Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noodsituatie !!!!!!

Pagina's : [1] 2

noraroosje
02-10-2003, 11:16

Hallo...... heb ff een vraagje; heeft er iemand informatie over black magic/zwarte magie ik zou er graag info over willen hebben want ik ga zo met een paar vriendinnen van mij geesten oproepen geloof het of niet maar het is egt freakyyyyy enne ik weet er nog niet zoveel over en wil echt zeker weten of het wel te 'doen' is.........zal het me de rest van mijn leven vervolgen of...........? Nora Neem het serieus, want het is serieus!!!

noraroosje
02-10-2003, 11:21
Kom op mennnnn niemand ????!!! walah het is serieus ........

nessa
02-10-2003, 11:21
Ik weet er niet veel over maar ik zou er maar mee oppassen je weet nooit ! En als je al een geest te pakken krijgt wie zegt dan dat het een aangename is???

noraroosje
02-10-2003, 11:23
Origineel gepost door nessa Ik weet er niet veel over maar ik zou er maar mee oppassen je weet nooit ! En als je al een geest te pakken krijgt wie zegt dan dat het een aangename is??? Jah das waar maar je moet 3x vragen of het een goede is.....en dan maar afwachten..... :( zoals ik al zei freaky....... Nora

nessa
02-10-2003, 11:41

Origineel gepost door noraroosje Jah das waar maar je moet 3x vragen of het een goede is.....en dan maar afwachten..... :( zoals ik al zei freaky....... Nora Ja maar dan is het al te laat volgens mij. Als het een kwade is gaat hij heus niet zo maar weer weg omdat je zegt sorry voor het storen maar jouw moeten we niet.

noraroosje
02-10-2003, 11:42
Zit wat in maar als we het vriendelijk vragen.......we zullen wel zien wat er van komt...... Nora

noraroosje
02-10-2003, 12:26
Origineel gepost door Miss_Magrebia Hram..... :jammer: ga huiswerk maken ofzo ipv geesten oproepen.... spellen met je leven noem je dat... Hey..... Ik denk dat je gelijk hebt jah.....maar zo'n saai leventje mag tog wel wat spanning in........en de drang is ook zo groot........ Nora

musicgirl
02-10-2003, 14:22
shit waar zijn jullie mee bezig je weet maar nooit wat voor geest je oproept please doe het niet dit is gee\n spelletje hoor! wajouw alatif waar zijn mensen mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nisrine01
02-10-2003, 15:39
Ik zou het maar niet doen hoor, het kan echt verkeerd aflopen. Ik heb weleens vaker gehoort dat die geesten de mensen blijven achtervolgen nadat ze hen hadden opgeroepen. Dus laat die djinns gewoon met rust en hou je met andere dingen bezig.

ssalima
02-10-2003, 16:31
ik zou het niet doen als ik jou was een vriendin van me had het ook gesdaan sinsdien gaat het slecht met haar

ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 17:37
Origineel gepost door noraroosje Hallo...... heb ff een vraagje; heeft er iemand informatie over black magic/zwarte magie ik zou er graag info over willen hebben want ik ga zo met een paar vriendinnen van mij geesten oproepen geloof het of niet maar het is egt freakyyyyy enne ik weet er nog niet zoveel over en wil echt zeker weten of het wel te 'doen' is.........zal het me de rest van mijn leven vervolgen of...........? Nora Neem het serieus, want het is serieus!!! sorry dat ik het zeggen moet hoor maar :regie: BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN OFZO? De personen die dit doen die worden hier zwaar gestraft voor. Als je je leven op de kop wil zetten ga gerust je gang, maar weet waar je aan begint!

ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 17:40
Origineel gepost door ssalima ik zou het niet doen als ik jou was een vriendin van me had het ook gesdaan sinsdien gaat het slecht met haar tuurlijk zij heeft de djins geroepen, ze zullen dr nooit meer loslaten eigen schuld dikke bult!:jammer:

Bent_Fes
02-10-2003, 20:49
Mag ik vragen in hoe je in godsnaam op het idee bent gekomen om geesten op te roepen?? En hoe ben je van plan dat te doen... :confused:

FEALTJE
02-10-2003, 23:38
WHOEHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :lol:

ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 23:42

Origineel gepost door FEALTJE WHOEHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :lol: :D

Pagina's : [1] 2