Bekijk originele versie : Dames uit Belgie..
supertje
10-07-2007, 11:51
Salaam waleikoem:)
Weten jullie waar in Brussel en/of Antwerpen je lekker en voor niet al te veel geld kunt eten..?
Jullie zouden me er enorm mee helpen!
Shoekran bezaf alvast
Supertje
OemmyAicha
10-07-2007, 11:53
Overal. Maar wil je ook een voedselvergiftiging oplopen?
Als je wat wilt eten waarvan je niet ziek wordt moet je niet naar de centjes kijken.
supertje
10-07-2007, 14:43
Overal. Maar wil je ook een voedselvergiftiging oplopen?
Als je wat wilt eten waarvan je niet ziek wordt moet je niet naar de centjes kijken.
Wat een baggere reactie Oemmy!
Als iemand vraagt naar plaatsen waar men zowel lekker kan eten en niet al te veel hoeft te betalen sugereert dat een goede balans van kwaliteit en het te betalen geld en niet zoals jij boven suggereert:moe:
Voor alle duidelijkheid: ik vraag naar plaatsen waar je lekker kunt eten en niet al te veel hoeft te betalen, ken je dergelijke plaatsen en kun je me goede tenten adviseren..plaats ze fisabiliAllah!Is mijn oproep niet duidelijk voor je en denk je dat ik alleen maar goedkoop wil eten, vraag dan naar verduidelijking zonder in dezelfde reactie op de zaak vooruit te lopen, wa shoekran:)
2_Heartbreak_3
10-07-2007, 14:54
In Antwerpen ' Mandarin ' (libanees) dies wel vry bekend lekker eten & niet zo duur & zeer mooie interieur.
Een tydje terug zei iedereen dat het haram voedsel was maar dat betwyfel ik enorm omdat ik het hem had gevraagd & hy zei dat het halal is (zwart makery)
En in Borgerhout is er ook het gekende ' Fonteintje ' Fonteinplein ofzo iets met fontein wel gekend & echt lekker & Marokkaans ; alleen vind ik het vervelend dat het altyd zo stampend vol zit & er niet zoveel ruimte is.
In Brussel in Rue de Brabant is er een Marokkaans eettent op de hoek die heerlyke vis heeft , het is niet zo groot maar wel lekker, hy bevind zich aan de kant naar het station toe.
Als je die richting verder loopt door Rue de Brabant is er nog een Egyptenaar die ook heerlyke eten heeft , daar heb ik eens kip gegeten wauw die smaakte hoor!
Aan de overkant van rue de brabant (niet langs de station) daar zyn de meeste eettenten niet zo lekker. Ik weet niet hoe het komt maar allesbehalve lekker , ik had by zo ene aan de overkant es couscous gegete uhhh ik had nog nooit zoiets droogs & vaags gegeten?
Maar gair inchallah
supertje
10-07-2007, 16:00
In Antwerpen ' Mandarin ' (libanees) dies wel vry bekend lekker eten & niet zo duur & zeer mooie interieur.
Een tydje terug zei iedereen dat het haram voedsel was maar dat betwyfel ik enorm omdat ik het hem had gevraagd & hy zei dat het halal is (zwart makery)
En in Borgerhout is er ook het gekende ' Fonteintje ' Fonteinplein ofzo iets met fontein wel gekend & echt lekker & Marokkaans ; alleen vind ik het vervelend dat het altyd zo stampend vol zit & er niet zoveel ruimte is.
In Brussel in Rue de Brabant is er een Marokkaans eettent op de hoek die heerlyke vis heeft , het is niet zo groot maar wel lekker, hy bevind zich aan de kant naar het station toe.
Als je die richting verder loopt door Rue de Brabant is er nog een Egyptenaar die ook heerlyke eten heeft , daar heb ik eens kip gegeten wauw die smaakte hoor!
Aan de overkant van rue de brabant (niet langs de station) daar zyn de meeste eettenten niet zo lekker. Ik weet niet hoe het komt maar allesbehalve lekker , ik had by zo ene aan de overkant es couscous gegete uhhh ik had nog nooit zoiets droogs & vaags gegeten?
