Bekijk originele versie : Wat te doen bij haar uitval??? helppp
Rofaida_
09-07-2007, 17:38
meiden wat doen jullie tegen haar uitval....Sinds kort heb ik last van haaruitval en wil mijn haar binnenkort verfenn wat doen jullie daar tegen
alles is welkommm
kusjesss en bedanktttt:kus: :kus: :kus: :goedzo:
Asmaa007
09-07-2007, 17:46
Toema in je haren is heel goed!!!
dus gewoon knoflook erin en olie
Rofaida_
09-07-2007, 20:12
oke dank je meid... heb je dat zelf ook een keer eerder gedaan of hoor je het alleen en hoe moet ik dat dan doen???
meer mensen ervaring hiermee?
Rofaida_
09-07-2007, 20:31
vitamine B-complex
ey meid wat is dat en waar kan ik dat halen??/ wil je me meer info geven aub
Tweety_nr1
10-07-2007, 01:44
Vitamine B complex FORTE
bij de apotheek kun je het halen
en knoflook is slecht voor je haar, want als je er te veel van gebruikt, gaat je haar er juist meer van uitvallen
dus neem het risico niet
en vitamine B complex FORTE kan ik je zeker aanraden, je merkt binnen no time dat je haar voller wordt
Vitamine B complex (te koop bij o.a. Etos)
Biergist (mineralen te koop bij o.a. Etos)
Vichy verkoop producten tegen haaruitval, dus even langs de Apotheker.
Vooral veel gezond eten, veel drinken en gezond leven.
MINDER STRESSEN !!
NIET VERVEN !!!!
En als je het toch gaat verven koop dan dat ene pakje
waar Penelopé Cruz reclame voor maakt.
Zonder amoniac.
Crème Gloss heet het volgens mij.
Mijn ma heeft het gebruikt en het stinkt niet zo erg.
Minder schadelijk voor het haar.
Asmaa007
10-07-2007, 08:40
oke dank je meid... heb je dat zelf ook een keer eerder gedaan of hoor je het alleen en hoe moet ik dat dan doen???
meer mensen ervaring hiermee?
Je moet knoflook persen en dan mengen met olie en dat moet je je dan goed in je haren smeren. Goed bij je aanzet. Nee ik heb het nooit nodig gehad elhamdoelilah, maar anderen vaak zien doen en het helpt.
eloujdia23
10-07-2007, 08:52
als je haaruitval hebt moet je niet verven
ik heb ook haar uitval en heb van mijn tante gehoort dat ik henna en komijn gebruik
ik gebruik m ook en nu zie ik dat mijn haar beter word :)
Rofaida_
10-07-2007, 09:28
oke dames dank jullie welll is knoflook nou wel of niet goedd hebben de andere meer ervaringgg dank je
Asmaa007
10-07-2007, 09:33
oke dames dank jullie welll is knoflook nou wel of niet goedd hebben de andere meer ervaringgg dank je
Wat denk je zelf?
is een natuurlijk product, dus niet schadelijk voor je haar!
ga je naar marokko?
zo ja, dan kun je een middeltje voor je zelf laten uitschrijven en in deze middeltjes zit vaak knoflook.
Tweety_nr1
10-07-2007, 12:41
Asmaa, jij hebt er geen ervaring mee. Zo te zien heb je weinig kennis erover, want je zegt dat het een natuurlijk product is en dus niet schadelijk is voor je haar. Dus elk natuurlijk product is niet schadelijk voor je haar?
kom op meid, je kan wel beter informeren dan dat.
Topicstarter ik heb er ervaring mee, ik las ook wat die meisjes hier zeiden dat knoflook goed is voor je haar. Ik ging het gebruiken omdat ik langer haar wilde en toen begon mijn haar juist uit te vallen. Mijn moeder zei dat het door de knoflook kwam. Ik zei nee, want dat is juist goed.
Daarna las ik een keer dat knoflook inderdaad goed kan zijn, maar als je te veel gebruikt het juist AVERECHTS kan werken. Dus dat je haar dan juist gaat uitvallen.
En dat zetten de meesten er niet bij ;)
Het beste middel tegen haaruitval is Vitamine B Complex FORTE
dat zijn de sterkste en ik denk dat die niet bij de Etos verkrijgbaar zijn.
Je moet niet vergeten om die FORTE erbij te vermelden.
Dus als je er echt iets tegen wil doen, moet je dat snel gaan halen en kan je je topic verwijderen, want het helpt echt. En vitamintjes zijn zoiezo gezond voor je en je krijgt er ook energie van.
Groetjes :zwaai:
eloujdia23
10-07-2007, 13:27
Asmaa, jij hebt er geen ervaring mee. Zo te zien heb je weinig kennis erover, want je zegt dat het een natuurlijk product is en dus niet schadelijk is voor je haar. Dus elk natuurlijk product is niet schadelijk voor je haar?
Topicstarter ik heb er ervaring mee, ik las ook wat die meisjes hier zeiden dat knoflook goed is voor je haar. Ik ging het gebruiken omdat ik langer haar wilde en toen begon mijn haar juist uit te vallen. Mijn moeder zei dat het door de knoflook kwam. Ik zei nee, want dat is juist goed.
Daarna las ik een keer dat knoflook inderdaad goed kan zijn, maar als je te veel gebruikt het juist AVERECHTS kan werken. Dus dat je haar dan juist gaat uitvallen.
Dus als je er echt iets tegen wil doen, moet je dat snel gaan halen en kan je je topic verwijderen, want het helpt echt. En vitamintjes zijn zoiezo gezond voor je en je krijgt er ook energie van.
iedereen heeft ander haar en en het kan bij die ander wel bij haar passen en ander niet
topicstarter probeer henna met komijn :)
Vitamine B complex FORTE
bij de apotheek kun je het halen
en knoflook is slecht voor je haar, want als je er te veel van gebruikt, gaat je haar er juist meer van uitvallen
dus neem het risico niet
en vitamine B complex FORTE kan ik je zeker aanraden, je merkt binnen no time dat je haar voller wordt
HOEVEEL Kost da?? wantkan mij is herinnerne dat ik pille ging halen en na zes maanden zag ik nog geen resultaat en die waren pokke duur !! bijna 60 euro deed me pijn..kwas werkloos in die periode :rolleyes:
pls stuur me een pm
Knoflook is goed voor u haar.Maar ! je moet het na 15 min uitwassen max 20 ....
en niet meer dan één teentje gebruiken ...
Asmaa007
10-07-2007, 13:58
Precies, je zegt het zelf!!!
je hebt het te veel gebruikt!
en met natuurlijk bedoel ik niet chemisch, dus als je met mate gebruikt moet het goed komen insha allah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.