Bekijk originele versie : Wat moet ik doen.............
Ik wordt helemaal gek van alles............
Om maar bij het begin te beginnen........
Ik heb een neef die heel graag met me wil trouwen maar ik wil niet met famillie ........ik ben al heel duidelijk tegen hem en zijn ouders geweestmaar toch blijft hij het nog proberen en belt hij me elke keer op..............daar wordt ik helemaal gek van
Net nu ik een leuke jongen heb ontmoet met wie ik mijn leven verder wil delen blijft hij(mijn neef) het gewoon proberen...............
Waardoor mijn moeder vraagt van is er iemand anders omdat je niet wilt of waarom niet jou neef is toch een goeie man?
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.........
BentDagilia
02-10-2003, 10:22
misschien kun je die andere leuke jongens met wie je , je leven wilt delen vragen of hij je hand komt vragen dan is denk ik alles opgelost...
maar dat begrijpen ze niet ...
ik zit al sinds mijn 15de NEE te roepen en ik ben nu 23 en nog steeds dringt het niet door bij hun
slimiatje
02-10-2003, 10:23
Origineel gepost door Miss_Magrebia
je moet je niet laten dwingen NEE = NEE!
helemaal mee eens ;)
bij je standpunt blijven.
Salamu 3lykoum,
meid je gaf zelf al een reden aan...je wilt niet met familie trouwen..
en aangezienje iemand ontmoet hebt met wie je een toekomst ziet moet je je niet laten verleiden naar iets wat je in eersteplaats niet wou.
je moeder zal je heus begrijpen als je verteld dat je geen toekomst ziet met hem...niet om hem persoonlijk maar dat je gevoel gewoon nee zegt..en het is mekteb.
jou wijze woorden zal je moeder heus niet negeren.
en waneer je der zelf ready voor bent om jemoeder op de hoogte te houden van de jongendie ontmoet hebt zal ze toch blijvor je zijn dat je de ware ontmoet hebt ..en je neef zal ze dan allng vergeten zijnmeid ;)
Succes en doe wat je hart zegt!
Salamu 3lykoum,
Fatima
Origineel gepost door Bent Dagilia
misschien kun je die andere leuke jongens met wie je , je leven wilt delen vragen of hij je hand komt vragen dan is denk ik alles opgelost...
Hij komt ook maar incha allah pas in december.........want voorlopig voel ik net alsof ik een web vastzit
Origineel gepost door Faatjuh
Salamu 3lykoum,
meid je gaf zelf al een reden aan...je wilt niet met familie trouwen..
en aangezienje iemand ontmoet hebt met wie je een toekomst ziet moet je je niet laten verleiden naar iets wat je in eersteplaats niet wou.
je moeder zal je heus begrijpen als je verteld dat je geen toekomst ziet met hem...niet om hem persoonlijk maar dat je gevoel gewoon nee zegt..en het is mekteb.
jou wijze woorden zal je moeder heus niet negeren.
en waneer je der zelf ready voor bent om jemoeder op de hoogte te houden van de jongendie ontmoet hebt zal ze toch blijvor je zijn dat je de ware ontmoet hebt ..en je neef zal ze dan allng vergeten zijnmeid ;)
Succes en doe wat je hart zegt!
Salamu 3lykoum,
Fatima
dankje meid
maar mijn neef zal ze echt niet vergeten hij betekent veel voor haar
En als deze jongen om mijn hand komt vragen zal ze het me nog moeilijk maken denk ik
ze is een schat maar ook een pittig iemand
BentDagilia
02-10-2003, 10:27
iwa sabri m3andik met diri... maak duidelijk aan ej meoder dat je er nog niet klaar voor bent en dat je het simpelweg niet wilt... want je houd niet van hem en je ziet hem niet als de man waarmee je je hele leven kunt delen. Zeg tegen der dat je het gewoon niet met kunt vinden...
Origineel gepost door ikke23
dankje meid
maar mijn neef zal ze echt niet vergeten hij betekent veel voor haar
En als deze jongen om mijn hand komt vragen zal ze het me nog moeilijk maken denk ik
ze is een schat maar ook een pittig iemand
Meissie ik begrijp het mijn nicht heef took moeten doorstaan...
als die jongen jou hand komt vragen.. kan ze ook veel nadelen zien als je met je neef zou trouwen.
en als die jongen voor jou bestemd is meid zal ze vroeg of laat Ja zeggen mochten ze nee zeggen.. is het niet omje neef maar gewoon omdat Allah swt iemand anders voor jou op het oog heeft.
Moge Allah je bij staan meid!
salamu 3lykoum,
soukran meid
incha allah komt het goed ik heb al het vertrouwen in Allah(swt) alhamdoelillah
Lady_moi
02-10-2003, 17:54
wat moet ik doen :D
u broek afdoen :melig:
Origineel gepost door Femme___FataLe_
wat moet ik doen :D
u broek afdoen :melig:
Als dit jou dagelijkse bezigheid is wil niet zeggen dat iedereen het doet
was het maar zo makkelijk
en blijf van mijn lijf huis....nee dank je
ik hoop incha allah dat ik het ook op kan lossen zonder problemen
misSanae
03-10-2003, 21:42
Lijkt me moeilijke situatie waarin je zit, je moet gewoon eve volhouden totdat inshallah die jongen om je hand komt vragen, misschien dat dan alles goed komt en dat je ouders daar vrede mee hebben. Dwang mag gewoon niet, so don't give up en laat je niet gek maken meid, ik wens je veel sterkte en inshallah komt alles goed, het is allemaal mekteb;)
miwoeren
03-10-2003, 21:47
juist ja als jij niet wilt punt uit!!!!
jij moet er je hele leven mee leven en niet je ouders!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.