Bekijk originele versie : marokkaanse reclame...spelletje
wittewarda
11-07-2007, 14:30
:D verveling slaat weer toe
Oke noem een marokkaanse slogan van een reclame die je kent...
gewoon om alvast in de mood te komen...
ik begin: Knorrr shie agour! :hihi:
HoneyBee
11-07-2007, 14:31
Tide jdied
ik kijk de laatste jaren nooit naar Marokko...
maar wat me nu te binnen komt is die miloud met zijn reclame voor olie....
Of een reclame dat een vrouw van boven de hele dag aaaaaaaaaaaa7med roept haar man ze3ma... dan geeft de buurman haar een telefoon met beltegoed... paar dagen later (volgens mij geen beltegoed meer) gaat ze weer roepen....
sorry weet niet precies hoe het ging, nogmaals lang niet gezien.... ik irriteer me wel altijd aan die tekenfilms reclame... woohahahha zij zijn echt erggg
Tide jdied
ach bgietie tsoufie fieh luseg.maar dan met een grappig accent:hihi:
wittewarda
11-07-2007, 14:36
Tide jdied
:hihi: bij deze moet ik altijd denken aan een blunder van mij.
Ze kwamen van Tide door onze straat in marokko met van die plastic teilen en ze riepen steeds van als je tide gebruikt krijg je een teil kado.
:hihi: en het neefje van mijn man die bij mij de zomer doorbrengt riep ghaltie, ghaltie ga naar buiten jij hebt tide :hihi:
Dus ik als een mongool met mijn pakje tide naar buiten van a lella ana 3endie tide. Zegt dat meisje met een uitgestreken smoel en een blik van jij spoort niet.... la elhbiba gasek iekoenoe 3endek 14 djel bwakie
ik stond dus voor schut en dat neefje hoorde ik helemaal kapot gaan achter de deur :hihi: hij zat mij gewoon uit te lachen....
wallahila 14 pakjes tide voor een plastic teil... iwa blash :ego:
is dat bij tide dat een tijdje terug gezegd werd: "tchieck tchiek" o i wellie p7el jdied....
of is het 1 van de andere 100 wasmiddel reclame's
wohahahahahah 14 pakken.... jahhhh.... wie heeft dat in marokko....
daar gaan ze elke minuut of seconde dingen halen die ze blijken nodig te hebben, laat staaan dingen opslaan :hihi:
wittewarda
11-07-2007, 14:39
wat ik ook altijd grappig vind aan marokkaanse reclame... koelshie beshdi7 hahaha overal dansen ze bij wallah.
ik weet nog die van nescafe
"gfifa wella qas7a"
PrincessFiona07
11-07-2007, 14:41
Tide jdied nadafad akied ta3tamda 3alieha akied
wittewarda
11-07-2007, 14:43
ik weet nog die van nescafe
"gfifa wella qas7a"
met die tanden :hihi:
wittewarda
11-07-2007, 14:43
samar, samar ana ba7ibak!
schatje26
11-07-2007, 15:44
:hihi:
Kijk nooit naar Marokkaanse zender dus kan niet mee doen :o
nope ik ook niet en ja ze dnsen er overal bij:jammer:
waa koub a miloudi wa koub a.. wa 3amer wa 3amer.. etheej mesha7er.. lalalalalala :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.