Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jet4you.com

Pagina's : [1] 2

Chanel_Sarah
09-07-2007, 01:21

Hallo, Wie heeft ervaring of heeft eerder met jet4you gevlogen vanuit Brussel naar Casablanca? Dank

chica_amberes
09-07-2007, 01:28
Ikke, wat wil je weten? De luchthaven is niet in Brussel maar Charleroi, ook wel Brussel-Zuid genoemd maar wel wat verwarrend.

Chanel_Sarah
09-07-2007, 01:37
Ikke, wat wil je weten? De luchthaven is niet in Brussel maar Charleroi, ook wel Brussel-Zuid genoemd maar wel wat verwarrend. nou dat het niet hetzelfde als ufo is, dat ik daar aan kom en zonder ticket zit. Hoe heb je de vlucht ervaren en is Charlerio ver? ben je met de trein of auto gegaan? sorry veel vragen :o

Chanel_Sarah
09-07-2007, 01:38
Jet4you is voor 50% eigendom van TUI (http://www.tuinederland.nl/Home.html) wat de grootste reisorganisatie van Europa is en o.a. moederbedrijf van Arke is. Dus qua organisatie zit alles wel goed bij hun. ok top dank je meid! check je hoekje :kus:

chica_amberes
09-07-2007, 13:02

nou dat het niet hetzelfde als ufo is, dat ik daar aan kom en zonder ticket zit. Hoe heb je de vlucht ervaren en is Charlerio ver? ben je met de trein of auto gegaan? sorry veel vragen :o Hey, ik heb dit jaar al 2 keer gevlogen met Jet4You en ik moet zeggen dat het héél goed is meegevallen. Het is een betrouwbare organisatie en zeker geen UfoFlug toestanden. Ze zijn wel streng wat betreft handbagage, maar dat heb je tegenwoordig bij alle luchtvaartmaatschappijen. Mijn moeder heeft sinds januari al 7 keer met deze maatschappij gevlogen! We hebben héél vroeg online geboekt en hadden een paar keer retourtje Brussel/Casa voor maar 100 euro! Als je nog van plan bent om te vertrekken dan moet je nu wel snel boeken want de prijzen zijn nu duurder en soms zijn de vluchten al volzet. Ikzelf vertrek de laatste week van augustus en heb al in januari geboekt voor 190 euro. Tot nu toe zijn we altijd met de auto tot Charleroi gereden maar je geraakt er ook wel met de trein. Vanuit Brussel is het ongeveer een half uurtje rijden. Ik ben blij dat er zoiets is als Jet4You want de Royal Air Maroc is gewoon onbetaalbaar geworden. Je vliegt rechtstreeks tot Casablanca zonder overstappen. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en als je nog vragen hebt, at your service. :)

Chanel_Sarah
09-07-2007, 15:00
en hoe zit het met de trein, hoe lang is dat rijden?

Chanel_Sarah
09-07-2007, 16:47
http://plannerint.b-rail.be Van AMSTERDAM naar Charleroi-Ouest 4,5 uur met 2x overstappen. Kost ongeveer 41 euro, echter weet ik niet of je dan in de buurt van de luchthaven. Houd er rekening mee dat alle vliegmaatschappijen verlangen dat je voor intercontentionale vluchten minimaal 3 uur van te voren op het vliegveld aanwezig bent. Vaak beginnen ze al ruim 1,5 uur voor vertrek met boarden. Alleen RAM is altijd hopeloos en trekt nooit de deur op tijd dicht doordat ze blijven wachten op mensen. Als ik jou was zou ik een advertentie plaatsen voor mensen uit Nederland die gebracht worden en met hetzelfde vliegtuig gaan, ben je voordeliger uit. ok dan! top :goedzo: dank je meid dikke :kus:

