Bekijk originele versie : "Echte vrienden" bestaan die?
islaam13
10-07-2007, 10:17
Veel mensen vragen zich af of "echte vrienden" wel bestaan? nou ik ook..
Heb jij een "echte vrienden"?
of ben jij net verlaten door je "echte vrienden"?
kortom geloof jij in echte vrienden?
ben benieuwd....
SOUSSIADELUXE_
10-07-2007, 10:44
Heey meid,
geloof me echt vrienden bestaan!
Maar der zijn ook van die vrienden waarvan je hebtt met die zal ik nog lang vrienden blijven maar krijg je gewoon
stank voor dank.Ik geloof der wel in maar heb ook vaak meegemaakt
vrienden die nep zijn.:jammer:
islaam13
10-07-2007, 15:24
Ik heb heel veel meegamaakt alleen door vrienden...
Als je bijvoorbeeld een felle discussie hebt met iemand dat ze gewoon dissen bij andere mensen...Ze weet dan dat je liegt maar een echte vriend doet dat toch niet???
Ja meid ze bestaan wel... alleen moeilijk te vinden...
Echte vrienden zijn er altijd voor je en daar kom je naarmate de tijd dan ook wel achter... als je ziek bent of als het slecht met je gaat.. dan kom je je echte vrienden pas tegen en kan je vrienden wegstrepen waarvan je dacht dat het echte vrienden waren..
Echte vrienden wensen voor jou wat ze voor zichzelf wensen.. staan altijd voor je klaar, nemen het voor je op, bieden je hulp, praten niet slecht over je, gunnen je alles, zijn niet jaloers op je, maken je niet zwart omdat je beter bent dan haar..geven jou informatie over wat je wel en niet moet doen, hoe je iets moet oplossen op een goede manier... mohim dat is in mijn ogen pas een goede vriend..
Van veel meiden dagt ik dat ze goede vriendinnen waren totdat ik erachter kwam dat ze me liever onder de grond zagen liggen.. pure jaloezie, zij moesten nummer 1 zijn en wie hoger dan hun stond sooo 3la zwartmakerij van hier tot tokio, vies over je praten enz enz maar ondertussen zehma goeie vriendinnen! Nee dan heb ik liever 1goede vriendin dan 10 vriendinnen die jou nix gunnen..En moet je zeggen sinds ik die stap heb genomen elke Bitch aan de kant te zetten, voel ik me egt veel beter... Je hoort geen roddels meer, ze weten niet wat je uitspookt waardoor ze ook nix meer te zeggen hebben over je... terwijl ik vroeder altijd hoorde.. heb je gehoord?? weet je wat zei heeft gezegd over jou?? Jij bent gezien vandaag eh daar en daar, wat deed je daar?? met wie was je daar?? blablabla het is gewoon een soort van opluchting... Lekker johh...
islamwomen_18
10-07-2007, 16:45
om eerlijk te zijn, de praktiserende vriendinnen, zijn mijn egte vriendinnen waar ik egt gewoon goed mee kan opschieten etc.
prinses007
10-07-2007, 17:08
ik heb maar 1 vriendin en dat zal ze ok altijd blijfe ze is de enige persoon de zelfs voor mij door het vuur gaat deze vriendin heeft mij het leven geschonken beter kado kan je in deze leven niet krijgen...................love you mammieeeeeeeeee:D:D
om eerlijk te zijn, de praktiserende vriendinnen, zijn mijn egte vriendinnen waar ik egt gewoon goed mee kan opschieten etc.
Dat is ook zo... :D masha allah..
islaam13
10-07-2007, 20:10
Echte vrienden zijn er altijd voor je en daar kom je naarmate de tijd dan ook wel achter... als je ziek bent of als het slecht met je gaat.. dan kom je je echte vrienden pas tegen en kan je vrienden wegstrepen waarvan je dacht dat het echte vrienden waren..
