maroc_care
07-07-2007, 17:36
ik kwam dit artikel tegen en wilde het met jullie delen het gaat over hoe je erge ziektes kunt genezen met simpele dingen lees het en geef je mening Petroleum geneesmiddel? Redactie Frau R.A. Würch, 325 E40 Ave, Vancouver 15 B.C., Canada bericht uit ervaring wat zij en anderen hebben meegemaakt bij het innemen en inwrijven van gezuiverde petroleum. Wie wil nagaan of deze berichten op waarheid berusten kan inlichtingen inwinnen bij mevrouw Würch of bij de adressen die in dit schrijven worden genoemd. Mevrouw Würch schrijft: Ik heb enkele van de vele brieven die ik heb gekregen overgeschreven. Het adres is telkens aan het begin aangegeven zodat iedereen kan navragen hoeveel petroleum de genoemde personen ingenomen hebben. Sommige hebben de eerste drie tot vier dagen een eetlepel vol 1-2 uur voor het ontbijt ingenomen en daarna slechts een theelepel vol gedurende 14 dagen. Mevrouw Marg, Koschate (directrice van een school), 5180 Eschweller, schrijft: “Ik heb de ervaring dat het het beste is om het ongeveer 4 uur ’s ochtends in heel kleine slokjes te drinken. Ik was dan in staat om tegen 8 uur te ontbijten. Na 14 dagen had ik niet meer de typische geur van doodzieke kankerpatiënten. Na 6 dagen begon het afstoten van dode cellen die ik gedeeltelijk door de afdeling Pathologie heb laten onderzoeken. Er werd mij bevestigd dat het om dood kankerweefsel zou kunnen gaan. Ik heb 32-35 dagen met steeds 9 dagen pauze ertussendoor, petroleum ingenomen. Als aangenaam bijverschijnsel stelde ik vast dat de reumaklachten tijdens deze periode volledig verdwenen waren”. Mevrouw Kräge, 1 Berlin 47 Zwickauer Dam 12, schrijft: “Ik heb altijd aan hoge bloeddruk geleden, aan stoornissen in de bloedsomloop en aan mijn hart, maar nog meer aan reuma. Niets hielp en ik kon nauwelijks nog lopen of mijn benen stil houden. Werken kon ik niet meer. Toen nam ik petroleum in zoals u mij had aangeraden. Een kennis zei na 4 weken: “Wat doe jij toch, je wordt steeds jonger?”. Ik ben 68 jaar. Overal word ik nu op midden 40 geschat. Mijn man is koopman en 65 jaar. Hij liep altijd met een kromme rug. Nu zijn we trots want hij rent als een jonge man. Alle mensen die ons kennen vragen wat we ingenomen hebben. Als ik pijn heb gekregen door tocht wrijf ik mijn hele lichaam in met een spons die ik in petroleum gedrenkt heb. Dat laat ik opdrogen en dan heb ik geen pijn meer”. De heer Werner Summermatter, CH 3900 Hirg/Zwitserland, Chalet Belair, schrijft: “Met uw zeer gewaardeerde petroleum heb ik in de laatste jaren in meer dan 50 gevallen gewrichtreumatiek, jicht, suikerziekte, darmafsluiting, leukemie en totale aftakeling door kanker met volledig of gedeeltelijk succes zien behandelen. In geen van deze gevallen zijn complicaties opgetreden. De patiënten zijn overtuigd van de geneeskrachtige werking en de onschadelijkheid van petroleum”. De moeder van de heer Paul Saarmann, 1441 Spelle, Nordring 4, schrijft: “ Mijn zoon 19 jaar oud, werd op 22 december 1971 in de kliniek in Münster geopereerd en meteen weer dichtgemaakt. Diagnose: totale kanker. De doktoren gaven hem nog 14 dagen te leven. Hij werd naar Rheine vervoerd naar het Jacobi-ziekenhuis en nam van toen af dagelijks twee theelepels petroleum in. Hij kon na 3 dagen weer eten en na 14 dagen kwamen de ziektecellen los via de stoelgang. Na 8 dagen konden we hem naar huis halen. De artsen stonden voor een raadsel. Mijn zoon werkt nu weer op de boerderij. Uittreksel uit het tijdschrift “Siebentageblatt”, nr. 38 dd. 20 sept. 1969. Paula Ganner beweert: Ik heb 20.000 zieken geholpen met mijn petroleumkuur. Chefreporter Gero Haupt schrijft: “Petroleum helpt tegen alle ziekten die in het bloed ontstaan”, dat beweert de Tiroler slagersvrouw Paula Ganner (50). Zelfs veel kankerpatiënten die door de artsen al waren opgegeven heeft een petroleumkuur geholpen, benadrukt ze. Haar bewijs: 20.000 bedankbrieven. Zij heeft al in die landen patent gekregen. De medici zijn echter sceptisch (1969). De chefreporter van het blad, dhr. Haupt, heeft Paula Ganner opgezocht om haar ongebruikelijke geneesmethode te leren kennen. Uittreksel, het belangrijkste: Paula Ganner (die toen 31 was), 3 kinderen, ligt doodziek kronkelend van pijn in bed. In de laatste 3 weken 28 pond afgevallen. Ze werd na 8 dagen in het ziekenhuis ontslagen. Diagnose: totale kanker. De artsen gaven haar in het beste geval nog 2 dagen te leven. 