Bekijk originele versie : Hedde gij daar ook zin in
BZZZZZZZZ
07-08-2002, 22:25
IK heb honger mensen, maar ik heb niks in huis liggen en ik heb geen geld, wie wil er wat klaar voor me maken, uiteraard tegen vergoeding(geen geld). Yallah zid meld je aan
Bentdialnador
07-08-2002, 22:28
salaam
zijde u aant vervelen thuis omdat ge zo'n topic hebt geopend, of hebt ge kennelijk honger?
:D
Groetjes
BZZZZZZZZ
07-08-2002, 22:29
AAAAAAAAah ik he echt honger, wat denk je, dat ik aan t dollen ben, IK ben zeker 3 kilo afgevallen de laatste twee weken, yallah hedde gij wat voor mij of nie, veeeeeeeel koolhydraten das wat ik nodig heb
Bentdialnador
07-08-2002, 22:32
Awel khem daarnet nog lekkere gebraden kip gegeten met frieten. mmmmmmmmmm lekker was dat.
Dus die 3 kilo dan bij zijn afgevallen zijn bij mij terecht gekomen.:hihi:
BZZZZZZZZ
07-08-2002, 22:34
Origineel gepost door Bentdialnador
Awel khem daarnet nog lekkere gebraden kip gegeten met frieten. mmmmmmmmmm lekker was dat.
Dus die 3 kilo dan bij zijn afgevallen zijn bij mij terecht gekomen.:hihi:
Kom jij zo snel aan dan, amaikes, laat staan als je dat elke dag eet, binnen no time Free Willy 2, hehehehehe
Bentdialnador
07-08-2002, 22:36
Free willy 2 is al uit.
We zullen overgaan naar Free Willy 3.:hihi:
BZZZZZZZZ
07-08-2002, 22:37
Free willy 2 is al uit.
We zullen overgaan naar Free Willy 3.:hihi:
Ah paas mij wat van die friet met kip, ik zit hier te kwijlen, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Bentdialnador
07-08-2002, 22:39
Nou ben je wel effe te laat de frieten en de kip zijn al op, maar het was heerlijk mmmmmmmmmmmmm lekker was het.
respectvol
07-08-2002, 22:53
Nou ben je wel effe te laat de frieten en de kip zijn al op, maar het was heerlijk mmmmmmmmmmmmm lekker was het.
Ahh meskien waarom pest je hem nou??
Is zielig man zonder eten...weet je wat je moet doen, bzzz
Volg die kookprogramma's van de tv en dan moet je het nadoen.
respectvol
07-08-2002, 22:54
ps: wel een schort om doen he :D
Bentdialnador
07-08-2002, 22:57
hey respectvol ik pest hem niet , ik heef hem gewoon details van wat ik gegeten heb.:engel:
hihi
BZZZZZZZZ
07-08-2002, 22:58
Origineel gepost door respectvol
Ahh meskien waarom pest je hem nou??
Is zielig man zonder eten...weet je wat je moet doen, bzzz
Volg die kookprogramma's van de tv en dan moet je het nadoen.
Ah lees goed, heel het huis is leeg, koelkast is leeg, kheb geen voorraad meer, geen geld nada niks waloe.
Maar ken jij koken dan, kom dan ff langs, neem wel alle ingredienten mee, schort heb ik zelf:)(ewa niet alles is op), dan komt t wel goed, HOOP IK
respectvol
07-08-2002, 23:13
Of ik kan koken......laboeda natuurlijk.
IK kan heel goed koken, alles wat je hartje maar begeert kan ik voor je maken.
Alleen als je het gegeten hebt wil je dat nooit meer voor je zien...zo erg goed kan ik koken :D
Missrapster
07-08-2002, 23:25
ik kook alles voor je echt alles wat je wilt...als je van zwart eten houdt..of van rauwe vlees...just kidding...kheb vakantie dus kdoe ff nix meer in de keuken behalve de afwas...hihihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.