Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vies kijken naar mensen zonder dat je het beseft.

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:45

Ik kijk soms naar mensen vies terwijl ik het zelf niet eens door heb. :confused: Ik maak gewoon meer vijanden dan vrienden. :verdriet: Ik kan toch moeilijk heel de dag met zo'n smiley rond lopen: ':D' :rolleyes: Ben ik hier de enige die zo is ofwat? :maf:

Najib26
30-09-2003, 21:47
Doe een zonnebril op, dan zien ze niet dat je vies kijkt :bril: ;)

Casaouia_Style
30-09-2003, 21:48
Origineel gepost door AbaHoeCh Ik kijk soms naar mensen vies terwijl ik het zelf niet eens door heb. :confused: Ik maak gewoon meer vijanden dan vrienden. :verdriet: Ik kan toch moeilijk heel de dag met zo'n smiley rond lopen: ':D' :rolleyes: Ben ik hier de enige die zo is ofwat? :maf: hahahaha dat hebben wle meer mensen en dan denk ik juist : azzz ego tripper maarja ik kijk zelf ook heel vuil de mensen aan op straat vooral ongewenst commentaar eerst : eeey schatje,kijk ik effe vuil : damn biatch :D :bril:

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:49
Origineel gepost door Najib26 Doe een zonnebril op, dan zien ze niet dat je vies kijkt :bril: ;) Nee dan gaan ze denken dat ik een blinde ben ofzo. (layster!)

Missy_Hanaa
30-09-2003, 21:50

nee man klopt heb ik ook(jammer genoeg)

LellaBerkane
Ja man daar heb ik ook last van!!!

Jeblia_Tetouania
heb ik ook maar gaat automatisch als je alleen op straat loopt dan ga je niet lopen met een big smile tenminste ik niet ik heb liever dat ze me een bit.ch vinden dan een gek die in zichzelf lacht:D

Salaama
30-09-2003, 21:51
Origineel gepost door AbaHoeCh Ik kijk soms naar mensen vies terwijl ik het zelf niet eens door heb. :confused: Ik maak gewoon meer vijanden dan vrienden. :verdriet: Ik kan toch moeilijk heel de dag met zo'n smiley rond lopen: ':D' :rolleyes: Ben ik hier de enige die zo is ofwat? :maf: Kan je er niks aan doen?????..zeg JAAAAA, want dan begrijp ik waarom sommige meiden me vies aankijken..

Sweet_Diamond
Origineel gepost door AbaHoeCh Ik kijk soms naar mensen vies terwijl ik het zelf niet eens door heb. :confused: Ik maak gewoon meer vijanden dan vrienden. :verdriet: Ik kan toch moeilijk heel de dag met zo'n smiley rond lopen: ':D' :rolleyes: Ben ik hier de enige die zo is ofwat? :maf: Tegen mij zeggen ze dat ik heel kapsones kijk terwijl dat echt niet klopt, maarja......

yasminatje18
bij me nicht lijkt het ook net of ze kapsones lijkt,maar dat is ze niet zo kijkt ze gewoon,zei heeft dat niet in de gaten.

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:52
Origineel gepost door Casaouia_Style hahahaha dat hebben wle meer mensen en dan denk ik juist : azzz ego tripper maarja ik kijk zelf ook heel vuil de mensen aan op straat vooral ongewenst commentaar eerst : eeey schatje,kijk ik effe vuil : damn biatch :D :bril: ja aan de éne kant vind ik het wel leuk dat ik zo vies kan zien en vooral naar jongens, dan kunnen ze tenminste zien dat ik geen interesses heb :rolleyes:, maar aan de andere kant wil ik toch dat het ophoud want stel nu voor als ik later zo mijn baas ga vies aankijken:(...zo kan ik dan ook moeilijk aan werk geraken hé :D

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:53
Origineel gepost door Missy_Hanaa nee man klopt heb ik ook(jammer genoeg) Origineel gepost door LellaBerkane Ja man daar heb ik ook last van!!! ah kben blij dat ik tenminste niet de enigste ben :D

Casaouia_Style
30-09-2003, 21:55
Origineel gepost door AbaHoeCh ja aan de éne kant vind ik het wel leuk dat ik zo vies kan zien en vooral naar jongens, dan kunnen ze tenminste zien dat ik geen interesses heb :rolleyes:, maar aan de andere kant wil ik toch dat het ophoud want stel nu voor als ik later zo mijn baas ga vies aankijken:(...zo kan ik dan ook moeilijk aan werk geraken hé :D ja me baas vond me maandagochtend-blik ook niet bepaald geweldig maar goed dan was het meteen :D smile!!! ennuh tsja als ze zeggen : wat kijk je kwaad dan zeg ik : ik kijk nu nog serieus hoor dit is kwaad :kwaad:

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:55
Origineel gepost door Salaama Kan je er niks aan doen?????..zeg JAAAAA, want dan begrijp ik waarom sommige meiden me vies aankijken.. nee sorry ik kan er echt niks aan doen :( en als sommige meiden je zo vies aankijken, zie dan gewoon vies terug en je moet altijd denken dat je beter bent dan hun! (ze kijken namelijk niet zo naar je zonder een reden te hebben hé;))

AbaHoeCh
30-09-2003, 21:58

Origineel gepost door Casaouia_Style ja me baas vond me maandagochtend-blik ook niet bepaald geweldig maar goed dan was het meteen :D smile!!! ennuh tsja als ze zeggen : wat kijk je kwaad dan zeg ik : ik kijk nu nog serieus hoor dit is kwaad :kwaad: ahahahah zo zehma vlug een ":D" opzetten voor je baas :haha: en die laatste moet ik onthouden voor de volgende keer :hihi:

Pagina's : [1] 2