75 cm darm werd verwijderd. Gevolg: verlamming, darmafsluiting. Voor een verlegging van de uitgang was het al te laat. Ook de rechternier was door kanker aangetast. In haar hopeloosheid herinnerde zij zich de uitspraak van haar moeder voor de eerste wereldoorlog toen Oostenrijkse soldaten Bosnië en Herzegowina in Joegoslavië bezetten. De plattelandsbevolking nam daar bij verschillende kwalen petroleum in, maar gebruikte het ook als inwrijfmiddel. – Uit Innsbrück, bracht haar man gedistilleerde petroleum mee. Zij neemt 1 eetlepel vol op haar nuchtere maag. Al na 1 uur vermindert de verlamming en nemen de pijnen af. Drie dagen later staat zij tot ieders verbazing voor de eerste keer op. Zij kan weer wat eten zonder het daarna uit te braken. Zes weken daarna heeft ze een reuzenhonger en komt ze weer op haar normale gewricht van 56 kg. De Innsbrücker vrouwenarts dr. Mornadell stond verbaasd toen mevrouw Ganner 11 maanden na de eerste keer innemen van petroleum, het leven schonk aan een gezonde zoon. Haar bloed is 100% gezond. Toen het kind (Klaus) 3 jaar werd kreeg het kinderverlamming. De huisarts schreef een opname in de universiteitskliniek voor maar de vrouw vroeg nog een week uitstel. Zij gaf het kind één theelepel petroleum per dag gedurende 8 dagen tot de arts Klaus na de gestelde termijn naar de kliniek wilde doorverwijzen. Tot zijn verbazing was dat echter niet meer nodig want Klaus was gezond en was buiten met de kinderen met een bal aan het.spelen. Blijkbaar is kinderverlamming een bloedziekte want het is volledig genezen. Belangrijk: Het moet gedestilleerd petroleum zijn met een kookpunt tussen de 100 en 140 graden. Bij een hogere distillatie verdampen de genezende stoffen en dan kan de petroleum schadelijk inwerken op het bloed. Bloedvergiftiging: 8 dagen dagelijks één theelepel petroleum. Bij toepassing van petroleum is geen enkel geval van toxische beschadiging- en (schade door vergiftiging) bekend” zegt dr. Sichet, Aschau am Chiemsee. “Het is wetenschappelijk bewezen dat het afweersysteem van ons lichaam tegen tumoren in het mesenchym (bindweefsel) ligt. Het behoud en de versterking van de functie daarvan moet daarom worden bereikt. De ervaring heeft geleerd dat bestraling helaas het afweervermogen van dit regeneratieweefsels aanzienlijk vermindert. 22.11.1969, blz. 2: Bij difterie met petroleum gorgelen! Boek over volksgeneeskunst beveelt petroleum aan bij longziekten, klierverharding, chronisch lijden aan heupgewricht met ettervorming, verlamming van de gehoorzenuwen, veel urineren tijdens de nacht, blaaszwakte, bij maden, jicht, chronische reuma, huiduitslag, uitwendig en inwendig bij keelpijn en voor zuivering van het bloed. 29.11.1969, Max Schwartz, Berlijn, schrijft: “In mijn familie wordt petroleum al sinds 60 tot 70 jaar gebruikt. Wij zijn allemaal in de tachtig en nemen elke vrijdagavond 15 druppels op een klontje suiker. Wij voelen ons erg goed, allemaal. Mijn moeder zei altijd: Hebben de kinderen iets aan de longen en nemen je krachten af, neem dan knoflook; voor inwendige gezwellen petroleum, gedistilleerd of niet, dat maakt niets uit. Ik heb 2 poedels, één daarvan had een gezwel ter grootte van een kindervuist (in de hals), hij moest geopereerd worden. Ik gaf drie keer per dag petroleum op een klontje suiker en na 2 weken was het gezwel weg”. Helene Noggler (48) uit Nauders in het bovenste gedeelte van het Inntal: kankerknobbeltjes in de borst werden operatief weggehaald. Toen ontstond baarmoederkanker en ook een eierstok was aangetast. De blaas moest geopend worden want ze was verlamd. Haar man, de postbode Noggler, spreekt met mevrouw Ganner en die zegt hem: “Geef uw vrouw dagelijks een theelepel petroleum op haar nuchtere maag”. De pijnen verminderen, ze kon weer eten en met morfine-injecties kon worden opgehouden. Na ongeveer 6 weken begon een soort persweeën. De dokter werd geroepen en die geloofde zijn ogen niet. Dr. Penz ziet dat de tumoren afgestoten zijn. “Dat bestaat niet”, zei hij, “want klinisch gesproken zou die vrouw dood moeten zijn”. Hij gaf haar een injectie i.v.m. de sterke bloeding in het begin. Na 4 weken is Helene Noggler weer helemaal gezond en neemt ze deel aan bergtochten, ze danst hartstochtelijk graag en geniet van elke levensvreugde. Maria Jesacher (60): Borstkanker; Nu kent ze geen angst voor kanker meer, hoewel ze zeer veel geleden heeft. Drie bestralingen zonder succes. Toen werd haar rechterborst geamputeerd. Volledig terneergeslagen en de wanhoop nabij. Haar man weet meer van de doktoren dan wat de patiënt was gezegd. 14 dagen lang neemt de zieke vrouw nu dagelijks driemaal dagelijks een theelepel vol petroleum, hield toen 10 dagen op en herhaalt de kuur, ook in de volgende jaren…. “Sindsdien heb ik geen problemen meer en de voortdurende angst voor kanker is voorbij”.