Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse jongens zijn Hoe r Tjes...

Pagina's : [1] 2

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 15:53

Wie vind van wel? wie van niet en why??? Ghihiihihihihih

MOcROzINA
01-10-2003, 15:56
ik vind sommige :D:D:D

babyboy
01-10-2003, 16:00
Origineel gepost door Smeetje_Mocro Wie vind van wel? wie van niet en why??? Ghihiihihihihih :(

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 16:31
Origineel gepost door babyboy :( Ah sGatje...jij bent geen hoe r Jij niet oke!!! Jij bent MIJN sGatje! :verliefd:

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 16:32

Origineel gepost door JANACHMED ben het met je eens duidelijkk toch :D Jaaaaa :D

babyboy
01-10-2003, 16:42
Origineel gepost door Smeetje_Mocro Ah sGatje...jij bent geen hoe r Jij niet oke!!! Jij bent MIJN sGatje! :verliefd: i love you :Iluvu: i need you :o i just love you baby :Iluvu:

0uidath
01-10-2003, 16:43
ik vind van niet, waar basseer je dat nou weer op:rolleyes: veel mensen gebruiken het woord H O E R terwijl het betekend: dat je betaald sex hebt met iemand:rolleyes: Ik ken geen marokaanse jongens die dat doen. :rolleyes: Zeg liever marokaanse jongens zijn sletjes ofzo:rolleyes: En zelfs dat ´sletjes´gedoe vind ik onzin:rolleyes: Leuk he marokanen in een kwaad daglicht zetten:rolleyes: Ik hoop dat je ervan geniet.:rolleyes: SADIST!!!

rnaj
01-10-2003, 16:44
Origineel gepost door Smeetje_Mocro Wie vind van wel? wie van niet en why??? Ghihiihihihihih hopelijk heb je niet op centraal station rondgelopen. Moet je niet meer doen als vrouw alleen hoor.

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 16:45
Origineel gepost door 0uidath ik vind van niet, waar basseer je dat nou weer op:rolleyes: veel mensen gebruiken het woord H O E R terwijl het betekend: dat je betaald sex hebt met iemand:rolleyes: Ik ken geen marokaanse jongens die dat doen. :rolleyes: Zeg liever marokaanse jongens zijn sletjes ofzo:rolleyes: En zelfs dat ´sletjes´gedoe vind ik onzin:rolleyes: Leuk he marokanen in een kwaad daglicht zetten:rolleyes: Ik hoop dat je ervan geniet.:rolleyes: SADIST!!! He hallo....wat zeg jij allemaal...doe je leesbril op! Ik zeg geen MOER! Ik vraag alleen of jullie het er mee eens zijn JA OF NEE....ik heb verder geen ene malle moer gezegd of gedaan? pfffffff sommige mensen! :kwaad:

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 16:47
Origineel gepost door rnaj hopelijk heb je niet op centraal station rondgelopen. Moet je niet meer doen als vrouw alleen hoor. Weet je wat jij moet doen? beter lezen! :rolleyes: En luister stel ik had wel iets gezegd! Ik ben voor 1 iemand bang en dat is Allah Yallah Doei ik ga! :zwaai:

0uidath
01-10-2003, 16:51
WIE ZEGT DAT JE BANG MOET ZIJN:rolleyes: DAT JE MET ZO EEN TOPIC KOMT ZEGT GENOEG! NEXT!!!! LABOUDANDA STYLING

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 16:55
Origineel gepost door 0uidath WIE ZEGT DAT JE BANG MOET ZIJN:rolleyes: DAT JE MET ZO EEN TOPIC KOMT ZEGT GENOEG! NEXT!!!! LABOUDANDA STYLING Wie praat met jou? JIJ bent 1 en al BLEDDER! Blablablablablablablablablabla Hahahaha ga iemand anders lastig vallen met je ze3ma Slimme praatjes! Doei OUDIABLABLA :zwaai: Tfoe ben ik er nog steeds door jou tfoeeee! im OUT :zwaai:

0uidath
01-10-2003, 16:58
Het woord bledder komt niet voor in mijn grammatica:rolleyes: slim zijn is niet een van je sterkste kanten:zwaai: poets ff de grijze hersencellen op oke:zwaai:

babyboy
01-10-2003, 18:09
Origineel gepost door 0uidath Het woord bledder komt niet voor in mijn grammatica:rolleyes: slim zijn is niet een van je sterkste kanten:zwaai: poets ff de grijze hersencellen op oke:zwaai: ey, laat mijn geliefde met rust :kwaad:

babyboy
01-10-2003, 18:24

Origineel gepost door NadinaNadina JA IK BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS MAROKAANSE JONGENS ZIJN DE GROOTSTE HOEREN DIE HIER OP DIT HEELAL ROND LOPEN! gefrustreerd?

Pagina's : [1] 2