Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Parabolllllllllll....wie heeft em niet tegenwoordig

Pagina's : [1] 2

iki_mocro
30-09-2003, 22:45

wat is jullie favo arabische zender en waarom???

Selina
30-09-2003, 22:48
Heb Geen Parabol

MocrowGirlBella
30-09-2003, 22:50
Weyeeew vandaag kon k me ogen niet geloven: MIJN PA WAS EEN DIGITALE PARABO AAN T INSTALLEREN!!!:D:D

Wael_Beni_Saidi
30-09-2003, 22:50
Ma2 khalifa tv was mijn favo....maar die is nu veranderd of zo....

iki_mocro
30-09-2003, 22:55

Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi Ma2 khalifa tv was mijn favo....maar die is nu veranderd of zo.... inderdaad khalifa is er niet meer.....jammer! :D

chicamaroquia
30-09-2003, 22:59
MTV Lebanon... :hihi: Nee hoor, heb op 2M gestemd omdat ik dat het meeste kijk, maar Iqra en Al Jazeera behoren ook zeker tot mijn favo-zenders!! :goedzo: Maar ja, Nederlandse zenders doen het ook goed bij mij... :D

iki_mocro
30-09-2003, 23:38
Origineel gepost door MocrowGirlBella Weyeeew vandaag kon k me ogen niet geloven: MIJN PA WAS EEN DIGITALE PARABO AAN T INSTALLEREN!!!:D:D gefeliciteerd!!! (ik weet alleen niet of jij daar zo blij mee bent)

younesel18
30-09-2003, 23:45
Wij hebben een FTA ontvanger. Wich means.....dat je alleen maar die gare arabische zenders kunt ontvangen en een hele hoop reclame zooi. Mijn vader vond zo een ontvanger waar een kaart in kan, te duur. Maar jah. Marokanen van de eerste paar genereties maken altijd keuzes die zo weinig mogelijk geld vragen.

iki_mocro
30-09-2003, 23:48
Origineel gepost door younesel18 Wij hebben een FTA ontvanger. Wich means.....dat je alleen maar die gare arabische zenders kunt ontvangen en een hele hoop reclame zooi. Mijn vader vond zo een ontvanger waar een kaart in kan, te duur. Maar jah. Marokanen van de eerste paar genereties maken altijd keuzes die zo weinig mogelijk geld vragen. en terecht!!!

babyboy
30-09-2003, 23:49
Origineel gepost door iki_mocro wat is jullie favo arabische zender en waarom??? arabics.ex :D

younesel18
30-09-2003, 23:52
Origineel gepost door iki_mocro en terecht!!! Vind je dat terecht? Waarom "Zo weinig mogelijk geld uitgeven?". Als je Canal+ wilt hebben moet je daar een beetje extra geld aan uit geven, maar mijn vader zelf kijkt geen canal+. Maar als je voor Aljazeera wel een kaart nodig had, zou hij zeker een ontvanger met kaart kopen.

iki_mocro
30-09-2003, 23:56
Origineel gepost door younesel18 Vind je dat terecht? Waarom "Zo weinig mogelijk geld uitgeven?". Als je Canal+ wilt hebben moet je daar een beetje extra geld aan uit geven, maar mijn vader zelf kijkt geen canal+. Maar als je voor Aljazeera wel een kaart nodig had, zou hij zeker een ontvanger met kaart kopen. hij wil gewoon WAAR voor zijn geld meskien....ze willen kwaliteit!!! :D

iki_mocro
30-09-2003, 23:57
Origineel gepost door babyboy arabics.ex :D bestaat dat???

younesel18
30-09-2003, 23:57
Origineel gepost door iki_mocro hij wil gewoon WAAR voor zijn geld meskien....ze willen kwaliteit!!! :D Voor kwaliteit moet je altijd net ietjes meer betalen. Ze weten heel goed dat een Humax beter is dan een samsung!!! Geloof me!!!

iki_mocro
30-09-2003, 23:59

Origineel gepost door younesel18 Voor kwaliteit moet je altijd net ietjes meer betalen. Ze weten heel goed dat een Humax beter is dan een samsung!!! Geloof me!!! ja maar vergeet niet: deze mensen hebben geen TopSalaris en zijn dus meestal niet bereid veel geld af te staan.....ik snap dat!

Pagina's : [1] 2