Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oppas / Kinderopvang Rotterdam

Nourhidea
09-07-2007, 15:43

Hallo.. woon sinds kort in rotterdam-ijsselmonde,maar wil ins-allah aan kinderen beginnnen ,maar heb verder geen famillie daar die voor me kan oppassen..weten jullie misschien een goed vertrouwd iemand die op kinderen oppast, of een kinderopvang in ijsselmonde waar positief over wordt gesproken.. Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Yasmina1
09-07-2007, 15:55
kan je niet helpen, kweet wel dat er een aantal zitten daarzo vlakbij de mac.....maar dan ipv rechts links...sorry heb geen naam....kij kander seens op interent en google eens op plaatsnaam ooh volgens mij was het ketelbinkie

crybaby
09-07-2007, 15:57
Hallo.. woon sinds kort in rotterdam-ijsselmonde,maar wil ins-allah aan kinderen beginnnen ,maar heb verder geen famillie daar die voor me kan oppassen..weten jullie misschien een goed vertrouwd iemand die op kinderen oppast, of een kinderopvang in ijsselmonde waar positief over wordt gesproken.. Hoop dat jullie me kunnen helpen! kijk eerst of je inchallah een kind krijgt en dan kijk je of alles goed verloopt inchallah en ga dan pas kijken Allah swt maakt alles makkelijk voor ons we hoeven niks te plannen alles gaat zoals Hij het wil ;)

Nourhidea
09-07-2007, 16:29
Crybaby: ik ga niet plannen met alles..maar wil beetje om me heen kijken gewoon, en natuurlijk ben ik ervan overtuigd dat alleen Allah kan plannen..en hoop ins-allah met de wil Van Allah..dat ik kinderen kan krijgen..maar beetje sabeb mag ook wel.. want ins-allah wil ik met de pil stoppen na de zomervakantie..maar ja het is gewoon handig als je van te voren weet als het zover is ins-allah..waar een dichtbijzijnde kinderopvang is of een oppas... Gair Ins-allah...

crybaby
09-07-2007, 16:50

inchallah, ik wil je alleen waarschuwen want ik heb zelfde gehad en je kan een flinke klap krijgen als je nu al dingen gaat plannen.... gair inchallah