Bekijk originele versie : te huur:avondjurk..en aparte taksieta..
shirihane
02-10-2003, 12:56
salaam
ik heb een hele mooie zwart gouden taksieta.hij is echt heel apart.alleen moet je wel zelf zorgen voor een zwarte binnenkant.maar voor deze moeite garandeer ik je wel dat je de mooiste en apartste jurk zal aanhebben op het feest.maatje 36/38(wel hoge schoenen bij aandoen.)
ook heb ik een hele mooie avondjurk, met sjaal..cremekleurig..en wijde mouwen.lief,simpel..en mooi.maatje 36/38..
de verhuurprijzen zijn 15 euro per jurk.
ik zelf woon in den haag.
Dag meid,
ik ben erg nieuwsgierig geworden, heb je een foto voor me?alvast bedankt, mijn email is: firdaous50@hotmail.com
ja als je een foto hebt kan je mij dan ook sturen amalch69@aol.com
zine_maghreb
02-10-2003, 18:00
HOI
KAN J MIJ OOK EEN FOTO STUREN VAN BEIDEN OK...
email adres: miss_hoceima18@hotmail.com>>>
Nadia_Jlo
02-10-2003, 18:53
He ik heb binnenkort een feestje heb je een foto voor mij....want ik ben echt drigend op zoek
nadia_zina@hotmail.com
nadiariffia
02-10-2003, 19:26
wil je het ook naar mijn email sturen
nadia_riffia@msn.com
tafersitti
02-10-2003, 22:24
mimi_schatje@hotmail.com
alvast bedankt
wil je m ook naar mij sturen?noal03@hotmail.com
shirihane
03-10-2003, 02:12
salamo alaikom,
ik heb geen foto van deze twee jurken,en ik denk dat het ook best lang zal duren voordat ik dat geregeld zou hebben...vandaar geen foto dus :( :(
het is voornamelijk voor meiden die in den haag wonen, en gewoon langskunnen komen om te passen en te kijken.en 15 euro is toch niks...voor het huren van een mooie jurk...vergeleken met andere bedragen die ik zie bij het verhuren van gelegenheidskleding.en deze jurken zijn echt heel mooi...
sorry :( voor de meiden die ver wonen...
en voor de meiden die hier in de buurt wonen..het is echt de moeite waard :) :)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.