Bekijk originele versie : stempelen in marokkaans of nederlands paspoort??
la_nature
07-07-2007, 19:33
salam alaikoum alllemaal,
ik wil graag weten :
kan ik in mijn marokkaanse paspoort stempelen bij de douane van marokko op de heen en terugweg of moet ik perse in mijn nederlandse stempelen??
dus dat ik alleen mijn nederlandse laat zien en een stempel laat zetten in de marokkaanse.
ik ga heen met de bus en terug met de vliegtuig.
kan iemand me raad geven aub?
djazakom allah gairan
nadia2007
07-07-2007, 19:45
Dat kan,alleen je moet wel die Nl paspoort meenemen om te laten zien...
la_nature
07-07-2007, 20:03
o ja?dank je wel nadia.heb je het zelf wel eens geprobeerd?
dus op het vliegveld in je marokkaanse paspoort stempelen is voldoende?
ik wil het echt heeel zeker weten inchalah.
Ik heb gehoord dat als je alleen met een Nederlands paspoort naar marokko gaat en je etnische achtergrond is dus Marokkaans dat je ook 1 of ander iets moet halen/kopen bij het consulaat, klopt dat?:moe:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt maar het schijnt nieuw te zijn.
Klopt je moet altijd card national bij hebben Maghrabia!
Je kan idd je marokkaanse paspoort laten zien als je maar wel je ned erbij laat zien!
nadia2007
07-07-2007, 20:17
Dat heb ik wel gedaan...ja
Gewoon alle twee meenemen...+Card natoinal..
Vraagje:Waarom wil je dat??Je kan beter gewoon je NL paspoort meenemen+card national voor in Marokko(douane)
nadia2007
07-07-2007, 20:18
Ik heb gehoord dat als je alleen met een Nederlands paspoort naar marokko gaat en je etnische achtergrond is dus Marokkaans dat je ook 1 of ander iets moet halen/kopen bij het consulaat, klopt dat?:moe:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt maar het schijnt nieuw te zijn.
Je La card natoinal,die heb je nodig in marokko(douane)
Is dat sindskort?
Mijn moeder is laatst geweest met het vliegtuig en had alleen een nl paspoort bij zich.
Maghrabia is je ma nederlands?Want zoals ik weet is dit al jaren en ze kunnen echt moeilijk gaan doen,als je niet bij je hebt!
nadia2007
07-07-2007, 21:36
Is dat sindskort?
Mijn moeder is laatst geweest met het vliegtuig en had alleen een nl paspoort bij zich.
Die card heb je alleen in Marokko nodig,als je aankomt..al jaren...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.