Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom wil ik trouwen

Pagina's : [1] 2 3

nadia82
01-10-2003, 12:29

Dag dames en heren. In mijn omgeving trouwen er de laatste tijd best veel mensen, het gaat dan om vreemde huwelijken. Zoals meisjes die eigenlijk niet eens van die jongen houden, misschien nog nooit gezien, maar willen graag met diegene trouwen zodat ze in ieder geval uit huis gaan. Men denkt dan HÉ LANG LEVE DE VRIJHEID, later ontdekken ze dat dat niet zo is en dan....... Mijn vraag is dus aan jullie, Waarom willen jullie gaat trouwen

lady_farah
01-10-2003, 12:36
ALS IK GA TROUWEN, DAN TRUWE IK OMDAT IK VAN M HOUD.... MARA ER IS JAMMER GENOEG NOG NIEMAND WAARVAN IK HOU.... :verdriet:

Lady_moi
01-10-2003, 13:24
ik wil trouwen omdat ik van hem houuuu :Iluvu: das ook de enigste reden waarom ik wil trouwen en samen weggaan ensow zonder het te verstoppen :o en samen gekke dingen doen :stout:

Liloesh
01-10-2003, 13:35
Origineel gepost door Femme___FataLe_ ik wil trouwen omdat ik van hem houuuu :Iluvu: das ook de enigste reden waarom ik wil trouwen en samen weggaan ensow zonder het te verstoppen :o en samen gekke dingen doen :stout: hééél gekke dingen :stout: :stout: :giechel: Ik zou trouwen omdat hij een goede moslim is, en voor de rest zorgt Allah(swt) wel. :)

elmoemien
01-10-2003, 13:37

liloesh, heb je je naam gejat van loeloesch? :hihi:

Lady_moi
01-10-2003, 13:41
Origineel gepost door Liloesh hééél gekke dingen :stout: :stout: :giechel: Ik zou trouwen omdat hij een goede moslim is, en voor de rest zorgt Allah(swt) wel. :) ya know what I mean :stout:

Atlas_Gebergte
01-10-2003, 13:41
Ik ben getrouwd met me mannetje omdat hij een goeie moslim is en omdat ik van hem hou. Insha Allah blijft het zo ook. Wa Sallaam Alikoum

minora
01-10-2003, 13:44
Origineel gepost door HighClassLady Cause I Love Him... :Iluvu: HCL. Inderdaad, als ik van hem hou, niet zonder hem kan, mijn leven met hem wil delen :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

TwinkleEye_19
01-10-2003, 13:58
Origineel gepost door minora Inderdaad, als ik van hem hou, niet zonder hem kan, mijn leven met hem wil delen :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: Dan wil je niets liever! :verliefd: :Iluvu: :verliefd:

minora
01-10-2003, 14:02
Origineel gepost door HighClassLady Wie van jullie wil mijn bruiloft betalen zodat ik snel kan trouwen! :hihi: :Iluvu: HCL. Als jij de mijne betaald :D

minora
01-10-2003, 14:03
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Dan wil je niets liever! :verliefd: :Iluvu: :verliefd: Absoluut, maar alles op z'n tijd :D

TwinkleEye_19
01-10-2003, 14:05
Origineel gepost door minora Absoluut, maar alles op z'n tijd :D Nee man...nix tijd...tijd maakt geeeeeeek...gewoon direct het bed in :stout: :stout:

minora
01-10-2003, 14:15
Origineel gepost door HighClassLady Volgens mij moeten wij en onze mannetjes Goeddd sparen zodat we onze DroomBruiloft kunnen betalen. :hihi: HCL. Absoluut, je trouwt maar 1 keer (insahallah) als het goed is :hihi: Ik heb geen haast, weet dat hij van mij is :stout: :Iluvu:

TwinkleEye_19
01-10-2003, 14:18
Origineel gepost door HighClassLady Insha Allah trouwen we maar 1 keer. :o Ik heb wel haast! :eek: Ik mis hem altijd zo erg als ie niet bij me is. :( HCL. Echt een kwelling :(

minora
01-10-2003, 14:21

Origineel gepost door HighClassLady Insha Allah trouwen we maar 1 keer. :o Ik heb wel haast! :eek: Ik mis hem altijd zo erg als ie niet bij me is. :( HCL. Dat missen is het ergst........ :huil: Maar het wachten is het waard :Iluvu: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3