Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe troost je iemand die...

Pagina's : [1] 2

BestFriend
01-10-2003, 13:14

salaam iedereen ik zit met een vraagje... mijn vriendin heeft de man van haar leven leren kennen... het was een masha allah koppel.. met juiste intenties... Allah soebhana wata3ala heeft echter anders beslist over hun lot.. hij is overleden.. zij is er onderste boven van.. niets dat haar kan troosten... ik heb al alles geprobeerd maar iedere conversatie eindigt in snikken en huilen.. ik weet hier geen raad meer mee..

Maroc_oogjes
01-10-2003, 13:19
Origineel gepost door BestFriend salaam iedereen ik zit met een vraagje... mijn vriendin heeft de man van haar leven leren kennen... het was een masha allah koppel.. met juiste intenties... Allah soebhana wata3ala heeft echter anders beslist over hun lot.. hij is overleden.. zij is er onderste boven van.. niets dat haar kan troosten... ik heb al alles geprobeerd maar iedere conversatie eindigt in snikken en huilen.. ik weet hier geen raad meer mee.. Het is altijd moeilijk iemand te moeten verliezen van wie je zielsveel houdt! Ze moet er nu van uit gaan dat hij naar een betere plek gaat .. Inch'Allah!! Wens haar veel sbar toe .. :(

sammmy
01-10-2003, 13:27
ze moet het verwerken. het is goed om haar gewoon te laten huilen, ze moet er ook over praten. als een vriendin moet je d'r voor haar zijn en steunen. wens haar ook namens mij heel veel sbar toe...

BestFriend
01-10-2003, 13:35
Origineel gepost door sammmy ze moet het verwerken. het is goed om haar gewoon te laten huilen, ze moet er ook over praten. als een vriendin moet je d'r voor haar zijn en steunen. wens haar ook namens mij heel veel sbar toe... er is een probleempje sluit zich totaal af van de buitenwereld, is zelfs ziekgevallen daardoor.. overdag gaat het nog met haar dan zet zij haar gedachten op andere zaken.. maar s avonds.. doet ze geen oog dicht.. ze doet niet anders dan huilen, valt in slaap met zijn foto in armen..eet niet drinkt niet.. ik heb echt schrik dat het verkeerd gaat lopen voor haar..:huil:

TwinkleEye_19
01-10-2003, 13:40

Origineel gepost door BestFriend salaam iedereen ik zit met een vraagje... mijn vriendin heeft de man van haar leven leren kennen... het was een masha allah koppel.. met juiste intenties... Allah soebhana wata3ala heeft echter anders beslist over hun lot.. hij is overleden.. zij is er onderste boven van.. niets dat haar kan troosten... ik heb al alles geprobeerd maar iedere conversatie eindigt in snikken en huilen.. ik weet hier geen raad meer mee.. Dit is echt heel erg om mee te maken…je gaat er echt kapot aan..ook al staat iedereen voor je klaar, ook al steunt iedereen je…maar tijd is zeker een wondenheler! Het zal slijten met de jaren…maar altijd pijn doen… Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen om haar te troosten, ze moet dit zelf verwerken…maar zal heel moeilijk worden… Ps: zag ze zijn overlijden aankomen? Dat hij door ziekte is overleden bv?

sammmy
01-10-2003, 13:43
Origineel gepost door BestFriend er is een probleempje sluit zich totaal af van de buitenwereld, is zelfs ziekgevallen daardoor.. overdag gaat het nog met haar dan zet zij haar gedachten op andere zaken.. maar s avonds.. doet ze geen oog dicht.. ze doet niet anders dan huilen, valt in slaap met zijn foto in armen..eet niet drinkt niet.. ik heb echt schrik dat het verkeerd gaat lopen voor haar..:huil: daarom moet jij haar steunen. ga naar d'r toe en dwing haar om erover te praten. als ze het niet doet, dan gaat zij geestelijk helemaal kapot (misschien is ze dat al). ze moet beseffen dat de wereld verder gaat, ja ook zonder haar geliefde. hoe hard het ook klinkt, het is zo. neem haar mee naar buiten, zodat zij een frisse neus kan halen. praat er voornamelijk over en wees er voor haar. heel veel sterkte, ook voor jou meid.

