Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZON creme factor 40-50 etgen UVA EN UVB

I_smahane_I
11-07-2007, 21:49

Ik heb factor 50 gehaald van la roche posay en ik vind het echt een goede, is niet vettig, laat geen witte huid achter en ik heb geen eens een dagcreme meer nodig, want hij maakt mijn huid heel mooi zacht en het geeft me een tint? Maar is dat wel goed, een zonnecreme zonder dagcreme, of maakt dat niet uit? Maar nu is het zo dat er alleen UVA opstaat en geen UVB, maar UVB is ook heel erg schadelijk dus wie weet mij meer te vertellen??

Naanaa
11-07-2007, 22:11
Oh een andere dame op m.nl heeft ook dezelfde gehaald en ze had ook veel goeds erover te zeggen. Verder weet ik niet of het wat uitmaakt of er wel of geen UVB erin zit ?

I_smahane_I
11-07-2007, 22:18
UVA stralen en UVB stralen zijn even schadelijk zie onder Tot nu toe dachten de onderzoekers dat UVA-stralen minder kankerverwekkend waren dan UVB-stralen. Maar een grondige analyse van de geïsoleerde cellen van twee types huidkanker toonde genetische mutaties aan die veroorzaakt werden door UVA-stralen en UVB-stralen. De mutaties door UVA-stralen werden ontdekt in een diepe huidlaag, waar de stamcellen zich bevinden. De mutaties door UVB-stralen werden aan oppervlakkige huidlagen vastgesteld.

sima_sima
12-07-2007, 10:18
waar is die te koop als ik vragen mag

I_smahane_I
12-07-2007, 11:36

apotheek

nisrina
12-07-2007, 11:37
Ik heb factor 50 gehaald van la roche posay en ik vind het echt een goede, is niet vettig, laat geen witte huid achter en ik heb geen eens een dagcreme meer nodig, want hij maakt mijn huid heel mooi zacht en het geeft me een tint? Maar is dat wel goed, een zonnecreme zonder dagcreme, of maakt dat niet uit? Maar nu is het zo dat er alleen UVA opstaat en geen UVB, maar UVB is ook heel erg schadelijk dus wie weet mij meer te vertellen?? Hoe duur was ie??

I_smahane_I
12-07-2007, 11:57
Geen idee, ik he met pin betaald en had ook twee shampoo's gekocht