Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oversext

salimma19
30-09-2003, 21:11

Waarom reageer iedereen op topics die over seks gaan en niet op die over de islam of zo. Waarom zijn jullie zo f*cking oversekst????? STELLETJE VIEZERIKKEN

Tijn
30-09-2003, 21:18
das `t risico van "gescheiden" opvoeding ;)

Missy_Hanaa
30-09-2003, 21:18
echt wel, vooral die aligathar :jammer:

salimma19
30-09-2003, 21:21
Origineel gepost door je_weet_toch en dat zeg iemand die een titel heeft als Oversext :zwaai: Jij vat 'm niet. Ik zal het effe uitleggen. Ik heb dat expres gedaan omdat ik weet dat iedereen erop gaat klikken slimmerd. Kijk als ik het over de islam heb boeit het niemand wat. maar als je sex zegt..............SNAP JE. dat heb ik met OPZET gedaan :rolleyes:

adiltje
30-09-2003, 21:21

Veel mensen zijn op hun afkeer. Een teken van het langzaam vergaan van de wereld.....

Missy_Hanaa
30-09-2003, 21:22
goed zo slim van je ;)

adiltje
30-09-2003, 21:23
Ik kan wel slim zijn

salimma19
30-09-2003, 21:25
Laat eens wat slims zien Adiltje

chicamaroquia
30-09-2003, 21:26
Omdat dit forum over jongeren, liefde en relaties gaat. Ik vind de sex topics ook overdreven, maar ja, ook dat heeft met het forum te maken!!

salimma19
30-09-2003, 21:26
Origineel gepost door je_weet_toch bullshite mensen kijken net zo snel naar een topick met islam :D en blijk baar klick jij ook op die topicks van sex IK KLIK OP ALLESSSSSSSS Als je heeeeel goed kijkt zie je dat er veel gereageerd word op sekstopics dan op die over de islam. Dat is een feit dus zeur maar zoveel je wilt. Kijk het zelf maar na. DAt heb ik ook gedaa toen ben ik met deze topic begonnen. :zwaai:

chicamaroquia
30-09-2003, 21:31
Origineel gepost door Tijn das `t risico van "gescheiden" opvoeding ;) Ooooooooh, alsjeblieft zeg!! Bespaar ons deze onzin!! Soms heb je echt zinnige dingen te zeggen, maar nu komt er gewoon koeievlaai uit je mond!! En hoe zit het dan met vele Nederlanders en andere westerlingen die geen 'gescheiden' opvoeding hebben genoten en die op de chats met alle mogelijke vleeswaren smijten?! Meisjes van amper 14 die al precies weten wat ze op hun eerste date met Kees Kontvlees, (die al 3 uur in het chatten met minderjarige meisjes heeft gestoken en waarbij het nu eindelijk de vruchten lijkt af te werpen) hun chatvriend, gaan uitspoken?! Dit heeft gewoon met jongeren in de puberteit te maken en enkele extreem oversexte leden... Vergeet niet, op internet ben je immers anoniem... Dus de volgende keer dat iets je mond verlaat, denk er nog een keer over na... :rolleyes: 3la bla... :jammer:

LQwaad4life
30-09-2003, 21:35
Origineel gepost door salimma19 Waarom reageer iedereen op topics die over seks gaan en niet op die over de islam of zo. Waarom zijn jullie zo f*cking oversekst????? STELLETJE VIEZERIKKEN meschien heeft het te maken met het soort publiek dat naar mjlr komt. als je een topic over sex open bij de hoek islam en ik of hadit en koraan dan gaat er ook geen hond reageren omdat die mensen die daar komen alleen geinteresseerd zijn in islam.

salimma19
30-09-2003, 21:41
Dit is een beetje overdreven vind je niet lqwaad4life? Ik heb een paar keer een topic geopent over de Palestijnse kwestie. Geen f*cking hond die erop reageerde. nou ja hoogstens 5 mensen. Niet te geloven gewoon.