Atlas_Gebergte
01-10-2003, 13:43
Ik zou als jouw was gewoon klaar voor staan en haar steunen in alles, waar ze je nodig voor heeft. gewoon langs gaan, en bellen. En leuke dingen met haar doen, om een beetje over het verdriet heen te komen. Wa Sallaam Alikoum

BestFriend
01-10-2003, 13:45
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Dit is echt heel erg om mee te maken…je gaat er echt kapot aan..ook al staat iedereen voor je klaar, ook al steunt iedereen je…maar tijd is zeker een wondenheler! Het zal slijten met de jaren…maar altijd pijn doen… Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen om haar te troosten, ze moet dit zelf verwerken…maar zal heel moeilijk worden… Ps: zag ze zijn overlijden aankomen? Dat hij door ziekte is overleden bv? hetgeen ik weet, hij was kerngezond en sportieve type.. hij werd plots ziek... en het heeft niet mogen wezen dat hij er bovenop kwam.. het was masha alah zo n goed persoontje... en het doet me echt pijn haar zo te zien... ik ben gewoon radeloos...

BestFriend
01-10-2003, 13:48
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Ik zou als jouw was gewoon klaar voor staan en haar steunen in alles, waar ze je nodig voor heeft. gewoon langs gaan, en bellen. En leuke dingen met haar doen, om een beetje over het verdriet heen te komen. Wa Sallaam Alikoum leuke dingen? het enige dat ze doet is zijn fotos bekijken en zijn mails lezen.. ik heb alles al geprobeerd.. maar niets helpt.. ze eet niet.. ze is harstikke mager.. en is nu ook ziek gevallen.. ik weet echt niet wat te doen

TwinkleEye_19
01-10-2003, 13:52
Origineel gepost door BestFriend hetgeen ik weet, hij was kerngezond en sportieve type.. hij werd plots ziek... en het heeft niet mogen wezen dat hij er bovenop kwam.. het was masha alah zo n goed persoontje... en het doet me echt pijn haar zo te zien... ik ben gewoon radeloos... Ik begrijp dat je radeloos wordt, maar jij moet juist sterk blijven, zodat het haar opsterkt...Tis echt heel erg om iemand te verliezen van wie je veel houdt..Ik heb het alleen een paar keer op het nippertje meegemaakt...en ook wanneer het door ziekte komt...maandenlang ga je er verdriet om hebben...laat staan als diegene er niet bovenop komt..dan ga je gewoon kapot...wanneer je op z'n diepst in de put zit, komt vanzelf het besef naar boven dat het leven doorgaat en je zo niet kunt blijven doorgaan...dan ga je beseffen dat degene die overleden is nooit zou hebben gewild dat je er erg aan toe bent...dat diegene je het liefst gelukkig zou zien...Wanneer je dit beseft kom je er langzaam bovenop...sterker dan ooit tevoren...maar dit zal alleen sneller gaan als mensen in haar omgeving haar blijven steunen en blijven praten... Echt heel erg veel sbar en incha allah zal het goed met 'r gaan..

TwinkleEye_19
01-10-2003, 13:54
Origineel gepost door BestFriend leuke dingen? het enige dat ze doet is zijn fotos bekijken en zijn mails lezen.. ik heb alles al geprobeerd.. maar niets helpt.. ze eet niet.. ze is harstikke mager.. en is nu ook ziek gevallen.. ik weet echt niet wat te doen Klikt bekend :verdriet:

BestFriend
01-10-2003, 14:01
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Klikt bekend :verdriet: heb je dit ook meegemaakt dan?? zou je met haar willen pm'en hierover? ik heb alhamdoelilah nog nooit iemand verloren. dus weet niet wat er in haar omgaat... ze is een supermeid, altijd klaar voor iedereen, sterk karakter maar deze gebeurtenis heeft haar echt gebroken..

TwinkleEye_19
01-10-2003, 14:06
Origineel gepost door BestFriend heb je dit ook meegemaakt dan?? zou je met haar willen pm'en hierover? ik heb alhamdoelilah nog nooit iemand verloren. dus weet niet wat er in haar omgaat... ze is een supermeid, altijd klaar voor iedereen, sterk karakter maar deze gebeurtenis heeft haar echt gebroken.. Nee, op nippertjes (nog niet elhamdoelliah)..maar stuur me een pm met haar nickname, dan pm ik haar wel...kweet hoe ze voelt, helemaal omdat ik dezelfde reactie vertoonde :(

BestFriend
01-10-2003, 14:11
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Nee, op nippertjes (nog niet elhamdoelliah)..maar stuur me een pm met haar nickname, dan pm ik haar wel...kweet hoe ze voelt, helemaal omdat ik dezelfde reactie vertoonde :( moge allah je belonen me djennat firdaous incha allah...

TwinkleEye_19
01-10-2003, 14:17

Origineel gepost door BestFriend moge allah je belonen me djennat firdaous incha allah... Incha allah :blauwkus:

Pagina's : [1] 2