Bekijk originele versie : arabisch leren lezen en schrijven?
monawwara11
01-10-2003, 11:27
arabisch leren lezen en schrijven? (Bericht #)
salamo alaikom..
ik heb lange tijd les gegeven aan meiden die arabisch wilden leren lezen en schrijven.meiden die echt bij het begin moeten beginnen of een hele kleine basis hebben wat betreft arabisch.en er een klein bedrag per maand voor willen betalen.
nu wil ik hier weer mee beginnen,en ben dus op zoek naar een nieuwe groep.woon je in den haag of in de buurt en lijkt het je leuk,stuur me dan een privebericht om je in te schrijven.of als je gewoon vragen hebt.
wa alaikom assalaam
wa salam wa aleikoum wrwb,
pfffff overkomt mij weer hoor dat je in den haag woont:( ik woon zelf in amsterdam en heb echt zulke lessen nodig:(
wa salam wa aleikoum wrwb.
monawwara11
01-10-2003, 11:32
aahh..wat jammer..
een paar maanden geleden woonde ik in amsterdam,en deed ik die lessen daar. :(
maar als ik iets weet over lessen daar in adam,laat ik het je weten.we waren namelijk een groepje meiden die ieder zijn groep had...
Jawhara23
01-10-2003, 11:33
ouidath heb je niets in adam kunne vinde dan?
ik woon ook in adam en kan het arabisch goed lezen, schrijven maar helaas geef ik geen lessen....zal ff kijke voor je of er iets is
Maroc_oogjes
01-10-2003, 11:38
Origineel gepost door monawwara11
arabisch leren lezen en schrijven? (Bericht #)
salamo alaikom..
ik heb lange tijd les gegeven aan meiden die arabisch wilden leren lezen en schrijven.meiden die echt bij het begin moeten beginnen of een hele kleine basis hebben wat betreft arabisch.en er een klein bedrag per maand voor willen betalen.
nu wil ik hier weer mee beginnen,en ben dus op zoek naar een nieuwe groep.woon je in den haag of in de buurt en lijkt het je leuk,stuur me dan een privebericht om je in te schrijven.of als je gewoon vragen hebt.
wa alaikom assalaam
Jouw Tekst Begon Goed.. Tot Aan.. 'Den Haag'!! Waarom Niet Utreg?? Zou Dolgraag Arabisch Willen Leren .. :(
latinalatifa
01-10-2003, 11:46
ik ken heel wat meiden die dat wel willen
ik zal het ze zeggen en vragen of ze dan reageren ze wonen trouwens ook in den haag dus dat komt goed uit !!!!
lady_farah
01-10-2003, 11:56
Oh j bent en geschenk!!! Ik wil heeelll graag arabisch leren.... Maar kon niets vinden hier in den haag...
Heb je lesbevoegdheid? Ervaring?
Niet lullig bedoeld, maar ik zou ook graag arabisch willen leren, maar ik wil weten waar ik aan zou beginnen... een beetje professionaliteit is dan op zijn plaats
En geef je dan bij jou thuis les, of heb je een andere ruimte tot je beschikking?
Groetjes
Moslima_05
01-10-2003, 19:45
Ik heb het geleerd!!! ik was al 4 jaar.....
Ik ken het alhamdoellilah lezen en schrijven.....
maar het alles begrijpen.............. :rolleyes:
monawwara11
02-10-2003, 10:10
salamo alaikom,
de lessen zullen gewoon bij mij thuis worden gehouden,aan ruimte komen via een instantie is supermoeilijk,en nee,het is niet de professionaliteit die je op een hogere school ziet die je moet verwachten.
aan mijn vorige groep heb ik hele mooie tijden mee gehad,meiden die echt bij het alfabet moesten beginnen,en op een gegeven moment zinnen gingen lezen.ook werd het kwa contact meer vriendschappelijk dan een lerares,leerling relatie.en deden we ook andere dingen bij,bijvoorbeeld een les over hoe de profeet salla allaho alaihi wasallam zijn salaat verrichtte.enz..
verder gaat het er bij mij om ,dat er na een tijd resultaat moet worden gezien.als dat niet zo is,dat gaat er iets fout,en moeten we kijken waarom het niet zo makkelijk gaat.maar zolang jij echt graag arabisch zou willen leren en daar ook bereid voor bent om voor te werken garandeer ik je dat je je zelf versteld zal doen staan.
wa alaikom assalaam
monawwara11
02-10-2003, 10:14
de ervaring die ik heb,is het les geven aan oudere marokkaanse vrouwen via een stichting,en heb daarna een groep weer gehad die alleen uit meiden bestond,verder heb ik ook een tijd les gegeven op een basisschool,dit allmaal in een periode van ongeveer 3 jaar.
dit was ik even vergeten te melden hierboven :zwaai:
wa alaikom assalaam
Ik zou t heel erg graag willen leren!!!............Maar helaas DH is een beetje ver!!.................meer richting n-brabant!!!
noortje1
02-10-2003, 10:43
Origineel gepost door 0uidath
wa salam wa aleikoum wrwb,
pfffff overkomt mij weer hoor dat je in den haag woont:( ik woon zelf in amsterdam en heb echt zulke lessen nodig:(
wa salam wa aleikoum wrwb.
tawheed elke zaterdag ofzo :D en ook in osdorp als ik me niet vergis :)
pfffffffffffffffffff ik zal nooit een groep vinden die perfect voor mij is :( :(
ik ben geen beginneling maar ook geen gevorderde :( meer ertussen in
lovejamal
02-10-2003, 10:48
salam,
Wat jammer ik woon in de provincie Utrecht en ik heb nog geen auto dus het is moeilijk voor mij om daar telkens naartoe te gaan. Weetje miscchien of er daar in de buurt ook arabische les wordt gegeven? Ik wil het graag leren, ik ben Nederlands en pas moslim.
wil je Arabisch leren, zien dan mijn advertentie op marktplaats via de volgende link:
http://link.marktplaats.nl/250378147
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.