Bekijk originele versie : Goedemorgen!
iemand al wakker???:zwaai:
ik ga slapen:hihi:
Zeker nachtdienst gedraaid, ik ben net op het werk aangekomen
Wat doe jij dan dat je nachtdiensten draait? Vind je niet echt een verpleegstertiepje..:)
Morning.
Dreaming_lady
10-07-2007, 08:32
ik ben ook al zo vroeg wakker...er lopen hier allemaal aannemers in me huis met hun vieze schoenen...Pfff en ik mag weer lekker dweilen straks...
Goeiemorgen ladies..
Dit is een beetje hoe mijn ochtend is verlopen:
Ik sms:
Sbah el geer, kief sbahti? Alhamdoulilah ik ook goed, shokran. Wagga wagga.. mohim luister, kheb net Thierry gesmst dak deze ochtend niet kom werken, dat kon. Zin in shi ontbijt/lunch? Sms me dan ff tijd en plaats ; ) xEwaywaa.
Zij smst:
OmG, het is nog lfadjr, hoe kun je? Msemen plus warme thee. It would be lovely. Kievitstraat 30, thanks. PS: YOU ARE SO MEAN, DAMN MY ENGLISH IS GOOD.
Ik sms:
Yegg dankzij jou gaat ma denken dak nog zindelijk ben. Ik pis nog steeds n mn broek van het lachen! Hey haha luister, wat doe je nou alsof je niet wakker bent gebleven om dit smsje te kunnen lezen tss! Kwil wah voor Loontje's dip.uitreiking kopen en buiten eten haha. Wat wil jij?
Zij smst:
Tfoe, supersmsje getypt wis ik 'm. K wil leren, zou het regenen vandaag, want dan wil k op het strand leren. Cool idea, wat wil je kopen.. so ben nu egt wakker xSam.
Ik sms:
Cliché, jij en smsjes! Anyway.. strand? Ik heb vandaag overal wel zin in, ik lees wel een boek : p. Ehm kweet niet wat Loubna wil, ik sms dr wel, want ze is net de deur uit.. ik heb trouwens nog maar 100 euro over. Ik weet dat ze gek is op sieraden van Bvlgari? Heb je shi dagplanning kunnen maken?
Hierop belde mn vriendin en gaf me drie gare opties : (
1. Op het strand leren met de kans dat het gaat regenen.
2. Met haast een cadeau kopen, omdat ze moet studeren.
3. Een treinreis naar Groningen maken en in de trein studeren.
Haha this sucks! Maja beter iets dan niets..
LoveBaby20
10-07-2007, 08:48
Hey ik meld me:)..Life vanuit Bergen op Zoom dit keer..
Ben wakker! :banana:
Ben aan het oppassen op mn 2 neefjes.
Sba7 elgier allemaal :zwaai:
Ewaywa, shoukran voor je mail ;) Heb er zeker wat aan:kus: Ik mail je strakkies :o
Hahah je bent vroeg wakker en je hebt ZIN!
LoveBaby20
10-07-2007, 08:55
Goeiemorgen ladies..
Dit is een beetje hoe mijn ochtend is verlopen:
Ik sms:
Sbah el geer, kief sbahti? Alhamdoulilah ik ook goed, shokran. Wagga wagga.. mohim luister, kheb net Thierry gesmst dak deze ochtend niet kom werken, dat kon. Zin in shi ontbijt/lunch? Sms me dan ff tijd en plaats ; ) xEwaywaa.
Zij smst:
OmG, het is nog lfadjr, hoe kun je? Msemen plus warme thee. It would be lovely. Kievitstraat 30, thanks. PS: YOU ARE SO MEAN, DAMN MY ENGLISH IS GOOD.
Ik sms:
Yegg dankzij jou gaat ma denken dak nog zindelijk ben. Ik pis nog steeds n mn broek van het lachen! Hey haha luister, wat doe je nou alsof je niet wakker bent gebleven om dit smsje te kunnen lezen tss! Kwil wah voor Loontje's dip.uitreiking kopen en buiten eten haha. Wat wil jij?
Zij smst:
Tfoe, supersmsje getypt wis ik 'm. K wil leren, zou het regenen vandaag, want dan wil k op het strand leren. Cool idea, wat wil je kopen.. so ben nu egt wakker xSam.
Ik sms:
Cliché, jij en smsjes! Anyway.. strand? Ik heb vandaag overal wel zin in, ik lees wel een boek : p. Ehm kweet niet wat Loubna wil, ik sms dr wel, want ze is net de deur uit.. ik heb trouwens nog maar 100 euro over. Ik weet dat ze gek is op sieraden van Bvlgari? Heb je shi dagplanning kunnen maken?
Hierop belde mn vriendin en gaf me drie gare opties : (
1. Op het strand leren met de kans dat het gaat regenen.
2. Met haast een cadeau kopen, omdat ze moet studeren.
3. Een treinreis naar Groningen maken en in de trein studeren.
Haha this sucks! Maja beter iets dan niets..
Meskiena,dat meisje wilt gewoon studeren..
Een hele dag leuke dingen doen zit er helaas voor haar niet in.
Optie 1 is wel lekker
Hahaha ik deed dat echt vaak, gewoon de trein naar het wilde westen pakken om dan te leren in de trein. Heerlijk!
ffeiza, ya welcome mops ; ). Heb je veel reacties gehad? Ik zie je mail wel tegemoet. Haha.. ja ik dacht vrij te nemen van mn werk om uit te slapen, kon ik niet meer terug in slaap vallen : (.
Lovebaby20, haha ik stimuleer haar ook wel. Gister bijvoorbeeld belde ze depressief op ''Zeg dat ik moet leren!'' Ik heb dr toen ff moed ingesproken en om de twee uur gebeld om te kijken bij welke pagina ze was met lezen. Ging echt goed : ). Vandaag heb ik ff aandacht nodig..
ewaywa...optie 3!
:hihi: maar waarom groningen, zo'n saaie stad!!!
wat zijn de plannen voor vandaag?
trouwens wie woont er in nijmegen, mijn brother gaat daar per 1 aug wonen en wil het daar graag onveilig maken :haha:
Of alll cities kiest hij Nijmegen uit, what's up with that?
Damn ik ben serieus zó moe van het lachen vandaag. Ik heb daar zoveel tranen van gekregen.. bazz wat kunnen we lullen en sketches voeren als de beste haha. Buikje helemaal volgegeten, lig nu K.O. op het bed. Heb Sammetje meskiena net op de universiteit afgezet zodat ze kan studeren.
Wat hebben jullie gedaan?
: ).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.