Bekijk originele versie : Waar kan jij je ooh so aan ergeren!
Itsjustme
01-10-2003, 21:05
ik kan me zooo ergeren aan mensen die hun BELOFTES NIET NA KOMEN!!!
PACINOchick
01-10-2003, 21:10
ik aan mannen met lange pinknagels.. :)
ik kan me soooo ergeren aan mensen die alles overdrijven
ik kan me ergeren aan mensen die doen alsof ze je beste vrienden zijn na dat ze een potje over je hebben staan lullen ( wat jij weet) en dan komen ze slijmen
Ik erger me als vrienden niet met me om mogen gaan!!!
Dat alles zo stiekem moet gebeuren!!!
Mensen die stinken...en mensen die prive bellen aaaaaaaaaaargghhh zjoen gewoon..:boos:
merjemke
01-10-2003, 21:38
er zijn zoveeeel dingen waar ik me elke dag aan erger dat ik het niet kan ze ni allemaal kan opnoemen, maar kzal al beginnen, he:
1. me ouders, die zagen, pfff
2. m'n baas, die zaagt nog meer
3. me collega's, die zagen nog veeeel meer
en zo kan ik nog verder gaan, hoor
maar ik kan je wel zeggen waar ik me noooit aan zal ergeren: me kleine broertje, Hakim. Das gewoon een schatje.
PACINOchick
01-10-2003, 21:43
:rolleyes: sla hem dan
numidiya25
01-10-2003, 21:45
Origineel gepost door NadinaNadina
ik erger me eraan als youssef niet belt, of als ik hem sms en hij smst niet terug. dan zou ik hem echt willen slaan man jaaaaaaaaaaaaaaaaaa nadina dat weet ik wel :D :D :D :D :D
Origineel gepost door lady_cassis
dan erger je je dus zeker aan mij.... :D :zwaai:
nee niet zo maar aan mensen die bijv. van een leugen een nog grotere maken dus mensen die overdrijven bij ernstige dingen en niet op een lollige manier zoals jij doet begrijp ie ;)
al_hamka
01-10-2003, 23:00
Mensen die altijd denken dat ze alles beter weten, mensen die liegen, materialistische mensen, opscheppers... en zo kan ik nog wel even doorgaan :rolleyes:
ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 01:33
aan vieze gymlaren die basisschoolmeisjes begluren. Tfoe!!!!!!
Ze moesten ze echt doodknuppelen die vieze ventjes. Als je ouder bent kun je je verzetten maar als je zo klein bent wat ga je dan doen tegen zo vieze pedo?
Mensen die oordelen over andere alsof ze zelf perfect zijn...
jakkie bah :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.