Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertel!!!!!!

chahidaatje
01-10-2003, 20:17

Effe voor diegene die getrouwd of verloofd zijn, vertel effe hoe jullie dag was, en hoe jullie het gevierd hebben... Misschien dat ik of iemand anders ideeen van jou kan opdoen.... Zou graag willen weten hoe ook alles gaat enz., want ik ga inshallah in december verloven, dus wil zoveel mogelijk ideeen en dingen weten wat ik allemaal moet doen....... Alvast thanx allemaal xxxxjes chahida

myriam22
01-10-2003, 20:57
sorry meid, ben nog ni verloofd of getrouwd, dus kan ik mijn ervaringen ook nog niet delen... maar alvast gefeliciteerd en maak er een mooi feest van!!!! grtjs!!!

al_hamka
01-10-2003, 21:31
Ewa koop/maak vast een mooie jurk :goedzo: Je moet er natuurlijk wel op en top uit zien :D Ik heb een feest gehouden voor de verloving maar ik hoor ook vaak dat er geen feest wordt gehouden :) Nodig niet te veel mensen uit.. alleen familie en HELE goede vrienden ou safi... Je vriend (aanstaande) moet voor een taart zorgen ;) een armband en ringen (als jullie dat doen), dragées en mijn man had nog stof voor mij gekocht voor een takshita en jellaba.. en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :) ** SouSou **

chahidaatje
02-10-2003, 00:13
Origineel gepost door myriam22 sorry meid, ben nog ni verloofd of getrouwd, dus kan ik mijn ervaringen ook nog niet delen... maar alvast gefeliciteerd en maak er een mooi feest van!!!! grtjs!!! Thanx meid, die tijd komt voor jou ook nog wel inshallah... xxxxjes en :zwaai: chahida

chahidaatje
02-10-2003, 22:11

Origineel gepost door habiba24 ik heb een verlovingsfeestje en bruiloft gehad. de verlovingsfeestje heb ik gewoon thuis gegeven. met zijn en mijn familie en vrienden, spullen van neggafa gehuurd, takshitas en schoenen van hem gekregen, taart heb ik zelf gekocht, hij heeft ring voor mij gekocht en ik voor hem. en op mijn bruiloft heb ik neggafa gehuurd, bruidsjurk ook gehuurd, gouden sieraden van hem gekregen, ook weer kleding en allerlei frutseltjes, schoenen, hoofddoeken, ondergoed etc.. (verder heb ik de taart besteld, en ringen samen uitgekozen, heerlijke avond gehad. volgende dag naar zijn ouderlijk huis geweest, hij heeft zelf weer een taart besteld en weer feest gevierd. nou meid, ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te beschrijven, maar in werkelijkheid heeft mijn bruiloft (hier in nederland gehouden) 5 dagen geduurd. dag dat hij spullen kwam brengen, vlees, kippen en kleding etc., daarna henna avond, daarna feest met mijn familie en vrienden, volgende dag met zijn familie en mijn familie (we hebben allebei heleeeeeee grote families, en dan de dag na de huwelijksnacht met weer onze beide families. het was een hele hele gezellige week die zo voorbij was. en die ik zo weer opnieuw zou willen doen. mijn advies is GENIETEN VAN ELKE MOMENT, ook al gaat er iets verkeerd, je zult er echt om lachten later. veeeeel plezier meisje en moge Allah swt over jullie beide waken. veeel liefs He meid thanx voor je uitleg, maare effe een vraagje maakt het uit wat voor verlovingsringen, moet het gewoon een dood eenvoudige ring zijn op de verloving.. of mag het ook met steentjes enz... En ik heb ook gehoord dat een man geen goud mag dragen???.... xxxxjes chahida

chahidaatje
02-10-2003, 22:20
a salaam aleikoem, Kan iemand mij ook vertellen of op een verloving net als op de bruiloft koningsstoelen nodig zijn, voor mij en mijn vriend(aanstaande)... Bij mijn vriendin was de bank gewoon helemaal bedekt met een mooi witte doek zoiets over de bank heen, en daar moest zij en haar aanstaande dan zitten???????????????????????????????????????????? ???????????????????....... xxxxjes chahida

chahidaatje
03-10-2003, 14:29
Origineel gepost door habiba24 hoi chahidaatje, op de verloving hebben we gewoon simpele verlovingsringen uitgekozen, want op die plaats aan je vinger komen toch de trouwringen. ja en wat het goud betreft voor een man, het klopt het is haram. en wat de stoelen betreft, op mijn verloving heb ik er een gehuurd, maar dan niet aparte, gewoon 1 stoel. he meid, Uh maar 1 stoel???, waarom geen 2 dan als ik vragen mag... En heb jij en je man zilvere of goude verlovingsring????.... xxxxjes Chahida

habiba24
03-10-2003, 15:05
ik bedoel zo'n stoel waar je met z'n tweeen op kunt zitten. en we hebben goude verlovinsringen gekocht.

mimi_tangaouia
03-10-2003, 15:10
mijn verloving heb ik gewoon thuis gehouden met mijn familie en de zijne en hele goede vrienden en dat was al veel 80 vrouwen maar wel heel gezellig ik heb een ***** gehuurd zij heeft mij opgemaakt ik heb mijn taksita zelf gekocht alleen de sieraden en het haar werd door de ***** verzorgd daarna had ik een roze avond jurk aan die ik zelf gekocht heb mijn verloofde heeft alles die dag geregeld de ringen, de taart enz het was een hele mooie dag die ik nooit zal vergeten nu de bruiloft nog die staat in april gepland insjallah

fausje
07-10-2003, 14:40
tip voor de ringen. zilver voor de man is halal en witgoud voor de vrouw. past mooi bij elkaar niet een ring goud en een zilver. succes dames, fausje