Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom is iedereen gek geworden.....................?

SOmaar
02-10-2003, 12:51

waarom is iedereen gek geworden? wat ik hier allemaal lees echt niet normaal meer!!!!!!!!!!!!!!!! waar zijn een aantal van jullie mee bezig jeetje zeg maar goed ik ga me daar niet druk om maken jullie moeten het zelf weten. doei :zwaai:

MissBlaBla
02-10-2003, 12:53
Dat heet puberen met een mooi woord... Je weet toch, die fase dat je hormonen op hol slaan :p Neem het ze niet kwalijk, het komt goed met ze. BlaBla

PACINOchick
02-10-2003, 12:54
Origineel gepost door SOmaar waarom is iedereen gek geworden? wat ik hier allemaal lees echt niet normaal meer!!!!!!!!!!!!!!!! waar zijn een aantal van jullie mee bezig jeetje zeg maar goed ik ga me daar niet druk om maken jullie moeten het zelf weten. doei :zwaai: :) gelukkig ben jij nog normaal :rolleyes: :)

PACINOchick
02-10-2003, 13:02
Origineel gepost door MijnFansForum wat een Bla zeg :) helemaal verkeerd ..ik zal je zeggen waarom een Marokkaan gek is :) De Homosapiens zijn afkomstig uit het Afrikaanse continent. Vanuit dit werelddeel is optocht van de Homosapiens voortgezet naar de overige werelddelen. Als wordt gekeken naar vandaag de dag mag worden verondersteld dat dit continent een gigantische achterstand heeft Doordat er door de eeuwen heen niet of nauwelijks ontwikkelingen in dit continent hebben plaatsgehad, is de mens door pure noodzaak fysiek verbaal gaan gebruiken ... maar qua intellect achtergebleven in vergelijking met de mens in de westerse wereld ben ik gek ? :rolleyes: mooi gejat van google

MissBlaBla
02-10-2003, 13:02

Origineel gepost door MijnFansForum wat een Bla zeg :) helemaal verkeerd ..ik zal je zeggen waarom een Marokkaan gek is :) De Homosapiens zijn afkomstig uit het Afrikaanse continent. Vanuit dit werelddeel is optocht van de Homosapiens voortgezet naar de overige werelddelen. Als wordt gekeken naar vandaag de dag mag worden verondersteld dat dit continent een gigantische achterstand heeft Doordat er door de eeuwen heen niet of nauwelijks ontwikkelingen in dit continent hebben plaatsgehad, is de mens door pure noodzaak fysiek verbaal gaan gebruiken ... maar qua intellect achtergebleven in vergelijking met de mens in de westerse wereld ben ik gek ? Yep, en of je gek bent :rolleyes: Ik noem dit puberen, gezien de gemiddelde leeftijd. Jouw verklaring geldt voor een grotere, algemenere doelgroep :) BlaBla

MissBlaBla
02-10-2003, 13:04
Origineel gepost door PACINOchick :rolleyes: mooi gejat van google Haha, ik wou hem niet voor schut zetten, nu doe jij het :lol: BlaBla

PACINOchick
02-10-2003, 13:08
:giechel: :)

Miss_Honey
02-10-2003, 13:10
Origineel gepost door SOmaar maar goed ik ga me daar niet druk om maken jullie moeten het zelf weten. Ik open ook altijd een topic over iets waar ik me niet druk om maak...:rolleyes:

PACINOchick
02-10-2003, 15:11
:) zo je voelt je wel snel aangevallen voor iemand die het 'niet' van google heeft waarom doe je zo gespannen relaxd :)