Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom hebben mannen tepels?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

elhayet84
10-07-2007, 00:39

Vrouwelijke tepels zijn belangrijk voor de borstvoeding, maar hoe zit het met mannentepels? Waarom hebben mannen eigenlijk tepels? Uit onderzoek blijkt dat na de bevruchting de menselijke foetus zowel lichamelijk als geestelijk vrouwelijk van structuur is. Hierdoor bezitten mannen enige vrouwelijke kenmerken, zoals tepels en borstklieren die geen functie meer hebben. :p

Ladiesman
10-07-2007, 08:46
je theorie klopt voor geen meter itachi san:) het was de man die gezegend was met de eerste paar tepels en de vrouw was uit zijn zwakkste rib gemaakt:) dus die kenmerken behoren tot ons:giechel: :gniffel: :zwaai:

Moker_Hollanda
10-07-2007, 10:57
haha genakt

Doc
10-07-2007, 14:31
Tepels zijn al aanwezig voordat de hormonen een baby tot man ontwikkelen. Een embyro is in het beginstadium vrouwelijk en maakt naderhand de mannelijke hormonen wat ook weer het geslacht bepaalt. Van origine is ieder organisme vrouw. Het fenomeen "vrouw" was er ook al enkele hondereden miljoenen jaren eerder dan "man". De natuur heeft het vrouwelijke geslachtshormoon eerder ontwikkeld dan het mannelijke. En de Y-chromosoom is eigenlijk gewoon een afwijkende vorm van zijn tegenhanger, de X.

Ladiesman
10-07-2007, 14:46

Tepels zijn al aanwezig voordat de hormonen een baby tot man ontwikkelen. Een embyro is in het beginstadium vrouwelijk en maakt naderhand de mannelijke hormonen wat ook weer het geslacht bepaalt. Van origine is ieder organisme vrouw. Het fenomeen "vrouw" was er ook al enkele hondereden miljoenen jaren eerder dan "man". De natuur heeft het vrouwelijke geslachtshormoon eerder ontwikkeld dan het mannelijke. En de Y-chromosoom is eigenlijk gewoon een afwijkende vorm van zijn tegenhanger, de X. :gniffel: !!!!!!! is maar goed dat we moslims zijn he, wat een hoop onzin:)

Doc
10-07-2007, 14:57
:gniffel: !!!!!!! is maar goed dat we moslims zijn he, wat een hoop onzin:) Onzin? Wat vind jij onzin? Jij gaat ervan uit dat de vrouw uit de rib van de man is gemaakt?

Ladiesman
10-07-2007, 15:07
Onzin? Wat vind jij onzin? Jij gaat ervan uit dat de vrouw uit de rib van de man is gemaakt? dat staat in onze heilige boek:)

Doc
10-07-2007, 15:11
dat staat in onze heilige boek:) Ik ben geen moslim :) Ik respecteer elke religie...

moewahid11
10-07-2007, 16:22
Ik ben geen moslim :) Ik respecteer elke religie... Wij zijn geen darwinisten, wij geloven namelijk ook niet dat een walvis geëvolueerd is uit de vriendelijke hond omdat ze gingen "vissen", de complexiteit omtrent de chromosomen systeem getuigt juist van een schepper niet van een sprookje dat gebasseerd is op toeval, absurditeit en zogenaamde "overeenkomsten" tussen vissen, vogels en zoogdieren, wij leven namelijk allemaal op dezelfde planeet en maken gebruik van dezelfde elementen, overeenkomsten zullen er dus ongeacht zijn, ook dit feit komt in de Koran voor waarin Allah verteld dat hij alles in paren heeft geschapen, zelfs planten, lang voor Adam geschapen werd. Tepels zijn een menselijke kenmerk, net zoals het skelet, ogen, handen, voeten, oren, huid, of zijn dat nu ook allemaal "vrouwelijke" eigenschappen omdat deze aanwezig waren in de embyro? Vergeet niet dat er sprake moet zijn van 2 X chromosonen wil je dat er een vrouw onstaat in plaats van 1, daar gaat je theorie.

sabermente
10-07-2007, 16:28
Kan het zijn je de "rib theorie" niet te letterlijk moet opvatten en dat de evolutie theorie niet helemaal correct is? Misschien een tussenweg?

