Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen?
shebekia80
10-07-2007, 15:02
Salaam ou aleikom allemaal!
Wie heeft er voor mij kortingsnummer van h&m? Of hoe kan ik eraan komen? heb een beetje te veel onlin geshopt :o Wie heeft t voor mij? :kus:
shebekia80
12-07-2007, 13:25
:confused: kan niemand me helpen?
dit kortingsbon is niet meer geldig schat!
je kan de kortingsbon zelf makelijk krijgen door die catalogus te bestellen(gratis) dan krijg je elke keer een nieuwe catalogus binnen zodra ze er zijn en daar zit altijd een kortingscoupon bij!
shebekia80
12-07-2007, 15:55
dit kortingsbon is niet meer geldig schat!
je kan de kortingsbon zelf makelijk krijgen door die catalogus te bestellen(gratis) dan krijg je elke keer een nieuwe catalogus binnen zodra ze er zijn en daar zit altijd een kortingscoupon bij!
ooh, dankje wel schat:kus:
Ik krijg ook elke keer die catalogus thuis, maar wist niet dat er een kortingscoupon bij zit.:o
Maar toch lief van je dat je me hebt geholpen.:kus:
ooh, dankje wel schat:kus:
Ik krijg ook elke keer die catalogus thuis, maar wist niet dat er een kortingscoupon bij zit.:o
Maar toch lief van je dat je me hebt geholpen.:kus:
als je kijkt in je catalogus(aan het begin) zie je altijd zo'n nr erin staan dat je kan gebruiken bij de kassa op hm.com voor korting het geld niet altijd maar voor bepaalde dingen krijg je dan korting! graag gedaan:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.