Bekijk originele versie : Voetbalsupporters slaags in Amsterdam
Voetbalsupporters slaags in Amsterdam
Uitgegeven: 1 oktober 2003 16:28
AMSTERDAM - Op en rond het Leidseplein in Amsterdam zijn woensdagmiddag voetbalsupporters van Ajax en Club Brugge met elkaar slaags geraakt.
De Mobiele Eenheid is aanwezig om escalaties te voorkomen. Volgens de politie is al een onbekend aantal aanhoudingen verricht.
Soms zou ik graag bij de ME willen werken.
Hoezo 'escalaties te voorkomen', gewoon de wapenstok erover.
Zoals jullie merken, heb ik een hardgrondige hekel aan geweldage voetbal supporters. Zal wel weer een duur voetbal sesoen worden. Al die bushokjes....
dessen man met die joden ze moeten juist pak slaag krijgen.
sterker nog alle joden moeten pak slaag krijgen
HeyoanQT
02-10-2003, 03:42
Joden?
Nou in ieder geval 2-0 voor Amsterdam, en 80 Belgen om 20 Amsterdammers opgepakt door de ME.
Hoeveel bushokjes ze hebben gescoord? Daar komt de belasting betaler vanzelf achter :rolleyes:
swatch,
Wij krijgen 5 bushokjes van je, en een beetje rap graag.
Origineel gepost door swatch
Waarom van mij :confused:
Ik heb een hekel aan voetbal en aan hooligans...ik heb een hekel aan elke sport waar hopen geld mee verdiend word, komt de sportiviteit niet ten goede.
Vraag je bushokjes maar aan zij die verantwoordelijk zijn voor de vernielingen....goed idee om elke opgepakte hooligan mee te laten opdraaien voor de schade aangericht door welke hooligan dan ook.
In de geldbeugel moet men ze raken.....en diep... :D
Een stevige aanpak van deze laffe vernielers die de massa als dekmantel gebruiken voor hun daden zou niet misplaatst zijn.
Voetbal een feest? Voor de gekken ja.
maakt allemaal niet uit, de Belgen zijn begonnen dus jij moet bloeden. Lijkt me nogal logisch.
Zo doen we dat in Nederland, de goede buitenlanders moeten onder de slechte leiden.
Origineel gepost door swatch
Zoiets als.......11/9/01......eindelijk hebben de amerikanen iets terug gekregen, ze moeten het maar eens voelen.
Onschuldig of niet doet er niet toe. :rolleyes:
Dat was wel het gedrag van jouw soort genoten, waarom moesten die onschuldige bushokjes nou gesloopt worden.
Nederland gaat hard optreden tegen voetbal terrorisme, vindt dat alle belgen extra gescreend moeten worden en iedereen die wel eens een bal heeft aangeraakt moet onmiddelijk op de zwarte lijst komen te staan als potentieel terrorist.
Smoesjes, belgen blijven belgen en zijn levens gevaarlijk voor ons openbaarvervoer.
Donner is al bezig om Texel te ontruimen, zodat we alle terroristen die de grens oversteken op een eiland kunnen opbergen.
Vliegveld twente is zich aan het voorbereiden voor een preventieve actie op de bushokjes in Brugge.
En swatch trek het is niet persoonlijk bedoelt, jij bent een goede Belg. Natuurlijk bedoel ik jouw niet maar alle andere belgen die onse belasting centen opmaken.
DonAgewan
02-10-2003, 10:38
Dit kost ons handen vol geld dat voetbal gedoe. Ze zouden die gasten wat harder an moeten pakken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.