Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pappa...

Pagina's : [1] 2 3

Chaimae
01-10-2003, 22:13

Wat jij me hebt gegeven.. Heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.. Nooit iets voor teruggevraagd.. Zonder aarzel gaf jij mij dit leven... Ik ben rijk..Door jou.. Vertroeteld..Verwend... Maar nu ben je weg.. Zo snel...Zo gauw... Waar dacht je aan? Toen je die laatste adem uitblies.. Was je bang? Toen je je zelf weg voelde gaan.. Zoveel willen zeggen en doen.. Zoveel willen terugnemen.. Ik houd van jou.. Jij was en bent nog steeds mijn kampioen... Met pijn in mijn hart.. Heb ik om je gehuild... Met een glimlach heb ik over je verteld.. Nooit zal ik je vergeten... Ik hoop dat je dat hebt geweten... Ik mis hem zo erg... :(

LQwaad4life
01-10-2003, 22:15
sorry lieverd dat je jou avder moet missen :( oelah ik krijg tranen in mijn ogen :huil:

MoCrOcHiCa
01-10-2003, 22:17
aaaah sgattieeee, je weet wat ik gezegd heb he, denk aan de leuke herrineringen en hij zal altijd bij je zijn,in je hart....

Chaimae
01-10-2003, 22:23
:traan1: Ik kan het niet meer aan...:verdriet:

Cina
01-10-2003, 22:25

Origineel gepost door Chaimae :traan1: Ik kan het niet meer aan...:verdriet: Jawel lieverd. Be strong.. :blauwkus:

Chaimae
01-10-2003, 22:26
Origineel gepost door Cina Jawel lieverd. Be strong.. :blauwkus: Hoe? :traan1: Ik kan niet meer sterk zijn...

MoCrOcHiCa
01-10-2003, 22:27
Origineel gepost door Chaimae :traan1: Ik kan het niet meer aan...:verdriet: jahwel schat, Allah(swt) wilt niet dat je blijft treuren, hij is in goede handen inshaAllah, dus wees sterk, als is het alleen voor je neefjes, en zeker je ma, en de rest ook natuurlijk!

Cina
01-10-2003, 22:28
Origineel gepost door Chaimae Hoe? :traan1: Ik kan niet meer sterk zijn... Ik weet zeker dat je hier een stuk sterker uit gaat komen..

chicamaroquia
01-10-2003, 22:29
:tranen: :verdriet: :blauwkus: :kusgrijs:

Chaimae
01-10-2003, 22:32
De tranen blijven maar komen...:traan1: Ik mis hem zo erg...:huil: Het doet zo een pijn....Alles heb ik een week ingehouden...:verdriet:

SweetRose
01-10-2003, 22:33
Het komt wel in orde. Cheer up meisje. Je vader kijkt vanuit de hemel naar je. Laat hem zien wie je bent geworden en hoe goed hij zijn job heeft gedaan als vader. Je bent een sterke meid en ik weet dat. Ik weet ook dat je diep in je hartje hem wel mist. Lijkt me logisch! Maar hou je sterk voor je moeder en broers. Hoe moeilijk het ook is. Ik typ dit nu met tranen in mijn ogen. Zelden huil ik voor mensen die ik niet ken. Ik ken je alleen via internet en toch heb je me zo geraakt :tranen:. Ik huil niet alleen om je vader (Allah ie rahmoe) maar ook om het feit dat je pijn hebt en hem vreselijk hard moet missen. Je bent een schat van een meisje en ik ben 100% dat jouw vader daar helemaal mee akkoord gaat. Ik wou dat ik bij je kon zijn en je troosten. Je in mijn armen nemen en je laten uithuilen. Samen dan. Oh chaimae. Een steek voelde k in mijn hart toen je het me vertelden. Tranen vloeiden over mijn wangen net als regen uit de hemel valt. Ik kan nog uren doorgaan, zolang je je maar beter begint te voelen. Miss ya and luv ya... Sweet kisses and a lot of hugs....only for you!

Chaimae
01-10-2003, 22:36
Origineel gepost door zin 'n midar Het komt wel in orde. Cheer up meisje. Je vader kijkt vanuit de hemel naar je. Laat hem zien wie je bent geworden en hoe goed hij zijn job heeft gedaan als vader. Je bent een sterke meid en ik weet dat. Ik weet ook dat je diep in je hartje hem wel mist. Lijkt me logisch! Maar hou je sterk voor je moeder en broers. Hoe moeilijk het ook is. Ik typ dit nu met tranen in mijn ogen. Zelden huil ik voor mensen die ik niet ken. Ik ken je alleen via internet en toch heb je me zo geraakt :tranen:. Ik huil niet alleen om je vader (Allah ie rahmoe) maar ook om het feit dat je pijn hebt en hem vreselijk hard moet missen. Je bent een schat van een meisje en ik ben 100% dat jouw vader daar helemaal mee akkoord gaat. Ik wou dat ik bij je kon zijn en je troosten. Je in mijn armen nemen en je laten uithuilen. Samen dan. Oh chaimae. Een steek voelde k in mijn hart toen je het me vertelden. Tranen vloeiden over mijn wangen net als regen uit de hemel valt. Ik kan nog uren doorgaan, zolang je je maar beter begint te voelen. Miss ya and luv ya... Sweet kisses and a lot of hugs....only for you! Dank je wel... :Iluvu:

Jeblia_Tetouania
01-10-2003, 22:38
Origineel gepost door Chaimae Wat jij me hebt gegeven.. Heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.. Nooit iets voor teruggevraagd.. Zonder aarzel gaf jij mij dit leven... Ik ben rijk..Door jou.. Vertroeteld..Verwend... Maar nu ben je weg.. Zo snel...Zo gauw... Waar dacht je aan? Toen je die laatste adem uitblies.. Was je bang? Toen je je zelf weg voelde gaan.. Zoveel willen zeggen en doen.. Zoveel willen terugnemen.. Ik houd van jou.. Jij was en bent nog steeds mijn kampioen... Met pijn in mijn hart.. Heb ik om je gehuild... Met een glimlach heb ik over je verteld.. Nooit zal ik je vergeten... Ik hoop dat je dat hebt geweten... Ik mis hem zo erg... :( allah ie rehmoe krijg tranen in mn ogen van dit gedicht, heel veel sterkte is all i can say:traan1:

SweetRose
01-10-2003, 22:38
Origineel gepost door Chaimae Dank je wel... :Iluvu: Ik citeer uit ons msngesprekje: L3afrita in tha house says: Komt uit de bodem van mijn hartje. Je hoeft me niet te bedanken want deze keer meen ik het echt. ;)

Chaimae
01-10-2003, 22:40

Origineel gepost door zin 'n midar Ik citeer uit ons msngesprekje: L3afrita in tha house says: Komt uit de bodem van mijn hartje. Je hoeft me niet te bedanken want deze keer meen ik het echt. ;) :blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3