Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : irritante dames

Pagina's : [1] 2

elmoemien
01-10-2003, 14:49

gisteren in de bus. twee marokkaanse meisjes zaten de hele tijd over vriendje dit vriendje dat te zeiken in de bus. ze haddden niet in de gaten dat ze echt voor paal stonden, het waren overduidelijk grove leugens:D maar ja niet iedereen is slim:)

Maroc_oogjes
01-10-2003, 14:50
Origineel gepost door elmoemien gisteren in de bus. twee marokkaanse meisjes zaten de hele tijd over vriendje dit vriendje dat te zeiken in de bus. ze haddden niet in de gaten dat ze echt voor paal stonden, het waren overduidelijk grove leugens:D maar ja niet idereen is slim:) En nu ...

elmoemien
01-10-2003, 14:53
was jij een van die dames toevallig:rolleyes:

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 14:56
Origineel gepost door elmoemien was jij een van die dames toevallig:rolleyes: Neej ze heeft gelijk, en nu? Wat kan jou die 2 dames schelen...wou jij zo graag 1 van hun vriendjes zijn? Ja ik begrijp niet waarom jij je nu druk maakt om hun...Laat ze...was het je zusje? Ik neem aan van niet...was het je nichtje..? Ook niet zeker....ze was nix van je...laat haar of hun of ma3raft lhoem ge3!

elmoemien
01-10-2003, 14:58

nou gelukkig was het geen familie zeg, zulke gasten wil je echt niet als familie:D maar dat laat onverlet dat ze zich zo te kijk zetten:)

Smeetje_Mocro
01-10-2003, 14:59
Origineel gepost door elmoemien nou gelukkig was het geen familie zeg, zulke gasten wil je echt niet als familie:D maar dat laat onverlet dat ze zich zo te kijk zetten:) Ja dat is hun probleem...jij bent niet degene die over hun gaat oordelen... ;)

elmoemien
01-10-2003, 15:04
wat kan mij het nou schelen dat zij zich te kijk zetten:) maar ik heb wel zoiets van het zal wel erg zijn VOOR HUN:D en dus niet voor mij................als zij zich zo willen gedragen, dan doen ze dat maar, maar het geeft wel een raar gezicht:) Origineel gepost door HighClassLady Als het jij je er zo aan ergerde, waarom zei je dat dan niet tegen ze. :) HCL.

elmoemien
01-10-2003, 15:07
Gelukkig niet:) anders waren ze bij mij gelijk exit:D Origineel gepost door Smeetje_Mocro Ja dat is hun probleem...jij bent niet degene die over hun gaat oordelen... ;) btw: een meisje was aardig tegen mij, maar ik snauwde haar af:D

elmoemien
01-10-2003, 15:09
effe goed lezen jij, ik klaag niet, ik constateer:) Origineel gepost door HighClassLady Als het je niet boeit, waarom kom je er hier dan over klagen...? Denk daar maar eens over na. ;) HCL.

sammmy
01-10-2003, 15:13
irritante dames moeten d'r ook zijn he??? :D

elmoemien
01-10-2003, 15:13
ik constateer:) Origineel gepost door HighClassLady Je roddelt. :) HCL.

PACINOchick
01-10-2003, 15:31
:D goed voor je dat je nooit normale dames tegen komt die zul je ook nooit tegen komen in je leven moet eerst maar eens van je kwallengedrag afkomen :)

Lady_moi
01-10-2003, 15:33
:lol: WHAHAHHAHAHAH RODDELAAR IK STIK AHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:

elmoemien
01-10-2003, 15:36
hebbben ze pacin weer te vroeg vrijgelaten uit het PBC...damn....ik ga ze gelijk bellen dat ze je weer onmiddelijk gaan isoleren:D:D

elmoemien
01-10-2003, 15:37

jij roddelt nu, door te beweren dat ik roddel wat NIET het geval is:D Origineel gepost door HighClassLady Noem 't hoe je 't noemen wilt. Maar je roddelt. :) HCL.

Pagina's : [1] 2