Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saïdia

Pagina's : [1] 2

anissama
07-08-2002, 23:48

Ben vorige jaar en deze jaar niet naar marokko geweest. Ik ben van berkane en saïdia is ongeveer een 25 km vandaan... Wie is er deze jaar naar Saïdia geweest? het blijkt heel mooi te zijn en het is ook het mooiste zee van marokko... vertel hoe jij het daar vind? groetjes

remii
08-08-2002, 00:11
ik zelf ben er nooit geweest , maar ik hoor verhalen dat er daar savonds volop alcohol en bier gezopen word en veel prostitutie is ...

anissama
08-08-2002, 00:15
veel prostitutie en bier...... word inelke stad in marokko gebruikt... zeg me ni van bij ons in het stad ni, dan zijt ge blind.... dat kan goed zijn dat het daar gebeurd, maar je hoeft niet mee te doen... die verhalen kloppen, maar het gebeurd in elke stad..

remii
08-08-2002, 00:20
Origineel gepost door anissama veel prostitutie en bier...... word inelke stad in marokko gebruikt... zeg me ni van bij ons in het stad ni, dan zijt ge blind.... dat kan goed zijn dat het daar gebeurd, maar je hoeft niet mee te doen... die verhalen kloppen, maar het gebeurd in elke stad.. ik ben niet blind , ik wens het niet te zien thats all...

anissama
08-08-2002, 00:32

van waar ben jij van marokko? Is het daar een heilligstad? ... prostitutie heb ik ook nooit gezien daar in saidia maar zatlappen wel..

anissama
08-08-2002, 23:44
niemand naar saïdia geweest?

remii
09-08-2002, 18:12
Origineel gepost door FarD In Saidia schijnt er inderdaad volop in de prostitutie gehandeld te worden, dat is niets om je kwaad over te maken meid.. Het gebeurt in Saidia wel meer als in andere steden.. Helaas.. (dat het sowieso gebeurt).. Ik heb zelfs gehoord dat er bussen vol met meiden worden gebracht, opgepikt uit heel Marokko om daar te werken en de toeristen te bevredigen.. :( Verder schijnt de natuur wel mooi te zijn.. fard ..armoede en hebzucht kan mensen bewegen tot gedrag dat sterk tegen alle ethische wetten indruist om maar te zwijgen over het geloof en iedereen maakt zich er schuldig aan , degen die het bedrijven , het aanmoedigen , het tolereren en degen die er gebruik van maken en er munt uit slaan .....

BZZZZZZZZ
09-08-2002, 18:29
MARRAKECH THA PLACE TO BE, GA DAAR MAAR EENS EEN KIJKJE NEMEN.

BZZZZZZZZ
09-08-2002, 18:35
Origineel gepost door FarD Dat is zo, maar ik heb meiden gezien waarvan ik weet dat ze het helemaal niet moeilijk hebben in Marokko.. Dat ze genoeg hebben om van te leven, maar dat ze toch bewust deze keuze maken.. Ik denk dat ieder weldenkend mens, met enige trots en eer voor eigen lichaam nooit maar dan ook nooit voor dit beroep zal kiezen.. Of je het nu moeilijk hebt of niet.. Maar ik kan natuurlijk niet weten wat hun beweegredenen zijn en hoe zij sowieso over het leven denken. Ze willen gewoon zo snel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk inspanning. Ze gaan rijke lui af in de hoop dat er eentje ook nog eens verliefd op hun word en ze dan een enkeltje elgarish beloofd.

remii
09-08-2002, 18:39
Origineel gepost door FarD Dat is zo, maar ik heb meiden gezien waarvan ik weet dat ze het helemaal niet moeilijk hebben in Marokko.. Dat ze genoeg hebben om van te leven, maar dat ze toch bewust deze keuze maken.. Ik denk dat ieder weldenkend mens, met enige trots en eer voor eigen lichaam nooit maar dan ook nooit voor dit beroep zal kiezen.. Of je het nu moeilijk hebt of niet.. Maar ik kan natuurlijk niet weten wat hun beweegredenen zijn en hoe zij sowieso over het leven denken. ja je hebt ook gelijk fard ...je kunt hun precieze beweegredenen niet helemaal gronden maar goed zoals je ook zei .. als je als mens een beetje zelfrespect , integriteit , waardigheid en godsvrees hebt zul je jezelf never nooit verlagen , en als je maar in jezelf gelooft zul je heus wel overleven ..echt

remii
09-08-2002, 18:45
Origineel gepost door FarD Zo denk ik er precies over.. Maar allah idiehoem oe ihdiena.. ja ... :) by the way .. welcome back fard , je hebt ons in de steek gelaten maar gelukkig ben je terug .. :) http://www.twotoads.com/fronttest/welcome.gif

anissama
09-08-2002, 23:36
salam alikoum, dat er bussen komen met vrouwen die de toeristen bevredigen dat heb ik nooit gehoord...alles kan!!! Mijn broer gaat meerdere malen naar marokko en hij reist zowat marokko.. dan gaat hij ook van zee naar zee. hij heeft vrienden woonden versprijd over marokko. HIj vond persoonlijk saïdia de beste.. niet door die prostitutie hoor.... Want nu zien julie saïdia als en hoerenzee.... In hoecima is het pas erg.. daar lopen vrouwen in monokini... beslama broeders moehim..................... Marakech is naar het schijnt heel mooi.. daar moet ik zeker gaan.. Eingelijk zou ik graag ook ze overal gaan in marokko reizen...

Samiraatje
10-08-2002, 01:28
Ik ben dit jaar ook naar sáidia geweest en ik vond het persoonlijk heel erg mooi daar. De sfeer die daar hangt is vollop gezellig. Leuke optredens je komt echt ogen tekort daar. Veel touristen dat wel maar desondanks toch een echte aanrader! Groetjes samira

SweetRose
10-08-2002, 21:49
hey mensen ik ben van vandaag terug uit marokko en ik ben afgelopen maandag 5/08/2002 naar Saïdia geweest met mijn broer....wajaaaauwww echt mooi hoor en of al die meiden daar nog weten dat ze moslims zijn..???? i don't think so....zo waren der koppels in het water aant zoenen....echt nog jong....dat vind ik erg...Echt waar...kheb me daar geamuseerd....Kheb me kapot gezwommen...en der kwamen zo paarden en kamelen voorbij langs het strand waarop je foto's mee kon trekken....ik heb dat gedaan met die kameel....echt een leuke foto....ik had wel schrik...maar mijn broer heeft me geholpen om toch op die kameel te zitten... maar ik ben ook naar Al hoceima en Cariä geweest.....maar nope Saïdia is toch de mooiste....van de drie.... xxx

anissama
15-08-2002, 00:10

mijn broer zegt het ook dat saïdia de mooiste zee is van het land marokko.... ik heb alleen saïdia gezien, kan ik niet vergelijken ik raad het iedereen aan om daar toch eens te gaan.. groetjes

Pagina's : [1] 2