Bekijk originele versie : welke fles ????????
salam dames
ik heb een vraagje me dochtertje
van 3,5 maanden oud drinkt haar flesje
heel snel leeg terwijlze er normaal langer
over moeten doen ik heb avent flessen
ik gebruik numer 1 maar helpt niet wat is de
beste oplossing een ander fles kopen
ik heb wel die van dodi maar die vind ik kwa kleur
lelijk en difrax heb ik ook maar wat moet ik doen
heeft iemand een tip
Leila1982
07-07-2007, 21:23
Dat probleem had ik ook, ik heb tot en met 15 maanden nummer 1 gebruikt. Op de verpakking van nummer 1 staat dat je het tot 3 maanden kunt gebruiken, nou dat was bij mij echt niet het geval, bij nummer 2 begon ze zich al te verlikken.
probeer de flessen van avent, daar had ik nooit problemen mee en je kan ze ook makkelijk schoonmaken zonder die borstel.
ja bij mij verslikt ze zich ook
moemina6
07-07-2007, 23:30
lieve schat en kiend van 3,5 hoort gewoon in en beker te drinken
niet in en fles koop zo en avent beker is veel handiger
mijn zoontje van bijna en jaar drinkt er in ze zijn antilek dus geen \
knooi boel mijn kienderen stoppen met 2,5 jaar de fles
je hebt een nummer 1 speen en je hebt een speen met 3 nummers warbij je de nummer 1 naar haar neus gericht moet hebben om op stand 1 te kunnen drinken.
zeker als je daarnaast ook borstvoeding geeft is Avent een goed merk. ik zweer erbij. mijn kids zijn 4 jaar nu en gebruiken nog de beker ervan.
tharifith
07-07-2007, 23:56
Mijn zoontje had dat ook die dronk ook heel snel zijn flesje leeg, je kan er weinig aan doen
Ik gaf mijn zoontje altijd naar zijn flesje zijn speentje want hij had dan nog zuigbehoefte
Op den duur ging het vanzelf over
Dikrayet
08-07-2007, 01:53
lieve schat en kiend van 3,5 hoort gewoon in en beker te drinken
niet in en fles koop zo en avent beker is veel handiger
mijn zoontje van bijna en jaar drinkt er in ze zijn antilek dus geen \
knooi boel mijn kienderen stoppen met 2,5 jaar de fles
Beter lezen, 3.5 maand..............en geen jaar. :)
Ik heb voor me dochtertje ook een aventfles met nr.1 speen, en die gebruik ik nu nog steeds. Ze is 9 maanden, als ik een andere speen gebruik zoals nr.2 of 3 dan verslikt ze zich heel erg en is het flesje binnen 3 min. op en dan voelt ze zich niet voldaan omdat ze nog zuigbehoefte heeft. Met de nr.1 gaat het wel goed en die blijf ik dus gewoon gebruiken.
aytoesia
08-07-2007, 12:15
Ik heb voor me dochtertje ook een aventfles met nr.1 speen, en die gebruik ik nu nog steeds. Ze is 9 maanden, als ik een andere speen gebruik zoals nr.2 of 3 dan verslikt ze zich heel erg en is het flesje binnen 3 min. op en dan voelt ze zich niet voldaan omdat ze nog zuigbehoefte heeft. Met de nr.1 gaat het wel goed en die blijf ik dus gewoon gebruiken.
ik gebruik ook avent en ik moet zeggen dat dat heel goed gaat en verder heeft mijn zoontje vaak daarna nog homger er is me dan wel verteld dat ik gewoon meer moet geven want hij verslikt zich niet
De avent heeft ook een 3 standen speen. Ideaal!!!
ik gebruik nu dodi en heb in t begin
avent gebruikt maar ik ga denk ik maar
weer terug op avent
Yasmina1
08-07-2007, 19:43
je hebt een nummer 1 speen en je hebt een speen met 3 nummers warbij je de nummer 1 naar haar neus gericht moet hebben om op stand 1 te kunnen drinken.
zeker als je daarnaast ook borstvoeding geeft is Avent een goed merk. ik zweer erbij. mijn kids zijn 4 jaar nu en gebruiken nog de beker ervan.
hier dito! is van dodi geloof ik, kun je bij de Etos kopen en de DA.
moemina6
09-07-2007, 11:21
oow sory ik d8 3,5 jaar had er over heen gelezen;)
OemmyAicha
09-07-2007, 11:23
Avent.
Die is wat duurder en de speentjes ook maar ik merk dat de kleine vooral toen hij nog heel klein was er gemakkelijk uit dronk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.