Bekijk originele versie : anonimiteit/bekendheid op m.nl
salma1979
10-07-2007, 15:30
voor de dames die hier niet anoniem zijn
ik vraag me af wat jullie mannen/omgeving ervan vinden dat jullie hier persoonlijke zaken plaatsen..
dit is GEEN aanval maar ik vraag me dit uit nieuwsgierigheid af
wat zijn de reacties uit julllie omgeving
salma1979
10-07-2007, 15:43
niemand..??
is iedereen hier anoniem..?? denkt ze..
2_Heartbreak_3
10-07-2007, 15:45
Ik lees hier ook wel soms persoonlyke storys van myn man dit of dat of myn kindje dit of dat.
Ma voor my isda nie persoonlyk want je weet niet om wie dat het gaat?
salma1979
10-07-2007, 15:47
ik vind wel iets meer dan dat persoonlijk doenja 18 maar ja dat is mijn mening..
maar bijv wat je met je man gedaan hebt, zaken betreft je schoonfamilie etc dat vind ik best persoonlijk..
Als je anoniem bent OK maar als mensen weten wie je bent Dan vind ik dat je zoeits zo op m.nl moet zetten..
Dat vind IK dus daarom ben ik er nieuwsgierig naar de mening van anderen..
salma1979
10-07-2007, 15:49
Ik lees hier ook wel soms persoonlyke storys van myn man dit of dat of myn kindje dit of dat.
Ma voor my isda nie persoonlyk want je weet niet om wie dat het gaat?
nee ok ALS iemand anoniem is BOEIEN..!!
maar iemand die weet dat anderen mensen weten wie zij hier op het forum is Die wil ik vragen naar wat vinden jullie ervan?
vooral je omgeving
mijn man zou dat ECHT niet op prijs stellen...
2_Heartbreak_3
10-07-2007, 15:54
Ik denk ook da iemand da nie snel gaat doen hoor.
De meesten zyn hier anoniem
Je ziet wel vaker dezelfde leden enzo maar je kent niemand.
salma1979
10-07-2007, 15:56
doenja 18 is niks stupids aan meid
reageer gewoon volwassen OF reageer niet
er zijn hier genoeg mensen die niet anoniem zijn DAT WEEEEEEEEEEET IK ZEKER..
sorry als iemand zijn foto in zijn avatar plaatst kun je dan nog spreken van anonimiteit..
nogmaals dat MOET iedereen zelf weten is GEEEEN aanval..
jah... ligt eraan wat je verteld... ik denk wat voor de 1 persoonlijk is is voor de ander weer niet zo...
Ik heb hier vaakzat dingen verteld over mezelf waardoor andere mensen die mij zouden kennen me kunnen herkennen... mensen zullen je ook herkennen als je je huisje laat zien of wel eens je persoonlijke foto showt hier op de site... nou ik vind het niet erg... dat mensen weten wie ik ben en wat ik hier vermeld vind ik niet erg...
IK denk dat ik hier net zo veel/weinig vertel als wat ik ook in mijn dagelijkse leven zou vertellen aan mensen die ik wel/niet ken...
Als je echt anoniem wilt blijven dan ben ik het met je eens dat je dan niet je foto of je priveverhaal moet gaan vertellen, want dan is de kans groot dat je ontdekt wordt... en als je dit absoluut niet wilt dan moet je ook weten wat je niet moet vertellen...
salma1979
10-07-2007, 15:59
jah... ligt eraan wat je verteld... ik denk wat voor de 1 persoonlijk is is voor de ander weer niet zo...
Ik heb hier vaakzat dingen verteld over mezelf waardoor andere mensen die mij zouden kennen me kunnen herkennen... mensen zullen je ook herkennen als je je huisje laat zien of wel eens je persoonlijke foto showt hier op de site... nou ik vind het niet erg... dat mensen weten wie ik ben en wat ik hier vermeld vind ik niet erg...
IK denk dat ik hier net zo veel/weinig vertel als wat ik ook in mijn dagelijkse leven zou vertellen aan mensen die ik wel/niet ken...
Als je echt anoniem wilt blijven dan ben ik het met je eens dat je dan niet je foto of je priveverhaal moet gaan vertellen, want dan is de kans groot dat je ontdekt wordt... en als je dit absoluut niet wilt dan moet je ook weten wat je niet moet vertellen...
eindelijk een normale reactie:goedzo:
nee ok ALS iemand anoniem is BOEIEN..!!
maar iemand die weet dat anderen mensen weten wie zij hier op het forum is Die wil ik vragen naar wat vinden jullie ervan?
vooral je omgeving
mijn man zou dat ECHT niet op prijs stellen...
waarom zou je dan bep. dingen niet kunnen vertellen hier op het net, terwijl als je op straat iemand tegen zou komen die je dan ook niet zo goed kent en je een vraag steld dat je dat dan niet raar vind om te beantwoorden...
salma1979
10-07-2007, 16:04
waarom zou je dan bep. dingen niet kunnen vertellen hier op het net, terwijl als je op straat iemand tegen zou komen die je dan ook niet zo goed kent en je een vraag steld dat je dat dan niet raar vind om te beantwoorden...
ok natuurlijk
er zijn hier genoeg bekende leden zeg maar die hier vaaak reageren
maar die niet persoonlijke dingen op m.nl zetten maar wel gewoon gezellig kletsen met anderen..niks mis mee
maar er zijn er ook bij waarvan ik denk van dat zijn dingen die ik voor mezelf wil houden en hier niet openbaar neer zet EN als je weet dat mensen je kunnen herkennen
als je anoniem bent kun je hier naar mijn mening alles zetten wat je wil BOEIEN niemand kent je
maar ik heb hier ook weleens gehad dat mensen ervan staan te kijken dat je iets weet WAT zij hier open en bloot neer zetten Dan vraag ik me echt af VERGEET je soms dat IEDEREEN kan meelezen
wat is persoonlijk?
Ik heb er geen moeite mee.
Ik ben mezelf op dit forum, er zijn tig andere medegebruikers die toneel spelen.
salma1979
10-07-2007, 16:17
wat is persoonlijk?
Ik heb er geen moeite mee.
.
persoonlijk is voor iedereen verschillend
Ik ben mezelf op dit forum, er zijn tig andere medegebruikers die toneel spelen:goedzo: ben ik heeeeeeeeeeel erg met je eens!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.