casasous
10-07-2007, 02:46
Hey, ik heb dit jaar al 2 keer gevlogen met Jet4You en ik moet zeggen dat het héél goed is meegevallen. Het is een betrouwbare organisatie en zeker geen UfoFlug toestanden. Ze zijn wel streng wat betreft handbagage, maar dat heb je tegenwoordig bij alle luchtvaartmaatschappijen. Mijn moeder heeft sinds januari al 7 keer met deze maatschappij gevlogen! We hebben héél vroeg online geboekt en hadden een paar keer retourtje Brussel/Casa voor maar 100 euro! Als je nog van plan bent om te vertrekken dan moet je nu wel snel boeken want de prijzen zijn nu duurder en soms zijn de vluchten al volzet. Ikzelf vertrek de laatste week van augustus en heb al in januari geboekt voor 190 euro. Tot nu toe zijn we altijd met de auto tot Charleroi gereden maar je geraakt er ook wel met de trein. Vanuit Brussel is het ongeveer een half uurtje rijden. Ik ben blij dat er zoiets is als Jet4You want de Royal Air Maroc is gewoon onbetaalbaar geworden. Je vliegt rechtstreeks tot Casablanca zonder overstappen. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en als je nog vragen hebt, at your service. :) Is het makkelijk vinden? Krijg je vanaf brussel al borden van Charleroi en is het vliegveld goed aangegeven op borden? Alvast bedankt!

Papa_prinses
10-07-2007, 10:22
ik wil er meer weten waar moet tickets ophalen ? Wanneer moet geld over gemaakt worden ? en hoeveel kilo's mogen mee

chica_amberes
10-07-2007, 13:12
Is het makkelijk vinden? Krijg je vanaf brussel al borden van Charleroi en is het vliegveld goed aangegeven op borden? Alvast bedankt! Het is allemaal heel duidelijk aangegeven, als je met de auto gaat. Als je op de volgende link klikt, dan zie je een duidelijke wegbeschrijving: http://www.euroreizen.be/nl/links/charleroi_airport.htm Succes!

chica_amberes
10-07-2007, 13:20
ik wil er meer weten waar moet tickets ophalen ? Wanneer moet geld over gemaakt worden ? en hoeveel kilo's mogen mee Je kan alleen online boeken. Dus meteen bij het boeken betalen met een creditcard en dan krijg je een confirmatie-mail. Die mail moet je dan uitprinten en er staat een code in, dat is eigenlijk jouw "vliegticket". Wat betreft kilo's, zoals elk ander vliegtuigmaatschappij, 20 kilo bagage en 5 kilo handbagage. Je moet wel rekening houden met de nieuwe voorschriften wat betreft handbagage.

chica_amberes
10-07-2007, 13:24
en hoe zit het met de trein, hoe lang is dat rijden? Vanuit Antwerpen is het exact 1h31m als je een rechtstreekse trein neemt tot Charleroi. Als je een overstap hebt via Brussel/Zuid dan doe je er exact 1h46m over. Dus als je van Amsterdam komt, kan je in Brussel/Zuid de overstap doen.

supersoesje
11-07-2007, 22:09
Dames, en heren ik wil vanuit amsterdam of parijs naar casa vliegen en het enige wat ik zie is vanaf 400 euro:s???

chica_amberes
11-07-2007, 22:33
Dames, en heren ik wil vanuit amsterdam of parijs naar casa vliegen en het enige wat ik zie is vanaf 400 euro:s??? Bedoel je bij Jet4You? Die vliegen niet vanuit Amsterdam en vanuit Parijs dat zijn inderdaad de prijzen, want het is hoogseizoen.

brownie74
12-02-2010, 19:26

Hallo, Wie heeft ervaring of heeft eerder met jet4you gevlogen vanuit Brussel naar Casablanca? Dank Het is een bekende en erkende vliegmaatschappij --->vergelijkbaar met ryanair luchthaven is wel in Charleroi! je kan daar ook met de trein of bus naartoe.

Pagina's : [1] 2