Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : appartement gezocht in martil (tetouan)

Pagina's : [1] 2

btisam
02-10-2003, 10:36

salaam allamaal , ik wil komende zomer (inchallah) heel graag een appartement huren in Martil ,alleen weet ik niet waar ik moet zoeken . Wat ik zoek is een leuk app. met 2 kamers ,het moet gemeubileerd zijn en vooral het moet in een kindvriendelijke buurt zijn omdat ikzelf 2 zoontjes heb van 5 en 2 jaar en ik wil wel dat we gewoon rustig buiten kunnen zijn. Wie kan me helpen ??!En wel serieuse reactie graag . alvast bedankt groetjes btisam and kids.

btisam
02-10-2003, 14:29
Marina smir is te ver van mijn familie ,en omdat ik het met het *openbaar vervoer * moet doen in maroc heb ik geen zin dat als ik naar of van de stad kom dat ik dan uren moet wachten met mijn kids ,of dat ik moet trekken en duwen voor een taxi! martil ligt centraal ik kan alle kanten op en voor de kids is het ook leuk.

Tetouanees
02-10-2003, 16:43
Martil is niet kindvriendelijk voor kinderen van 5 of 6 jaar.....om buiten te spelen of wat dan ook......... Ik denk dat je beter af bent in een appartementencomplex.......met zwembad speeltuin.........hiervoor kun je in Cabo Negro terecht aangezien de rest te ver weg vindt................... Heb wel een mogelijkheid voor je in Martil.......maar dat dat is voor koop........ :) Succes!! Tetouanees..............

ssalima
02-10-2003, 17:04
ja zou zou toch echt daar moeten informeren of via iemand die daar misschien woont en ze appartement wil verhuren.

ssalima
02-10-2003, 17:05

ja zou zou toch echt daar moeten informeren of via iemand die daar misschien woont en ze appartement wil verhuren. het is niet echt vriendelijk nergens eigenlijk

Bent_Fes
02-10-2003, 20:59
Vindt Martil best leuk, jaar geleden ook een appartement aan het strand gehuurd voor 70 euro per dag...

FEALTJE
02-10-2003, 23:50
70 euro per dag ????????????????????????????????? zo duur, Costa del Sol is nog goedkoper

foolish_belgie
02-10-2003, 23:58
hey girl, ik zelf wij wonen nu al twee jaar in Martil en ik moet zeggen martil zelf valt niet echt veel tebeleven maar de steden errond zoals marina smir (wat wel kostelijk is) cabo negro restinga s mir, rinco , .. echt hele mooie badplaatsen en ik heb er totaal geen last van dat ik in martil woon want martil is inderdaad centraal gelegen, ok als wij gaan zwemmen is het wel steeds in cabo negro mar mir, retinga s mir, en ook dicht bij 't stad;tetouan en de taxi is geen probleem,soms mn pa die ons voert of vrienden, maar daar wonen is marina smir wel heel kostelijk moet je echt veel poen hebben, en cabo negro okee maar s avonds dan is martil nog alt ijd the best want zelf degenen uit tetouan komen naar martil omdat het daar dan leeft (inde zomer dan) met de bekende kournich en moest je iets zoeken in martil met zwembad er is maar 1 zwembadcomplex juist recht tegenover de zee en daar kan je appartementjes huren, en ze organiseren s avonds activiteiten enzo en dat zou leuk zijn voor de kindjes, het complex heet city jardin, helemaal op het einde van de kournich, ik ging daar ook steeds omdat er kenissen van ons daar iedere zomer appartementje huren, is heel aangenaam, rustig, leuk, er mogen effectief ook alleen maar mensen binne die daar wonen of huren, maar wij kenne die verantwoordelijke daarmee dat we daar binnen mogen dus ik denk wel dat dat de ideale plaat s zou zijn voor u saluutjes :zwaai: from happy foolish :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

btisam
03-10-2003, 00:37
bedankt allemaal voor de recties ,ik heb wel familie in tetouan ,maar dat zijn geen strandmensen ,alleen maar thuis en alle kindren de straat op tot in de avond en dat vindt ik niet zo fijn ,omdat (zoals de meeste van jullie wel weten)er op straat veel woorden (die ik maar niet zal zeggen)worden gebruikt en ze veel dingen zien die niet goed zijn. ik wil gewoon lekker op vakantie gaan ,mijn kids moeten wel plezier hebben en het moet ook niet te duur zijn . ik weet dat martil niet echt ideaal is,en ik ga daar niet voor het strand want dat is echt smerig (mijn mening)! ik vindt cabo negro wel leuk ,kasr rimal ,daar heeft mijn oom een huis vindt ik ook prachtig ,maar om daar 180 euro per nacht (!!!) voor te geven vindt ik wel prijzig ! ik ga wel informeren naar die city jardin dat klinkt wel interessant. ik sta open voor andere suggesties natuurlijk. groetjes btisam en kids )

Bent_Fes
03-10-2003, 19:21
Origineel gepost door FEALTJE 70 euro per dag ????????????????????????????????? zo duur, Costa del Sol is nog goedkoper Ja misschien niet goedkoop, maar dan heb je wel een mooie gemeubileerde woning met alles in tot koelkast toe...en met uitzicht op zee. Is allemaal duur daar..

mziewna
16-10-2003, 15:33
om een leuk huisje te vinden in martil (tetouan) is best wel lastig, ik zelf ben ook van tetouan en zoek al jaren een leuk huisje daar voor de vakantie, maar alles is bijna vol vol en nog een vol!!! en het ergste is wie maakt ze vol?????? shab dagilia!!! ja met alle respect hoor maar is het dan zo gaar in dagilia dat jullie heel tetouan willen veroveren????????? niet gemeen bedoeld a shab dagilia!! xxxxxx tetouania

Darine_Chamalia
16-10-2003, 17:30
M'n vader kent een eigenaar die appartementen verhuurd in Martil (MiraMar) hij komt zelf uit Den-Haag zal zijn nummer voor je vragen en stuur je een pm. Goed?

mardiya
17-10-2003, 10:46
Origineel gepost door Darine_Chamalia M'n vader kent een eigenaar die appartementen verhuurd in Martil (MiraMar) hij komt zelf uit Den-Haag zal zijn nummer voor je vragen en stuur je een pm. Goed? \ Hey Darine_chamalia, Ik ben ook geïnteresseerd, zou je het telefoonnr. van die man ook aan mij willen pm-en?? Shoukran!!

foolish_belgie
17-10-2003, 13:06
he even een klein vraagje wat wil pm-en zeggen? smsen of doormailen even een klein vraagje van een belgje :zwaai:

romaisa22
17-10-2003, 15:13

PM betekent Prive Mail

Pagina's : [1] 2