Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaan....Alhamdoelilah!!

Agadir4Life
01-10-2003, 18:35

Je kan zeggen wat je wilt maar damn wat ben ik trots om een MAROKKAAN te zijn!! Als je naar maroc gaat al die families gezellig samen onderweg in een auto of in de boot...die sfeer alleen.......of als je in de tram zit en je opstaat voor een marokkaans ouder iemand en dan zegt "shoukran a waldi/benti" Met de ramadan...die sfeer...in een moskee....op een bruiloft....muziek....ik zou voor geen goud op de wereld van ras veranderen....

babyboy
01-10-2003, 18:36
nationalistisch :D

Agadir4Life
01-10-2003, 18:37
eerder sjovenistisch :D

moiself
01-10-2003, 18:40
:D preciess & godsdienst natuurlijk :D

just_fouad
01-10-2003, 19:43

Origineel gepost door moiself :D preciess & godsdienst natuurlijk :D ben jij dat op die foto :Iluvu: smaakte die schaapje lekker in de pan??? :D

Bachelorette
02-10-2003, 01:22
pfff, als je had gezegd..moslim...alhamdoulilah ok maar marokkaan...alhamdoulilah je moet je prioriteiten even vaststellen, knulletje. islam is belangrijker dan die achterlijke cultuur van ons!

ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 01:30
Origineel gepost door Bachelorette pfff, als je had gezegd..moslim...alhamdoulilah ok maar marokkaan...alhamdoulilah je moet je prioriteiten even vaststellen, knulletje. islam is belangrijker dan die achterlijke cultuur van ons! Natuurlijk is de Islam het allerbelangrijkste, en bevat de Marokkaanse cultuur ook veel Bidah en Inovaties maar niet de hele Marokkaanse cultuur is achterlijk. Ik ben er ook blij mee om een marokkaan te zijn, en als je voor een indonesische moslim opstaat in de tram dan hoor je niet "shoukran a waldi/benti" en die zitten niet onderweg naar Marokko gezellig te eten bij een pakeerplaats in Spanje omdat het te lang rijden is naar Indonesie. :rolleyes: Dus gooi niet alles op geloof, daar gaat het nu niet om.

Bachelorette
02-10-2003, 01:41
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Natuurlijk is de Islam het allerbelangrijkste, en bevat de Marokkaanse cultuur ook veel Bidah en Inovaties maar niet de hele Marokkaanse cultuur is achterlijk. Ik ben er ook blij mee om een marokkaan te zijn, en als je voor een indonesische moslim opstaat in de tram dan hoor je niet "shoukran a waldi/benti" en die zitten niet onderweg naar Marokko gezellig te eten bij een pakeerplaats in Spanje omdat het te lang rijden is naar Indonesie. :rolleyes: Dus gooi niet alles op geloof, daar gaat het nu niet om. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind maghreb een mooi land. de marokkaanse cultuur is toch wel n beetje een vernieuwing van de islam. Sommige dingen ,zoals gastvrijheid, zijn erg belangrijk zowel in de marokkaanse cultuur als in de islam. Ik kan er alleen niet tegen dat wanneer dingen (zoals uithuwelijken) in de cultuur voorkomt terwijl het verboden is in de Islam. maar goed, zoals je zei,daar gaat het nu niet :)

ChOcOtOfFfF
02-10-2003, 01:48
Origineel gepost door Bachelorette Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind maghreb een mooi land. de marokkaanse cultuur is toch wel n beetje een vernieuwing van de islam. Sommige dingen ,zoals gastvrijheid, zijn erg belangrijk zowel in de marokkaanse cultuur als in de islam. Ik kan er alleen niet tegen dat wanneer dingen (zoals uithuwelijken) in de cultuur voorkomt terwijl het verboden is in de Islam. maar goed, zoals je zei,daar gaat het nu niet :) ok hoor, dat was net wat ik bedoelde dat het daar hier niet om ging, voor de rest heb je zeker gelijk. slaap lekker voor straks insha Allah :zwaai:

Agadir4Life
03-10-2003, 14:50
Je kan hier geen topic openen of er woorden je woorden in de mond GEDUWD.....nogmaals ik heb het nu niet over het geloof dat terzijde mijn geloof is het belangrijkst in mn leven zonder geloof ben ik geen mens. Ik heb het nu alleen over de maroc cultuur en de sfeer die er daar heerst en ik ontken ook niet dat er misverstanden in voorkomen zoals het uithuwelijken van iemand. Maar denk nu ff aan het positieve van onze cultuur...daar kan toch geen ander cultuur op??? :rolleyes:

MOcROzINA
03-10-2003, 15:21
Origineel gepost door Agadir4Life Je kan zeggen wat je wilt maar damn wat ben ik trots om een MAROKKAAN te zijn!! Als je naar maroc gaat al die families gezellig samen onderweg in een auto of in de boot...die sfeer alleen.......of als je in de tram zit en je opstaat voor een marokkaans ouder iemand en dan zegt "shoukran a waldi/benti" Met de ramadan...die sfeer...in een moskee....op een bruiloft....muziek....ik zou voor geen goud op de wereld van ras veranderen.... SOOOO IK BEN OOK HEEL ERG BLIJ DAT IK MAROKAAN BEN IK VIND MAROKANEN GEWOON DE BESTE ( OP NA SOMMIGE ) EN IK BEN OOK HEEL ER BLIJ DAT IK SOUSSIA BEN.........SOMMIGE ZEGGEN VAN SCHAAM JE JE NIET DAT JE SOUS BENT :rolleyes: :rolleyes: POWER TO MAROKANENN !!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: