Bekijk originele versie : Zwanger En Heel Veel Pijn Na Het Plassen
benie-Touzine87
07-07-2007, 13:37
salaam wa3likoem meiden,
ik ben 22weken zwanger en heb echt heel veel pijn na het plassen
aan de onderkand van mijn buik en in mijn zij :(
wie weet hoe dat komt???
alvast bedankt :kus:
Moslima22
07-07-2007, 13:40
Waarschijnlijk blaasontsteking!
ik denk blaasontsteking
zou contact opnemen met de vk of huisarts
Ik denk het ook blaasontsteking...
branderig gevoel tijdens het plassen?
hallo1981
07-07-2007, 14:35
kan ook een schimmelinfectie zijn daar hebben ook veel zwangere vrouwens last van (sommige weten dat niet eens). Naar de huisarts zou ik zeggen.
Oumaima_rose
07-07-2007, 14:46
Alaikoem salaam,
Het kan een blaasontsteking zijn. Heb het ook gehad in deze zwangerschap.
Beste om even contact op te nemen met je verloskundige of gynaecoloog. Of eff langs te gaan bij de huisartsenpost.
Sterkte.
Oumaima_rose
Yasmina1
07-07-2007, 15:47
blaasontsteking maar eventueel ook/of een schimmeltje...
kan verder niet veel kwaad tenzij je op het punt van bevallen staat...neem contact op met je huisarts of de huisartsenpost....waarschijnlijk krijg je antibiotica en voor de schimmel kan het een vaginale ampul of ook antibiotica zijn
voor nu; drink veeeeel heel veel dit zuivert je blaas een beetje, cranberry sap helpt vaak ook wel, maar vaker wordt dit preventief gebruikt
beterschap meid!
VaniLLa_flavour
07-07-2007, 16:16
Ga langs bij de huisarts lieverd
Het zou een blaasontsteking kunnen zijn en dat kan veel problemen geven tijdens de zwangerschap. Dit moet zeker zo vlug mogelijk behandeld worden.
Ik heb mijn vorige zwangerschap een blaasontsteking gehad en kreeg daardoor vroegtijdige weeën waardoor ik een opening had.
Ik hoop voor jou dat het geen blaasontsteking is.
Het kan ook een schimmelinfectie zijn...
benie-Touzine87
09-07-2007, 23:34
dames bedankt voor jullie reacties kus
dames bedankt voor jullie reacties kus
Ben je nog langs de huisarts geweest?
benie-Touzine87
11-07-2007, 16:36
Ben je nog langs de huisarts geweest?
nee meid, het schijnt normaal te zijn?
ben jij ook zwanger? :kus:
nee meid, het schijnt normaal te zijn?
ben jij ook zwanger? :kus:
Hoezo normaal? Hebben ze wel je urine getest? Dat is wel belangrijk om ff te laten doen.
blaasontsteking meid, heb er zelf 3 gehad bij mn laatste, had tijdens de bevalling het gevoel dat ie zou klappen zo erg, snel naar de dokter voor een antibiotica kuur want aan het eind van de zwangerschap krijg je niets meer en moet je volhouden tot na de bevalling
b_karima
11-07-2007, 17:25
je moet zsm naar de dokter! blaasontsteking is op et begin onschuldig maar het blijven bacterie die door kunnen gaan naar je nieren! het is niet normaal! ik heb het zelf ook drie keer gehad tot nu toe. en nu heb ik denk ik weer schimmel :moe:
b_karima
11-07-2007, 17:26
Alhamdulilah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.