Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen die zegge wat ze denken

Pagina's : [1] 2

LZN
01-10-2003, 20:33

met jullie kan ik praten fak die zamels altijd lief en aardig zeg wat je denkt en doe wat je wil klaar iz egt ni moeilijk.

miriammetje
01-10-2003, 20:35
Origineel gepost door TONYMONTANA met jullie kan ik praten fak die zamels altijd lief en aardig zeg wat je denkt en doe wat je wil klaar iz egt ni moeilijk salama laikoem grote broer!!! :zwaai:

MissChica
01-10-2003, 20:35
:goedzo: :boogie: aaaaaaai goed zo gewoon zeggen wat je denkt f*ck die andere wat ze denken interreseert me nie ik zeg gewoon wat ik denk fijn :ego:

DanGamocroGirl
01-10-2003, 20:39
Ja snap je gewoon straight KLaaaR!

miriammetje
01-10-2003, 20:41

Origineel gepost door TONYMONTANA sallaM SISTER ALLES GOED MET JE ?? MET MIJ WEL HOOR :zwaai: MISS CHICCA JA TOG FAK IEDEREEN IK BEN 5 X GEBANED OM DA IK ZEG WA IK DENK :confused: hamdoleilah en met jou :p

miriammetje
01-10-2003, 20:47
whah aewa ja nourie met mij het zelde zo goed fgata het niet maar ik heb wel al iets gevonde waarmee ik geholpen kan worden inshallah

MissChica
01-10-2003, 21:51
TONYMONTANA wuahah tja mensen kunnen daar gewoon nie tegen omdat wij zeggen wat wij denken t.ering mensen :jammer:

Chaimaatje
01-10-2003, 22:07
Niets verandert hier hehhhhhhhhh????? :D T0ny M0ntana...wie ben jij????? iwa ik loop achter :maf:

Chaimaatje
01-10-2003, 22:13
Origineel gepost door TONYMONTANA ik ben tony aangenaaam :zwaai: Aangenaam T0ny..ik ben Chaimaatje, ooooooit een dag in het verre verleden...was ik hier popi jopi..:maf: (net echt).... Ben al tijdje niet op geweest..en ken nu bijna niemand meeeer :huil: Waar woon, Hoe oud ben je, Etc. Etc. (ik word ook weleens het nieuwsgierigste lid genoemd :D)

adiltje
01-10-2003, 22:57
iwa saf alsof iemand die lief overkomt niet straigt is. Wat veel hier proberen te doen is mensen naar beneden halen met negatieve feedback. Ik hou er niet van om op zo'n manier mensen af te kraken!!! Denk daar maar eens goed over na! Trouwens ik poep op jullie allemaal!!!!!! (mag toch zeggen wat ik wil)

Miss_Honey
01-10-2003, 23:38
Origineel gepost door adiltje iwa saf alsof iemand die lief overkomt niet straigt is. Wat veel hier proberen te doen is mensen naar beneden halen met negatieve feedback. Ik hou er niet van om op zo'n manier mensen af te kraken!!! Denk daar maar eens goed over na! Trouwens ik poep op jullie allemaal!!!!!! (mag toch zeggen wat ik wil) Hahahaha...:goedzo: Ik poep op jou.... Ik zal op je poepen het maakt me niet uit wie je bent. Ik geef geen neu.k om jou of je auto. Neu.k je huis, neu.k je juwelen en neu.k je vrouw. Ik zal op je poepen als je met me neu.kt...! Tjah...in het Engels klinkt-ie toch beter :rolleyes:

Pagina's : [1] 2