Echte vrienden wensen voor jou wat ze voor zichzelf wensen.. staan altijd voor je klaar, nemen het voor je op, bieden je hulp, praten niet slecht over je, gunnen je alles, zijn niet jaloers op je, maken je niet zwart omdat je beter bent dan haar..geven jou informatie over wat je wel en niet moet doen, hoe je iets moet oplossen op een goede manier... mohim dat is in mijn ogen pas een goede vriend..
Van veel meiden dagt ik dat ze goede vriendinnen waren totdat ik erachter kwam dat ze me liever onder de grond zagen liggen.. pure jaloezie, zij moesten nummer 1 zijn en wie hoger dan hun stond sooo 3la zwartmakerij van hier tot tokio, vies over je praten enz enz maar ondertussen zehma goeie vriendinnen! Nee dan heb ik liever 1goede vriendin dan 10 vriendinnen die jou nix gunnen..En moet je zeggen sinds ik die stap heb genomen elke Bitch aan de kant te zetten, voel ik me egt veel beter... Je hoort geen roddels meer, ze weten niet wat je uitspookt waardoor ze ook nix meer te zeggen hebben over je... terwijl ik vroeder altijd hoorde.. heb je gehoord?? weet je wat zei heeft gezegd over jou?? Jij bent gezien vandaag eh daar en daar, wat deed je daar?? met wie was je daar?? blablabla het is gewoon een soort van opluchting... Lekker johh...
Leuk dat je je verhaal doet...
veel mensen nemen een vriendin omdat ze allemaal leuke gevolgen heeft bij elkaar slapen, samen lachen en je geheimen vertellen.
Maar vaak weten ze niet dat het ook nare gevolgen heeft .meestal verwacht je meer van een persoon dan dat hij/zij in werkelijkheid is.
Het lijkt allemaal leuk verdinnen maar je moet ze wel vinden.
Vroeger gaf ik heel veel om mijn vriendinnen maar nu..
Nee hoor steed denk ik dat ze niet bestaan zij hebben mij misbruikt en dat deed pijn midden in een groepje trok zij je eruit en begon negatief te praten.
Ik heb geen vertrouwen meer in vriendinnen en er zijn echte vrienden maar die heb IK NIET
islaam13
10-07-2007, 20:20
Jah, dat is waar wat zij weten wat het gevolg is van jaloerzie,liegen enz..
Andere meiden zijn meestal uit op zich zelf..
Maar inschallah zal het beter gaan
salaam
ik heb een paar echte vriendinnen,met echt bedoel ik, we doen alles voor elkaar .betere zou je niet wensen.
Watch_Me
10-07-2007, 23:08
Vaak ervaren dat 'echte' vrienden geen echte vrienden waren.
Maar elhamdulilah, ze bestaan wel. Ze zijn heel zeldzaam, maar ze bestaan wel degelijk.
berberamazigh
11-07-2007, 09:27
echte vrienden bestaan echt...:)
SOUSSIADELUXE_
11-07-2007, 11:53
Mooii gezegd!!:goedzo:
Veel mensen vragen zich af of "echte vrienden" wel bestaan? nou ik ook..
Heb jij een "echte vrienden"?
of ben jij net verlaten door je "echte vrienden"?
kortom geloof jij in echte vrienden?
ben benieuwd....
yep ik ken er twee!!!!!
Je kunt op elk moment op ze rekenen en zij op mij natuurlijk , bij eentje probeerden mensen ons herhaaldelijk tegen elkaar op te zetten:lekkerpuh maar onze vriendschap is zo close en eeuwig dat het ze nooit lukte , WIJ WISTEN WEL BETER:goedzo: en we krijgen alleen maar positieve reacties hierop zo zelfs dat vele denken dat we ZUSSEN Zijn :D
wa salaam
islamwomen_18
11-07-2007, 16:53
Jah, dat is waar wat zij weten wat het gevolg is van jaloerzie,liegen enz..
Andere meiden zijn meestal uit op zich zelf..
Maar inschallah zal het beter gaan
ja, jammer genoeg denkt nie iedereen zo egt :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.