Doc
10-07-2007, 16:52
Wij zijn geen darwinisten, wij geloven namelijk ook niet dat een walvis geëvolueerd is uit de vriendelijke hond omdat ze gingen "vissen", de complexiteit omtrent de chromosomen systeem getuigt juist van een schepper niet van een sprookje dat gebasseerd is op toeval, absurditeit en zogenaamde "overeenkomsten" tussen vissen, vogels en zoogdieren, wij leven namelijk allemaal op dezelfde planeet en maken gebruik van dezelfde elementen, overeenkomsten zullen er dus ongeacht zijn, ook dit feit komt in de Koran voor waarin Allah verteld dat hij alles in paren heeft geschapen, zelfs planten, lang voor Adam geschapen werd. Tepels zijn een menselijke kenmerk, net zoals het skelet, ogen, handen, voeten, oren, huid, of zijn dat nu ook allemaal "vrouwelijke" eigenschappen omdat deze aanwezig waren in de embyro? Vergeet niet dat er sprake moet zijn van 2 X chromosonen wil je dat er een vrouw onstaat in plaats van 1, daar gaat je theorie. Ooit biologieles gehad? En wie zegt dat ik in het darwinisme geloof. Ik geloof er alleen niet in dat de vrouw uit een rib van de man is geschapen. Niemand kan zeggen wanneer alles begonnen is of hoe het komt dat de planeten in de ruimte zweven of organismen zijn ontstaan. Ze bedenken wat theoretische wetten, zoals die van de zwaartekracht of darwinisme maar daarmee is niet echt iets verklaard.Bij gebrek aan feitelijke kennis van de waarheid verdringen ze elkaar met steeds weer andere theorieen in de hoop beroemd te worden, maar de wereld wordt er niet minder ellendig door. Wetenschappers zijn tot de conclusie gekomen dat bijvoorbeeld de kosmos gedreven wordt door energie. Zij noemen het energie, wij Allah (swt). Zo ook de schepping van organismen. Mensen hebben altijd een vaag vermoeden van het mysterie dat achter het leven schuilgaat. Zij willen weten waardoor al wat bestaat kan bestaan. Wat is leven, waardoor bestaan zonnestelsels, mensen, planten, dieren? Maar dit kunnen Wetenschappers en Filosofen niet onder woorden brengen en uitleggen. Ik geef toe ze zijn erg ver wat uitvindingen betreft, maar..''Er is een energie die alles in stand houdt''(zonder enige kennis van die energie te hebben)'' is voor mij niet echt een voledig antwoord.

Spuit_Kampioen
10-07-2007, 17:22
Clitoris is eigenlijk eikel van de man en andersom

moewahid11
10-07-2007, 17:59
Ooit biologieles gehad? En wie zegt dat ik in het darwinisme geloof. Ik geloof er alleen niet in dat de vrouw uit een rib van de man is geschapen. Niemand kan zeggen wanneer alles begonnen is of hoe het komt dat de planeten in de ruimte zweven of organismen zijn ontstaan. Ze bedenken wat theoretische wetten, zoals die van de zwaartekracht of darwinisme maar daarmee is niet echt iets verklaard.Bij gebrek aan feitelijke kennis van de waarheid verdringen ze elkaar met steeds weer andere theorieen in de hoop beroemd te worden, maar de wereld wordt er niet minder ellendig door. Wetenschappers zijn tot de conclusie gekomen dat bijvoorbeeld de kosmos gedreven wordt door energie. Zij noemen het energie, wij Allah (swt). Zo ook de schepping van organismen. Mensen hebben altijd een vaag vermoeden van het mysterie dat achter het leven schuilgaat. Zij willen weten waardoor al wat bestaat kan bestaan. Wat is leven, waardoor bestaan zonnestelsels, mensen, planten, dieren? Maar dit kunnen Wetenschappers en Filosofen niet onder woorden brengen en uitleggen. Ik geef toe ze zijn erg ver wat uitvindingen betreft, maar..''Er is een energie die alles in stand houdt''(zonder enige kennis van die energie te hebben)'' is voor mij niet echt een voledig antwoord. Ik heb biologie les gehad ja, de antwoorden die je zoekt kun je vinden in de Koran, moge Allah je leiden.

moewahid11
10-07-2007, 18:01
Clitoris is eigenlijk eikel van de man en andersom Kijk zo begint het.

elhayet84
10-07-2007, 18:04

Clitoris is eigenlijk eikel van de man en andersom :haha: Dat zal wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5