dit te maken heeft met de marokkaanse cultuur dat met name marokkaanse meisjes/ vrouwen vrij gesloten zijn. Voor ons komt het een beetje over als kapsones gedrag. Daar komt het dat ze onder elkaar veel roddelen. En met de nieuwe generatie proberen ze met de tijd mee te gaan. En meedoen aan de emancipatie waarbij ze denken dat ze de mannen niet nodig hebben.
Je moet denk ik, wil je een meisje versieren, zoveel moet doet,denk ik. totdat je erbij neervalt. Daar heb ik zelf geen problemen mee. Mits je er ook wat terug krijg. Maar dat is bij de meeste gevallen geen sprake.
EN DAT IS WELLICHT DE REDEN DAT IK HET EEN BEETJE HEB GEHAD MET MAROKKAANSE MEISJES.
maar dat neemt natuurlijk niet weg dat marokkaanse meisjes wel de mooiste meisjes zijn, van de wereld!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door HaagseMoCro
Ik zal het uit eigen ervaring je psychologisch proberen te beredeneren.
Ik denk namelijk dat dit te maken heeft met de marokkaanse cultuur dat met name marokkaanse meisjes/ vrouwen vrij gesloten zijn. Voor ons komt het een beetje over als kapsones gedrag. Daar komt het dat ze onder elkaar veel roddelen. En met de nieuwe generatie proberen ze met de tijd mee te gaan. En meedoen aan de emancipatie waarbij ze denken dat ze de mannen niet nodig hebben.
Je moet denk ik, wil je een meisje versieren, zoveel moet doet,denk ik. totdat je erbij neervalt. Daar heb ik zelf geen problemen mee. Mits je er ook wat terug krijg. Maar dat is bij de meeste gevallen geen sprake.
EN DAT IS WELLICHT DE REDEN DAT IK HET EEN BEETJE HEB GEHAD MET MAROKKAANSE MEISJES.
maar dat neemt natuurlijk niet weg dat marokkaanse meisjes wel de mooiste meisjes zijn, van de wereld!!!!!!!!!!!!!!
corrigeer me maar als ik er naast zit, maar dit maakt ik op uit jou verhaal :D
je krijgt ze het bed niet in, dus ben je ze zat
:rolleyes:
Wael_Beni_Saidi
02-10-2003, 14:38
:maf: ik heb geen hekel aan ze!
Origineel gepost door lady_cassis
:giechel: :goedzo:
Don't F*ck with us...:boogie:
precies
:D
alles goed meissie :zwaai:
HaagseMoCro
02-10-2003, 14:39
Origineel gepost door Wa7ida
corrigeer me maar als ik er naast zit, maar dit maakt ik op uit jou verhaal :D
je krijgt ze het bed niet in, dus ben je ze zat
:rolleyes:
HaagseMoCro
02-10-2003, 14:42
IK ZAL JE EVEN CORRIGEREN JA WAHIDA. want je impeteteert mijn verkeerd en verdraaid m'n woorden
MAROKKAANSE MEISJE, DAAR KRIJg JE GEWOON HOOFDPIJN. ik heb slechte ervaring met ze.
MAAR WELLICHT DAT IK IN DE TOEKOMST WEL DE WARE TEGEN ZAL KOMEN
IK ZAL JE EVEN CORRIGEREN JA WAHIDA. want je impeteteert mijn verkeerd en verdraaid m'n woorden
MAROKKAANSE MEISJE, DAAR KRIJg JE GEWOON HOOFDPIJN. ik heb slechte ervaring met ze.
ok :D
Ja een beetje chaotisch, maar is normaal bij mij, en met jou wijfie?
ja gaat goed, ben me alleen aan het vervelen :D
:zwaai:
me 2.... :rolleyes:
maar ja nu verneu ken we iemands topic... :D
alsof mij dat wat kan schelen, het is toch een onzinnige topic :D
ja das wel waar... :giechel:
:D
hey hallo dat bedoel ik nou idereen is gek geworden hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
doei
Tinkelbel
02-10-2003, 15:22
je bent gewoon nog niet de juiste marokaanse dame tegen gekomen :D want ze zijn er wel!!!!
DanGamocroGirl
02-10-2003, 17:03
ja precies zijn genoeg van zulke dames!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.