Bekijk originele versie : Zwangerschapsmisselijkheid
Cinderella2007
12-07-2007, 00:18
Wat deed of doe jij er tegen? :stoned:
Samira_C
12-07-2007, 00:22
Ik ben zelf 4 maanden lang misselijk geweest, met overgeven.
Ik gebruikte wel eens wortels en dat hielp af en toe wel eens.
Cinderella2007
12-07-2007, 00:27
Ik ben zelf 4 maanden lang misselijk geweest, met overgeven.
Ik gebruikte wel eens wortels en dat hielp af en toe wel eens.
4 volle maanden misselijk zijn! :wow:
Gebruikte je gewoon rauwe wortels ?
Hoe ging je er verder mee om? 4 maanden misselijk zijn lijkt me niet niks.
Samira_C
12-07-2007, 00:34
4 volle maanden misselijk zijn! :wow:
Gebruikte je gewoon rauwe wortels ?
Hoe ging je er verder mee om? 4 maanden misselijk zijn lijkt me niet niks.
Ja.
Hoe ik er mee om ging? ja wat kan je doen, je moet echt sbar hebben;) en gelukkig was ik er na 4 maanden er vanaf ( als ik op me moeder zal lijken dan zal 9 maanden misselijk zijn ( toen ze mij droeg), maar hamdoellah)
engeltje_1981
12-07-2007, 09:07
Ik ben vandaag 9 weken zwanger en vraag me af met de ramadan inzicht of het wel zo gezond is om te vasten?!
Ik hoorde dat als je het kan je het gewoon moet doen,maar het schijnt niet goed te zijn voor de ontwikkeling van het kind.
Tips?!
Dreaming_lady
12-07-2007, 09:14
ik had ook 4 maanden lang misselijkheid en nu is het alhamdoellilah weg....het is echt sbar hebben en probeer voor het slapen gaan een appel te eten maar er is niet echt iets voor die misselijkheid...je krijgt er iets heel moois voor terug...
Sweetmarocia
12-07-2007, 09:17
Ik ben ook 4 maanden misselijk geweest en helaas moet je het gewoon doorstaan. Veel succes!
Sweetmarocia
12-07-2007, 09:19
Ik ben ook 4 maanden misselijk geweest en helaas moet je het gewoon doorstaan. Veel succes!
P.S. Probeer wel de dingen te ontwijken die je aan het braken zouden kunnen maken. Bij mij was dat sigarettenrook (mijn man dus:stoned: :maf: ) en kipmarmita! :hihi:
Met Omar was ik tot 6 maanden misselijk (en veel overgeven) en op een dag was het over... Nu ben ik minder misselijk en geef ik minder over, maar val ik weer flauw.
Anyways.... wat kan helpen?
Overeten, dus de hele dag door jezelf dwingen om wél te eten ook al heb je geen trek. Het maakt niet veel uit wat je eet, als je maar elk 1/2 uur iets eet bv appel, beschuitje etc etc. Dat doe ik nu en dat helpt wel, in ieder geval beter dan weinig eten, dan wordt de misselijkheid nog erger.
Samira_C
12-07-2007, 10:03
P.S. Probeer wel de dingen te ontwijken die je aan het braken zouden kunnen maken. Bij mij was dat sigarettenrook (mijn man dus:stoned: :maf: ) en kipmarmita! :hihi:
Het beste is dat je man nu stopt met roken. Het is namelijk niet gezond voor jullie en voor het ongeboren kindje;)
wittewarda
12-07-2007, 10:09
Met Omar was ik tot 6 maanden misselijk (en veel overgeven) en op een dag was het over... Nu ben ik minder misselijk en geef ik minder over, maar val ik weer flauw.
Anyways.... wat kan helpen?
Overeten, dus de hele dag door jezelf dwingen om wél te eten ook al heb je geen trek. Het maakt niet veel uit wat je eet, als je maar elk 1/2 uur iets eet bv appel, beschuitje etc etc. Dat doe ik nu en dat helpt wel, in ieder geval beter dan weinig eten, dan wordt de misselijkheid nog erger.
dat is dus bij mij ook het probleem. broodje in de ochtend gaat nog... maar de rest van de dag krijg ik geen hap door mijn keel. En als ik mezelf dwing te eten krijg ik niet meer dan een paar happen binnen.
En nu merk ik dat ik gewoon duizelig begin te worden. Gisteren tijdens het bidden ging ik bijna van mijn stokje..
ik ben nu overigens 6 weken zwanger van mijn derde kindje inshallah.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik bijna 9 maanden zwaar misselijk geweest . Bij de 2de heeft het maar 3 maanden geduurd.. en nu is het maar afwachten hoe het gaat.
wittewarda
12-07-2007, 10:10
Het beste is dat je man nu stopt met roken. Het is namelijk niet gezond voor jullie en voor het ongeboren kindje;)
of vraag hem niet in huis te roken, alleen op het balkon of buiten. hij hoort zih nu aan jou aan te passen, want het is echt niet goed voor je ongeboren kindje
Samira_C
12-07-2007, 10:15
of vraag hem niet in huis te roken, alleen op het balkon of buiten. hij hoort zih nu aan jou aan te passen, want het is echt niet goed voor je ongeboren kindje
Volgens mij was die tekst niet voor mij bedoeld;)
Miss_Sensatie
12-07-2007, 10:43
Toen ik zwanger was van mijn 2 kind mijn romaissa :love: was ik zwaar misselijk en at ik niets maar ik kon er niets tegen doen, pillen verergrde het juist :kweetnie:
wittewarda
12-07-2007, 10:59
Volgens mij was die tekst niet voor mij bedoeld;)
nee was meer een aanvulling op jouw tekst :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.