Maar gair inchallah
Rabie khaliek voor je reactie:kus:
Ik zal het opschrijven en kijken waar we terecht komen inshAllah
2_Heartbreak_3
10-07-2007, 16:02
Ur welcome
always_moslima
10-07-2007, 16:15
Maar gair inchallah
:maf2: Ik ken die ook die is heel lekker eten of in handelstraat ook aan een hoek ik ken de naam niet meer maar ik echt heerlijk
CryAngel
10-07-2007, 16:20
Die 2 raad ik ten zeerste af. Fonteintje serveert alcohol en zodoende kan je het niet vertrouwen.
De eerste heeft alsook een slechte reputatie dus zou ik het twijfelachtige laten voor wat het is.
Sorry meid , niet dat ik je wil teniet doen , maar dit is gewoon iets wat ik niet aan me kon voorbij laten gaan. ;)
Slaat nergens op... :confused: De Nile is echte en aanrader... een egyptisch restaurant aan de anspachlaan in Brussel... ( de straat waar de bussen vertrekken naar marokko)hij heeft echt HEEEERLIJK eten!!!
Daar zijn we enkele weken geleden ook wezen eten, heerlijk idd!
:maf2: Ik ken die ook die is heel lekker eten of in handelstraat ook aan een hoek ik ken de naam niet meer maar ik echt heerlijk
Dat visrestaurant bedoel je ; "De Blauwe Oceaan"?
CryAngel
10-07-2007, 16:22
cryangel!! You busy beee:hihi:
maar Nile is echt Lekker!!! :likje:
Je moet toch wat als je allesbehalve een keukenprinses bent hé :hihi:
Klopt ja, ik vond het ook erg lekker... mijn man al helemaal!
Carinaatje
10-07-2007, 16:26
Cryangel kent ieder restaurant, :hihi:
CryAngel
10-07-2007, 16:37
Cryangel kent ieder restaurant, :hihi:
:haha:
Iwa besa7a ou ra7aaaa...!!
Allahie teek sa77a!
2_Heartbreak_3
10-07-2007, 18:47
Verkoopt et fonteintje alcohol?
Da wist ik niet? Maar hun eten is toch halal of niet?
Maar je kunt Mandarin niet afkeuren want ik heb daarover zelf een conversatie gehad met de eigenaar daar om trend & hy verzekerde my dat hun eten absoluut halal is.
Die 2 raad ik ten zeerste af. Fonteintje serveert alcohol en zodoende kan je het niet vertrouwen.
De eerste heeft alsook een slechte reputatie dus zou ik het twijfelachtige laten voor wat het is.
Sorry meid , niet dat ik je wil teniet doen , maar dit is gewoon iets wat ik niet aan me kon voorbij laten gaan. ;)
Daar zijn we enkele weken geleden ook wezen eten, heerlijk idd!
Dat visrestaurant bedoel je ; "De Blauwe Oceaan"?
CryAngel
10-07-2007, 19:46
Verkoopt et fonteintje alcohol?
Da wist ik niet? Maar hun eten is toch halal of niet?
Maar je kunt Mandarin niet afkeuren want ik heb daarover zelf een conversatie gehad met de eigenaar daar om trend & hy verzekerde my dat hun eten absoluut halal is.
"'t Fonteintje" verkoopt alcohol. Heb het onlangs nog een keer gezien toen niet-moslims op 't terras zaten met een karaf rode wijn.
Mandarin idem dito. Dat heeft mijn echtgenoot op zijn beurt zelf gezien dat de tafel achter hen om wijn vroeg. Ook bier zou geserveerd worden.
En waar al zo'n vergif geschonken wordt kan je geen zekerheid hebben over het vlees en de rest van het eten, daarom vind ik het persoonlijk voldoende drijfveer voor mij om het af te raden.
supertje
10-07-2007, 19:51
Slaat nergens op... :confused: De Nile is echte en aanrader... een egyptisch restaurant aan de anspachlaan in Brussel... ( de straat waar de bussen vertrekken naar marokko)hij heeft echt HEEEERLIJK eten!!!
Hmm, daar gaan we even langs inshAllah!Rabie khaliek voor de tip:kus:
Doenya: zijn er op zaterdag gezellige markten open in Brussel of antwerpen?Of kun je me nog andere dingen aanraden..
Jallah, vertel me wat je weet van de leuke plekken in Brussel:nijn:
supertje
10-07-2007, 19:53
Welke bedoel je always_moslima?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.