Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn menstruatie is 9 dagen lang weg gebleven help

Pagina's : [1] 2 3

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:19

ik ben al 4 maanden gestopt met de pil . ik ben de afgelopen 3 maanden elke 30 e dag ongesteld geworden en deze maand ben ik pas de 39 e dag ongesteld geworden heel raar en heb een normale menstruatie gehad. wie weet waar dat door zou komen ?????????????????/

Ghatar_tangawia
09-07-2007, 09:21
Misschien ontpillen? Als je stopt met de pil kan je cyclus veranderen.. en bij veel vrouwen is de cyclus niet elke maand hetzelfde. Door stress en andere omstandigheden kun je wat later of wat eerder ongesteld worden.

Safah83
09-07-2007, 09:25
door de stress:maf: .....als je hier al 10000 topics opent over een zwangerschapstest dan heeft de stress je zwaar te pakken...en stress kan je menstruatie beinvloeden...niet zoveel mee bezig zijn, als t mektab is dan komt t en anders niet...

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:25
Misschien ontpillen? Als je stopt met de pil kan je cyclus veranderen.. en bij veel vrouwen is de cyclus niet elke maand hetzelfde. Door stress en andere omstandigheden kun je wat later of wat eerder ongesteld worden. ja dat klopt maar 9 dagen is lang ik ben 4 maanden gestopt en de afgelope 3 maanden waren gewoon en heb alhamdoulilah geen problemen of stress

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:37

door de stress:maf: .....als je hier al 10000 topics opent over een zwangerschapstest dan heeft de stress je zwaar te pakken...en stress kan je menstruatie beinvloeden...niet zoveel mee bezig zijn, als t mektab is dan komt t en anders niet... LIEVERD IK BEN ER ECHT NIET MEE BEZIG maar als je al een week overtijd bent dan ja dan zal iedereen een test doen. maar iedreen zal het vreemd vinden als je 9 dagen overtijd bent en dan ongesteld word. terwijl je het nooit eerder hebt gehad ik stress niet en en heb geen problemen

Samira_C
09-07-2007, 09:38
:moe: :hihi:

Sweetmarocia
09-07-2007, 09:38
Je had toch een positieve zwangerschapstest????? Is het allahiehfed geen miskraam??? OF als het een lichte bloeding is een innestellingsbloeding? Waarom ga je niet naar de dokter. Beter dan hier steeds je vraag stellen.

Samira_C
09-07-2007, 09:39
LIEVERD IK BEN ER ECHT NIET MEE BEZIG maar als je al een week overtijd bent dan ja dan zal iedereen een test doen. maar iedreen zal het vreemd vinden als je 9 dagen overtijd bent en dan ongesteld word. terwijl je het nooit eerder hebt gehad ik stress niet en en heb geen problemen Ga naar de dokter:rolleyes:

achermijnpc
09-07-2007, 09:41
:hihi: :moe: Word gek van haar topics

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:41
ik ga zo bellen en me verhaal vertellen

Sweetmarocia
09-07-2007, 09:42
Ga naar de dokter:rolleyes: Even wat anders: Spannend joh 38 weken zwanger. Bijna! Ik was bevallen met 37 weken en ik wist dat ze eerder zou komen :maf: Heb jij geen voorgevoel of rare schoonmaakacties ofzo? SORRY OT maar ff nieuwschierig :o

Sweetmarocia
09-07-2007, 09:42
:moe: Word gek van haar topics Ewa safie ze is gewoon onzeker

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:43
:moe: Word gek van haar topics waarom zo onaardig ik zit met iets en wil het met jullie delen ik zit er mee waarom deze topic mischien heeft iemand anders het ook ooit gehad of weet wa het kan zijn

ellae
09-07-2007, 09:45
jou lichaam moet waarschijnelijk nog ff wennen aan de "geen pillen"slikken. ik zou het gewoon met rust laten! of vraag anders aan de huisarts!

alhoceimawomen
09-07-2007, 09:56

bedankt voor jullie reactie,s

Pagina's : [1] 2 3