Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wanneer testen..

SOmaar
11-07-2007, 16:42

hey dames wanneer kan je testen of je zwanger bent ik moet nog een week wachten dan word ik insa allah niet ongestel dan pas zou ik de tets moeten doe toch.. maar ik wil niet wachten tot ik ongesteld zou moeten worden.. kan het ook eerder zeg maar 5 dagen voordat je ongesteld wordt wie heeft dat ooit gedaan...vertel dames

ellae
11-07-2007, 16:46
heb je heeeeeeeel groot kans dat je geen streepje ziet. waarschijnelijk met bloedtest kunnen ze dat wel doen. ik zou gewoon wachten joh straks verspil zon test om niks terwijl je een dikke streep kan verwachten

Marisah
11-07-2007, 16:59
Ik zou eerder een paar dagen na je NOD testen. Dus bv 3/4 dagen nadat je ongi moet worden. Het HCG in je urine verdubbeld namelijk elke paar dagen en dan heb je duidelijker beeld. Stel je hebt een mini vaag streepje, dan ga je je daar weer om stressen. Sterkte met wachten...

SOmaar
11-07-2007, 17:19
heb je heeeeeeeel groot kans dat je geen streepje ziet. waarschijnelijk met bloedtest kunnen ze dat wel doen. ik zou gewoon wachten joh straks verspil zon test om niks terwijl je een dikke streep kan verwachten ja zonde inderdaad

SOmaar
11-07-2007, 17:21

Ik zou eerder een paar dagen na je NOD testen. Dus bv 3/4 dagen nadat je ongi moet worden. Het HCG in je urine verdubbeld namelijk elke paar dagen en dan heb je duidelijker beeld. Stel je hebt een mini vaag streepje, dan ga je je daar weer om stressen. Sterkte met wachten... dankje ben benieuwd.... ik ga wel wachten nog 10 dagen te gaan